Av
Erkegranul
Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
Jeg vil ha babyen min hjem!!!!! Og så vil jeg ha flere babyer!!!!! AAAARGH!
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 19:56
Jaqo
Erkegranul
Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
Hmm... Ting begynner å tyde på at det blir bærbar pese-kjøp i morgen... Tre dager før tiden...
Det er ikke trist!
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 20:39
haakoo
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
Jaqo skrev: Hmm... Ting begynner å tyde på at det blir bærbar pese-kjøp i morgen... Tre dager før tiden...
Det er ikke trist!
Håper du er smart nok til å gå for en MacBook
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 23:51
Pyro
Erkegranul
Hva skjer med den biologiske klokken min om dagen da?! Start opp storken!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 18:38
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Jaqo - le til tårene triller, selv om Sir Alec roterer i graven...
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 01:26
Asfrith
Erkegranul
Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
OMFG!!!! Ufattelig bra!
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 07:31
Pyro
Erkegranul
Det er egentlig veldig varmt ute i dag... Ble helt svett av å sole meg, så jeg har solepause ved daten...
Og så er det litt kjedelig å sole seg når man ikke har noen ved siden av å kose og kysse på...
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 14:43
Jaqo
Erkegranul
Tittan skrev: Jaqo - le til tårene triller, selv om Sir Alec roterer i graven...
Skrevet: Ons 19 Jul 2006, 17:10
Zylfia
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
Pyro skrev: I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i...
YEY!!! Kult!
mmmmm milkshake.. og sjokoladebiter.. vi skal ikke prøve å virkliggjøre den drømmen der vel?
Skrevet: Ons 19 Jul 2006, 19:33
Pyro
Erkegranul
Jeg er ikke så veldig glad i Milkshake, men vi kan jo lage en til deg, så kan vi lage saft til meg? Spiller ikke så stor rolle hva man gjør så lenge man har godt selskap...
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tor 20 Jul 2006, 09:14
Jaqo
Erkegranul
Jeg har egentlig fri i dag og i morgen og maaaaange dager til, men må jobbe et par dager ekstra lell
Jaja, ikke så lenge i dag da heldigvis. Bare fem timer
Skrevet: Tor 20 Jul 2006, 09:31
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Zylfia skrev: Pyro skrev: I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i...
YEY!!! Kult!
mmmmm milkshake.. og sjokoladebiter.. vi skal ikke prøve å virkliggjøre den drømmen der vel?
Kan jeg også være med? Ford Fairlane drikker Sambucca milkshake, og det må jo bare prøves!
Skrevet: Tir 25 Jul 2006, 13:56
Zylfia
Hurrafantastisk
Tittan skrev: Zylfia skrev: Pyro skrev: I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i...
YEY!!! Kult!
Kan jeg også være med? Ford Fairlane drikker Sambucca milkshake, og det må jo bare prøves!
Sleng deg på
Milkshake treff også da, man har jo allerede ett pannekake / besøke Nidar-treff på gang etter hva jeg husker
Skrevet: Tir 25 Jul 2006, 14:34
Jaqo
Erkegranul
Zylfia skrev: Tittan skrev: Zylfia skrev: Pyro skrev: I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i...
YEY!!! Kult!
Sleng deg på
Milkshake treff også da, man har jo allerede ett pannekake / besøke Nidar-treff på gang etter hva jeg husker
Nidar er konge!! var der på omvisningn i fjor vi. Noen i klassen ringteog spurte om vi kunne komme en tur og få en omvisning.
Aldri vært så mett av sjokolade før!!!
Skrevet: Tir 25 Jul 2006, 19:04
Lizz
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 269 Bosted: Trondheim
Vanilje Milkshake med Sambuca er faktisk kjempegodt!!! Deilig mix av vanilje og lakris....mmmm
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 10:58
Zylfia
Hurrafantastisk
Jaqo skrev: Zylfia skrev: Tittan skrev: Zylfia skrev: Pyro skrev: I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i...
YEY!!! Kult!
Sleng deg på
Nidar er konge!! var der på omvisningn i fjor vi. Noen i klassen ringteog spurte om vi kunne komme en tur og få en omvisning.
Bli med du og?
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 16:41
Jaqo
Erkegranul
Zylfia skrev: Jaqo skrev: Zylfia skrev: Tittan skrev: Zylfia skrev: Pyro skrev: I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i...
YEY!!! Kult!
Sleng deg på
Bli med du og?
( betyr det samme som: jaaaaaaaaaa!!!!)
Skrevet: Tor 27 Jul 2006, 10:51
Zylfia
Hurrafantastisk
Jaqo skrev: Zylfia skrev: Jaqo skrev: Zylfia skrev: Tittan skrev: Zylfia skrev: Pyro skrev: I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i...
YEY!!! Kult!
Sleng deg på
Bli med du og?
( betyr det samme som: jaaaaaaaaaa!!!!)
Dette må i grunn faktisk bare gjennomføres en gang
men.. jeg vil bli med, så vent på meg
Skrevet: Tor 27 Jul 2006, 12:21
haakoo
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
Når dere siterer andre behøver dere ikke ta med halve tråden. Fjern alt bortsett fra de siste dere siterer.
Takk.
Skrevet: Tor 27 Jul 2006, 12:22
Pyro
Erkegranul
Diplom til Eirin for super innsats under Barneidrettsleikane
Høddvoll 11 juni -90.
Å se igjennom gamle kasser er gøy!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tor 27 Jul 2006, 20:58
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende