|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Den andre siden...
Hva er det SÆRESTE du har drømt??
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 15:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
vet ikke om det er så sært men...
uansett..jeg drømte at jeg giftet meg med min bestevenninnes pappa..det var passe ekkelt, med tanke på at han har drevet å skiftet på mine bleier og passet meg masse når jeg var liten..uff
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 15:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Jeg drømte at jeg døde en gang
Og det var skikkelig ekkelt, fordi man skal jo ikke kjenne smerte i drømme, men det gjorde jeg!!
Hadde SKIKKELIG vondt, og så hadde jeg kommet tilbake fra de døde fordi jeg hadde noe uferdiggjort i det virkelige livet. Men smertene var for sterke, og jeg husker jeg sa til far min, som også var i drømmen, at jeg bare ville dø igjen. At jeg ikke klarte disse smertene, og fadern bare nikka sorgfullt med tårer i øynene. Nikka at han forstod. Like etter våkna jeg...
Fant like etterpå ut hva denne drømmen betydde. Det var følelsene jeg hadde for dama jeg var sammen med på den tiden som var "døde". Blei slutt mellom oss kort tid etterpå..
Det var sær drøm ass!!

|
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 15:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Om det er så sært veit jeg ikke, men jeg drømmer stadig vekk at jeg går inn i en gang, og blir forfulgt av noen jeg ikke veit hvem er. Også søker jeg tilflukt i et rom i enden av gangen, men der står jammen de samme folka som følger etter meg. Der står jeg og vet ikke hva jeg skal gjøre, og da våkner jeg.
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 15:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Knaskerot skrev: | Om det er så sært veit jeg ikke, men jeg drømmer stadig vekk at jeg går inn i en gang, og blir forfulgt av noen jeg ikke veit hvem er. Også søker jeg tilflukt i et rom i enden av gangen, men der står jammen de samme folka som følger etter meg. Der står jeg og vet ikke hva jeg skal gjøre, og da våkner jeg. |
Oi, drømmer som går igjen...! Det er ekkelt 
|
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 15:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
Jaqo skrev: | Knaskerot skrev: | Om det er så sært veit jeg ikke, men jeg drømmer stadig vekk at jeg går inn i en gang, og blir forfulgt av noen jeg ikke veit hvem er. Også søker jeg tilflukt i et rom i enden av gangen, men der står jammen de samme folka som følger etter meg. Der står jeg og vet ikke hva jeg skal gjøre, og da våkner jeg. |
Oi, drømmer som går igjen...! Det er ekkelt  |
Jepp...det er ekkelt. Noen drømmetydere der ute kanskje?
|
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 15:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Kanskje det er så enkelt som så at det er noe/noen du prøver å komme deg bort fra, men som du ikke klarer komme deg bort fra, enten fordi du ikke tør eller egentlig vil...? (Hvis det jeg nettopp skrev ga no'n slags form for mening... )
|
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 16:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
Jaqo skrev: | Kanskje det er så enkelt som så at det er noe/noen du prøver å komme deg bort fra, men som du ikke klarer komme deg bort fra, enten fordi du ikke tør eller egentlig vil...? (Hvis det jeg nettopp skrev ga no'n slags form for mening... ) |
Du skal ikke se bort fra at det er riktig...
|
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 16:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Jeg hadde en merkelig drøm en gang: Jeg fikk tre drage-egg. Og så fikk jeg valget mellom å beholde dem og å gi dem fra meg. Og jeg kunne jo ikke ha dem, de var for farlige. Og den gjorde så vondt, det var så trist, og når jeg våknet, så var jeg helt fortvilet. Jeg var så trist, ikke bare fordi jeg hadde måttet gi dem fra meg, men også fordi jeg aldri kunne finne igjen de dragene i virkeligheten.

|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 17:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Nenja skrev: | Jeg hadde en merkelig drøm en gang: Jeg fikk tre drage-egg. Og så fikk jeg valget mellom å beholde dem og å gi dem fra meg. Og jeg kunne jo ikke ha dem, de var for farlige. Og den gjorde så vondt, det var så trist, og når jeg våknet, så var jeg helt fortvilet. Jeg var så trist, ikke bare fordi jeg hadde måttet gi dem fra meg, men også fordi jeg aldri kunne finne igjen de dragene i virkeligheten.
 |
Awwwwwww! *trøste på*
|
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 17:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg hadde en innmari kul drøm her i forrige uke. Jeg visste at jeg drømte, så jeg styrte drømmen dit jeg ville, og gjorde alt jeg hadde lyst til som jeg ikke kan gjøre eller ikke har rukket hittil.
Jeg kjørte rally og hoppet fallskjerm. Var ikke red for hunder, og hoppet og danset på taket av bilen min. Det gjorde ikke nom om den ble ødelagt, var bare en drøm likevll. Den beste delen kom litt senere, men det tar jeg ikke her på forum.
det eneste som var litt flaut var at jeg fikk noen meldinger som vekte meg sånn halvt og da fortalte jeg litt for mye av det jeg drømte... 
