|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Re: Pastiller ta to....
| Zylfia skrev: | | Jaqo skrev: | | Asfrith skrev: | | Jaqo skrev: | | Asfrith skrev: | | Lizz skrev: | Du er ond!!! Du skal ikke få smake mer |
Neida, bare tilby pastiller to ganger...  |
Jaaaa! SÃ¥ kan jeg ta to andre gangen!!!  |
Enig med Lizz, Jaqo ER ond... Men da er det jo bare å ha to esker med pastiller til en hver tid, og tilby forskjellig eske hele tida sånn at Jaqo blir forvirret! Det burde ikke være så vanskelig...  |
Hysj kis! Ikke så høyt!! Kanskje Lizz benytter seg av det trikset!!  |
Hva klager du for? Du får jo bare masse pastiller da  |
Det er jaggu sant!!
Hehe, takker 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 17:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 269 Bosted: Trondheim
|
| Zylfia skrev: | | Jaqo skrev: | | Asfrith skrev: | | Jaqo skrev: | | Asfrith skrev: | | Lizz skrev: | Du er ond!!! Du skal ikke få smake mer |
Enig med Lizz, Jaqo ER ond... Men da er det jo bare å ha to esker med pastiller til en hver tid, og tilby forskjellig eske hele tida sånn at Jaqo blir forvirret! Det burde ikke være så vanskelig...  |
Takk for triks ass....tror jeg skal fore Jaqo selv fremover, hvis han vil ha pastiller, sånn at han ikke ødelegger meg helt. Så det så 
|
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 18:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
| Lizz skrev: | | Zylfia skrev: | | Jaqo skrev: | | Asfrith skrev: | | Jaqo skrev: | | Asfrith skrev: | | Lizz skrev: | Du er ond!!! Du skal ikke få smake mer |
Takk for triks ass....tror jeg skal fore Jaqo selv fremover, hvis han vil ha pastiller, sånn at han ikke ødelegger meg helt. Så det så  |
Null problem! Slit det med helsa! 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 01:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Når jeg går turer, kjører etc teller jeg alltid ubevisst symmetriske streker og figurer. klarer ikke la være.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 04:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Lizz skrev: |
Takk for triks ass....tror jeg skal fore Jaqo selv fremover, hvis han vil ha pastiller, sånn at han ikke ødelegger meg helt. Så det så  |
*overfalle Lizz og kidnappe alle pastillene bortsett fra ÉN!* 
|
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 11:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Jeg har ikke tråkket på et kumlokk siden jeg var 4 uten å slå meg selv i ryggen tre ganger.
Jeg sjekker alltid låsen på dører til små rom før jeg går inn.
Om jeg synger på en sang når noen scorer et mål på tv må jeg minst nynne på den sangen helt til kampen er over om jeg vil at det laget skal vinne.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 16:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

|
| Jaqo skrev: | | Lizz skrev: |
*overfalle Lizz og kidnappe alle pastillene bortsett fra ÉN!*  |
Da tar jeg å fjerner alle lysbrytere å alt i leiligheten din! Da vil du få det vanskelig da!! Hæ? Hæ? 
|
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 20:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Lizz skrev: | | Jaqo skrev: | | Lizz skrev: |
Da tar jeg å fjerner alle lysbrytere å alt i leiligheten din! Da vil du få det vanskelig da!! Hæ? Hæ?  |
Trur jeg blir en befrielse i grunn... For da har jeg ingen lysbrytere å klemme på lenger...
Kan jo ikke frustrere meg over noe som IKKE er der...? 
|
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 15:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
hvis jeg ser at en colaflaske går i gulvet, kan jeg absolutt ikke drikke den!
og om noen sjenker oppi cola til meg og det blir sånn brus, kan man også glemme at jeg drikker det..
man må helle brusen sånn at glasset er litt skeivt..da blir det ikke sånn brusete og jeg kan drikke det 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 15:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
| aniraC skrev: | hvis jeg ser at en colaflaske går i gulvet, kan jeg absolutt ikke drikke den!
og om noen sjenker oppi cola til meg og det blir sånn brus, kan man også glemme at jeg drikker det..
man må helle brusen sånn at glasset er litt skeivt..da blir det ikke sånn brusete og jeg kan drikke det  |
Men det er jo selvsagt! Man drikker jo ikke cola uten futt!
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 15:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg tråkker ikke på streker, og ikke på kumlokk.
Jeg går heller ikke på do om springen ikke renner. Noe som kan være litt vanskelig på offentlige toalett, der de nå har begynt med kraner med sensor...
Jeg liker generelt ting best i partall. Og fire er aller best.
Og så betyr det ulykke å starte eller slutte med noe føste dagen i uka eller måneden. Tirsdager er best.
Jeg drikker alltid samme sted på glasset. prøver alltid å få pynt/utsmykking på den siden som vender bort fra meg, slik at jeg vet at jeg drikker på riktig sted.
Jeg liker ikke å spise mens andre ser på. Jeg liker ikke å blande maten min på tallerkenen. Jeg må ta litt av hvert på gaffelen i stedet.
Klærne mine må ligge i tellekanter, og om noe har fått fast plass blir jeg kjempefrustrert om noen begynner å sette det et annet sted.
Det var det jeg kom på nå.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 16:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Når jeg kjører bil må jeg alltid gi blinklyset 8 eller 12 blink. 8 er best, 12 er greit.
Jeg må alltid sjekke om det er noen i rommet ved siden av når jeg skal sove.
Jeg skrur alltid på tastelåsen på mobilen etter bruk.
Skriver jeg et ord feil på pc`en må jeg slette hele ordet og skrive det korrekt på nytt. Det samme gjelder mobil.
Partall er et must i alt jeg gjør. Tallene 4, 8, 12 og 16 er de beste.
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 17:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Forresten så liker jeg ikke at folk ser på meg. Da ser jeg ned. I allefall til jeg har vent meg til personen. Og så smiler jeg når jeg ser ned.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 17:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

|
| Jaqo skrev: | | Lizz skrev: | | Jaqo skrev: | | Lizz skrev: |
Da tar jeg å fjerner alle lysbrytere å alt i leiligheten din! Da vil du få det vanskelig da!! Hæ? Hæ?  |
Trur jeg blir en befrielse i grunn... For da har jeg ingen lysbrytere å klemme på lenger...
Kan jo ikke frustrere meg over noe som IKKE er der...?  |
Da tar jeg med verktøykassa en kveld jeg, å fjerner alt som er...Å har jeg med pastiller, så får du ikke smake 
|
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 17:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Lizz skrev: | | Jaqo skrev: | | Lizz skrev: | | Jaqo skrev: | | Lizz skrev: |
Da tar jeg med verktøykassa en kveld jeg, å fjerner alt som er...Å har jeg med pastiller, så får du ikke smake  |
Lizz med verktøykassa...
Kom forresten på et par ting til jeg har:
Når jeg spiser middag - samme hva det er - så MÅ jeg alltid gjemme det beste til sist!! Ta kebab-tallerken for eksempel: Her har jeg fast rekkefølge på spisingen.
1) Salaten. Den tar jeg først. Salaten MÅ spises aller først!
2) Chips'n. Men denne kan kombineres med pitabrødet. Iallefall FØR kjøttet!
3) Kjøttet tas helt til slutt. Det er det beste!
Dette gjør jeg fordi da vet jeg at jeg kommer til å spise opp alt sammen. Det koster jo masse penger, så hvorfor kaste noe av det???
Sånn har jeg det generelt med de fleste matretter, men kebab var det beste å bruke som eksempel 
|
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 20:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

|
| Jaqo skrev: | | Lizz skrev: | | Jaqo skrev: | | Lizz skrev: | | Jaqo skrev: | | Lizz skrev: |
Da tar jeg med verktøykassa en kveld jeg, å fjerner alt som er...Å har jeg med pastiller, så får du ikke smake  |
Lizz med verktøykassa...
Kom forresten på et par ting til jeg har:
Når jeg spiser middag - samme hva det er - så MÅ jeg alltid gjemme det beste til sist!! Ta kebab-tallerken for eksempel: Her har jeg fast rekkefølge på spisingen.
1) Salaten. Den tar jeg først. Salaten MÅ spises aller først!
2) Chips'n. Men denne kan kombineres med pitabrødet. Iallefall FØR kjøttet!
3) Kjøttet tas helt til slutt. Det er det beste!
Dette gjør jeg fordi da vet jeg at jeg kommer til å spise opp alt sammen. Det koster jo masse penger, så hvorfor kaste noe av det???
Sånn har jeg det generelt med de fleste matretter, men kebab var det beste å bruke som eksempel  |
Ja, verktøykassa! Er det morsomt å nå? Jeg har tilogmed min egen, som jeg har fått av mamma
Jeg har kommet på litt flere tvangstanker:
-Når jeg hører musikk eller ser på tv, så må volumet være et partall...så lenge det er sånn talldisplay-ting.
-Antall tekstmeldinger på innboksen,må være partall.
ALT dreier seg om partall, partall er fine tall. Var det ikke en i Heia Tufte som digga partall? Er jeg som han? Hjelp...
|
Skrevet: Tir 11 Jul 2006, 06:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Lizz skrev: |
ALT dreier seg om partall, partall er fine tall. Var det ikke en i Heia Tufte som digga partall? Er jeg som han? Hjelp... |
Da skal jeg fra nå av kun sende sms'er som er tredelte...!
kan bli dyrt i lengden, men verd det 
|
Skrevet: Tir 11 Jul 2006, 15:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

|
| Jaqo skrev: | | Lizz skrev: |
ALT dreier seg om partall, partall er fine tall. Var det ikke en i Heia Tufte som digga partall? Er jeg som han? Hjelp... |
kan bli dyrt i lengden, men verd det  |
Kjekt med en sånn "slette-melding" knapp på mobilen 
|
_________________ when ya got em' by the balls,their hearts and minds will follow 
Skrevet: Tir 11 Jul 2006, 15:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Lizz skrev: | | Jaqo skrev: | | Lizz skrev: |
Kjekt med en sånn "slette-melding" knapp på mobilen  |
Hehe 
|
Skrevet: Tir 11 Jul 2006, 15:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

|
| Jaqo skrev: | | Lizz skrev: | | Jaqo skrev: | | Lizz skrev: |
Kjekt med en sånn "slette-melding" knapp på mobilen  |
Hehe  |
skal love deg at den blir brukt flittig...ellers kan man jo bli litt crazy!!
|
Skrevet: Tir 11 Jul 2006, 15:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |