Av
Erkegranul
Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
Two Weeks Notice.
Den med Hugh Grant og Sandra Bullock.
Kjedelig. TRudde den skulle være morsommere...
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 10:13
haakon
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 17 Mar 2006 Innlegg: 259 Bosted: Trondheim
Full Metal Jacket
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 11:17
Jaqo
Erkegranul
I går så jeg to filmer på rad.
From Dusk till Dawn 2 (møkkafilm!! Fisj, så kjedelig!!!!)
og
From Dusk Till Dawn 3 (ikke fullt så bra den heller, men syyykt underholdende. Masse bite-moro )
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 11:19
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Hehe - i natt gikk John Carpenter's Spaceman på tv3. Jeg visste ikke en gang at han hadde laget en slik film om en alien som krasjer på jorda og får hjelp til å komme seg til et sted hvor han skal hentes av ufoen sin, eller noe sånn...
Nattevakten ble plutselig mye mer behaglig med en film man ikke har sett før i alle fall...
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 11:31
Jaqo
Erkegranul
Tittan skrev: Hehe - i natt gikk John Carpenter's Spaceman på tv3. Jeg visste ikke en gang at han hadde laget en slik film om en alien som krasjer på jorda og får hjelp til å komme seg til et sted hvor han skal hentes av ufoen sin, eller noe sånn...
Nattevakten ble plutselig mye mer behaglig med en film man ikke har sett før i alle fall...
Kjekt med nattevakt, er det ikke
Skal på nattevakt selv i natt. Så får vel ført opp et par filmer til her i morgen, regner jeg med
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 13:12
Knaskerot
Veronica
Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
I natt så jeg en DVD jeg ikke har åpnet enda, kjøpte den for 2 år siden. Conan, med selveste Arnold. En av hans første filmer. Styr unna den filmen, folkens...
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 17:44
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Knaskerot skrev: I natt så jeg en DVD jeg ikke har åpnet enda, kjøpte den for 2 år siden. Conan, med selveste Arnold. En av hans første filmer. Styr unna den filmen, folkens...
Hey, filmen er jo elendig - og dermed helt idiotisk genial! Særlig når du er på ferie i Italia og ser den dubbet til italiensk
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 18:24
Knaskerot
Veronica
Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
Tittan skrev: Knaskerot skrev: I natt så jeg en DVD jeg ikke har åpnet enda, kjøpte den for 2 år siden. Conan, med selveste Arnold. En av hans første filmer. Styr unna den filmen, folkens...
Hey, filmen er jo elendig - og dermed helt idiotisk genial! Særlig når du er på ferie i Italia og ser den dubbet til italiensk
Det kalles "kalkun" når den er ordentlig dårlig, ikke sant? Hehe. Det er null handling, ekstremt dårlige skuespillerprestasjoner og musikken er helt feil i forhold til det som skjer til enhver tid. Så for en god latter er det jo verdt å se den!
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 19:53
Asfrith
Erkegranul
Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
Knaskerot skrev: Tittan skrev: Knaskerot skrev: I natt så jeg en DVD jeg ikke har åpnet enda, kjøpte den for 2 år siden. Conan, med selveste Arnold. En av hans første filmer. Styr unna den filmen, folkens...
Det kalles "kalkun" når den er ordentlig dårlig, ikke sant? Hehe. Det er null handling, ekstremt dårlige skuespillerprestasjoner og musikken er helt feil i forhold til det som skjer til enhver tid. Så for en god latter er det jo verdt å se den!
Hummmm, jeg har også den filmen uten å ha sett den... Kanskje jeg burde se den i kveld?
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 20:09
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
Asfrith skrev: Knaskerot skrev: Tittan skrev: Knaskerot skrev: I natt så jeg en DVD jeg ikke har åpnet enda, kjøpte den for 2 år siden. Conan, med selveste Arnold. En av hans første filmer. Styr unna den filmen, folkens...
Hummmm, jeg har også den filmen uten å ha sett den... Kanskje jeg burde se den i kveld?
Hihi. Han heksedoktoren er jo bare festlig
_________________ Biiip!
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 20:22
haakon
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 17 Mar 2006 Innlegg: 259 Bosted: Trondheim
Derailed og After the sunset.
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 22:48
Baj
Crash Test Dummy
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
Tidlig på kvelden ... Final Destination 3 (jada)... og på natta: Superman Returns
www.baj.no /
www.dsgf.no /
www.galeforbundet.no
Skrevet: Søn 09 Jul 2006, 23:32
Jaqo
Erkegranul
Jada, jeg har jobba nattvakt jeg, så i natt har jeg sett:
- King Kong (den nye)
- Jarhead
- Pirates of the Caribbean.
Av disse var det bare Jarhead jeg ikke hadde sett før. Flink film!!
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 15:08
Pyro
Erkegranul
Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
Danny the dog...
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 16:44
Therese
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
jeg så adams æbler og a love song for bobby long da jeg var på roskilde. fine filmer, a love song for bobby long har blitt en favoritt.
etter det har jeg sett v for vendetta endelig. jeg er forelska i natalie portman.
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 20:16
SecretWindancer
l33t
Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
Look Both Ways.
Utroligfantastiskbra.
Med fare for at man begynner å tenke over ting såklart :/
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 20:33
Jaqo
Erkegranul
Pyro skrev: Danny the dog...
den ER så tøff!! Den så jeg for no'n dager siden
Selv har jeg nettopp sett The Interpreter.
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 20:34
Lizz
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 269 Bosted: Trondheim
I går var jeg på kino å så "Date Movie"....møkkahumor, men så ukomplisert at det blir artig likevel, men det er nesten så man blir flau av av å le
Kvelden før så jeg "Two For The Money". Knallfilm...jeg digger Al Pacino!!! Matthew McWhatever er ikke så værst han heller
Skrevet: Tir 11 Jul 2006, 09:22
Jaqo
Erkegranul
Oooooog på jobb i DAG så jeg:
Dødelig Våpen 2 og Planet of The Apes (Tim Burton sin).
Skrevet: Tir 11 Jul 2006, 14:41
Lizz
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 269 Bosted: Trondheim
Jaqo skrev: Oooooog på jobb i DAG så jeg:
Dødelig Våpen 2 og Planet of The Apes (Tim Burton sin).
Dødelig Våpen så jeg p Tv i går...blir aldri lei av den ass
Skrevet: Tir 11 Jul 2006, 14:50
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende