Side 6 av 6 [104 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
siv_elisabeth skrev: | så plutselig hadde man 20000 i lomma. |
Oooh! Jeg måtte jobbe 180 timer overtid på to måneder for å få 20k ekstra...
siv_elisabeth skrev: | det er laaaangt mørkebrunt hår ned til rumpa. Rart, uvant, men gøy | Og, unnskyld at jeg sier dette, veldig sexy! (Nei, jeg har ikke sett det på deg, men det er sexy på generelt grunnlag!)
|
Skrevet: Søn 09 Apr 2006, 20:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Håret mitt er vel eit ganske langt stykke ned på ryggen no. Eller forbi puppene, om ein skal seie det sånn. Mørk blond. Og med kort lugg. Huhei.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Lør 15 Apr 2006, 01:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
Jeg sparer til lengre hår! Har hatt kort hår siden 7.klasse, men for et halvt år siden eller noe begynte jeg å spare.
For tiden vipper det ganske mye ut til siden, for det har ennå ikke nådd skulderlengde på sidene. Egentlig liker jeg det veldig godt sånn, det er litt søtt egentlig, men jeg har lyst til å prøve å se hvordan det blir når det blir lengre også.
Jeg digger å kjenne at vinden tar tak i håret, og riste på hodet for å få det på plass igjen. Utrolig uvant og ganske feminin følelse. Føler meg litt som en sånn sjampooreklame-dame. 
|
Skrevet: Tir 23 Mai 2006, 18:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Akkurat nå har jeg stooort krøllehår. La meg med vått hår i går. har sånn semi-langt hår. Men det skal bli enda lenger. Og så er det ganske mørkt. Jeg digger når det er søkkvått av regnet og ligger rundt ansiktet mitt!
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 17:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 6 av 6 [104 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|