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 19:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg drømte at jeg var ombord en diger jumbojet engang, fylt til randen med folkeslag fra Ringenes Herre som nettopp hadde vunnet krigen mot Sauron. Det var mye feiring, synging, og håndbagasje av ymse typer lå og fløt.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 19:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Jeg drømte en gang at jeg og tre andre gikk på en kirkegård. Men det merkelige er at jeg ikke var meg selv i drømmen. Jeg var der jeg også, men det var noen andre som var meg (hvis dere skjønner hva jheg mener? ). Det var merkelig. Rart å se på seg selv og vite at "Hei! Det der er meg! Men hvorfor er ikke jeg meg??"
Det var ekkelt!
|
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 20:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Knaskerot skrev: | Jaqo skrev: | Knaskerot skrev: | Om det er så sært veit jeg ikke, men jeg drømmer stadig vekk at jeg går inn i en gang, og blir forfulgt av noen jeg ikke veit hvem er. Også søker jeg tilflukt i et rom i enden av gangen, men der står jammen de samme folka som følger etter meg. Der står jeg og vet ikke hva jeg skal gjøre, og da våkner jeg. |
Oi, drømmer som går igjen...! Det er ekkelt  |
Jepp...det er ekkelt. Noen drømmetydere der ute kanskje? |
Høres ut som klassiske angstdrømmer, du står overfor noe som du skal gjøre som tvilsdemonen i hodet ditt prøver å fortelle deg at du ikke klarer. Slike drømmer er vanlige, og mange tror at de skjerper deg når du til slutt står overfor den tingen du skal gjøre.
Jeg har ofte slike drømmer hvor jeg er i et slags klasserom, og kan høre elevene overalt rundt meg, men kan ikke se dem. Jeg prøver å finne tavla, men finner ikke den heller, osv. Klassiske angstdrømmer.
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 01:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Pyro skrev: | Jeg hadde en innmari kul drøm her i forrige uke. Jeg visste at jeg drømte, så jeg styrte drømmen dit jeg ville, og gjorde alt jeg hadde lyst til som jeg ikke kan gjøre eller ikke har rukket hittil.
Jeg kjørte rally og hoppet fallskjerm. Var ikke red for hunder, og hoppet og danset på taket av bilen min. Det gjorde ikke nom om den ble ødelagt, var bare en drøm likevll. Den beste delen kom litt senere, men det tar jeg ikke her på forum.
det eneste som var litt flaut var at jeg fikk noen meldinger som vekte meg sånn halvt og da fortalte jeg litt for mye av det jeg drømte...  |
Oooh! Må skaffe meg mobilnummeret ditt og begynne å sende meldinger på morrakvisten.. 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 01:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Jens kom hjem fra jobb i natt, og når han skulle legge seg så setter jeg meg opp, hiver etter pusten og sier desperat; -Pass deg for den grønne frosken!
Han holdt på å le seg ihel i dag da han fortalte det, og jeg husker ikke noe... 
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 18:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knappestøper
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mar 2006 Innlegg: 106 Bosted: Her et sted
|
har hatt flre ninjadrømmer nå en stund.. tror det hr vært minst tre.. husker enkli bare den siste men da jeg drømte den skjønte jeg at ejg har drømt de andre også, de kom fram etterpå.. tøffe drømmer^^
|
_________________ "This is bat-country!"
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 02:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jeg drømte at jeg var soldat i krigen, men jeg ville ikke dø så jeg gjemte meg - inne i et undersjøisk avløpsrør. Hvis jeg bare pustet rolig nok kunne jeg puste under vann nemlig! Dessuten satt jeg der i noen år før krigen sluttet og jeg kunne komme ut igjen 
|
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 08:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Pyse!!! Hihi...
I natt da Jens kom hjem holdt jeg på å lime til han med et balltre. Hadde hørt "en lyd" tidligere på kvelden, så hadde lagt balltreet ved sengen, og da han tok tak i ankelen min da han skulle legge seg så handlet jeg på innstinkt....
Jeg hater når folk holder rundt ankelene mine! Å besøke meg gjør man på egen rissiko... 
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 14:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Pyro skrev: | Pyse!!! Hihi...
I natt da Jens kom hjem holdt jeg på å lime til han med et balltre. Hadde hørt "en lyd" tidligere på kvelden, så hadde lagt balltreet ved sengen, og da han tok tak i ankelen min da han skulle legge seg så handlet jeg på innstinkt....
Jeg hater når folk holder rundt ankelene mine! Å besøke meg gjør man på egen rissiko...  |
Hahaha... Auuuuda, man skal være forsiktig med deg, forstår jeg 
|
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 15:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |