|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moiraine
Gjest
|
Julegavetips?
Nå er helvete snart løs igjen. Vi står ovenfor det vanskelige valget: HVA I HELVETE SKAL VI KJØPE I JULEGAVE???
Noen som har tips?
Personlig ønsker jeg meg boka "Hot Sex", det er en bra gave.
Og en jævla støvsuger! Hybelkaninene mobiliserer til angrep på husverten (meg).
|
Skrevet: Fre 09 Nov 2001, 12:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Gjest
|
Re: Julegavetips?
du har jo det klassiske dah...badesåper and stuff... *glise*
|
Skrevet: Fre 09 Nov 2001, 14:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Hot Sex..
Det er en bra bok det.. :)
Jeg kjøpte meg den for vel en mnd siden.. :)
Bøker generellt er en bra gave.. klær er ikke en så bra gave, med mindre du vet akkurat hva personen ønsker seg og liker.. liker personen å spille er jo brettspill ett fint forslag..
til søte småpiker alder 3-10 anbefaler jeg et smykkeskrin med ballerina inne i som man kan trekke opp og som da spiller en melodi samtidig som ballerinaen danser.. 
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 13 Nov 2001, 12:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
Re: Julegavetips?
bøker er ikke god ide å kjøpe til meg i alle fall. det er helt sikkert. for mine bøker blir bare liggende og støve ned..
dvd'er (tidligere var det vhs'er) går det endel på i min familie.
bamser er også bra gave. vaffal hvis man er glad i bamser.
til små nevøer kjøper man lego. og annet leketøy. lego kjøp i legoland i sommer er genialt
mange liker pynte-ting. andre gjør ikke. jeg vet ikke hva jeg skal med pynteting. så de blir like fulle av støv som bøkene..
artige bilder, av enselv og en venn (vennen man gir bildet til) kan være gøy. det ene året, så fikk to av mine venninner hette-t-skjorte med bilde strøket på av meg og hun som fikk tskjorten. jeg liker ikke hvite tskjorter, derfor gav jeg ikke det til dem..
brødre, de er vanskelige å kjøpe gaver til.. ene storebroren min, han fikk boxere 2 eller 3 juler på rad.. han sa ikke no annet han ønsket seg, så da fikk han det.. men. når dem blir mer etablert, så trenger dem som regel litt andre ting også.. hus-ting og sånn.
foreldre, de er enda mer vanskelig. vaffal mine foreldre. de har alt. og det de finner ut at de ikke har, det kjøper de seg. i fjor fikk mamma sagt at hun ønsket seg noen bilder av flekkefjord. så det fikk dem. skjærebrett også. sånn med rille rundt, så det går an å skjære steik på det, uten at fettet render ut over hele benken.. blomstervase har hun ønsket seg tidligere. spill har de også fått. det helst fordi jeg ønsket meg spillet, og da var det jo smart å kjøpe til dem
men i år har jeg ingen ideer.. ingen penger helt ennå heller. så jeg får vente til nærmere jul. når jeg har blitt ferdig med examen, og kommet meg hjem og jobbet litt. _da_ kan det bli noen gaver..
|
Skrevet: Søn 18 Nov 2001, 21:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wildkatta
Gjest
|
Re: Julegave til meg....
Hvorfor ikke spørre ka folk trenger da ??? jeg trenger nye sko... men får eg det ??? tvilsomt. men jeg får vel masse annet ubrukelige pyntegjenstander jeg ikke har noe glede av som koster dobbelt så mye tilsammen.
merkelig det der egentlig... vi alle lurer på ka vi skal kjøpe til jul... men fåtallet spør ka trenger du...
|
Skrevet: Tir 20 Nov 2001, 09:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moiraine