Av
Erkegranul
Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
Om jeg skulle tenkt på jobber jeg virkelig kunne tenkt meg og som er sannsynlig å faktisk få etterhvert, så har jeg faktisk lyst å bli sekretær og regnskapsmedarbeider.
Skrevet: Ons 21 Jun 2006, 20:34
Corvus
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
Yay, Nenja! endelig en som deler drømmen min! Og kunstnerne er det få av her på dsgf, ser det ut til... Hvor er bohemene, spør jeg!!!
Har alltid drømt om å bli forfatter, så hvis jeg måtte velge... men det nydelige er at jeg kan bli begge deler!
Skrevet: Tor 22 Jun 2006, 09:56
RoR
Spitzy (!)
Ble Medlem: 29 Okt 2003 Innlegg: 178 Bosted: Trondheim
Vet egentlig ikke helt. Har lyst til å jobbe i et kreativt miljø med noe nyskapende noe.
Som er mye av grunnen til at jeg ønsker å studere teknologi. Vil være med på å skape framtida, jeg. Vet det høres litt svevende og drømmende ut.. Men dette er jo drømmejobb man snakker om da
_________________ Never me...
Skrevet: Tor 22 Jun 2006, 12:08
RoR
Spitzy (!)
Ble Medlem: 29 Okt 2003 Innlegg: 178 Bosted: Trondheim
Pyro skrev: Om jeg skulle tenkt på jobber jeg virkelig kunne tenkt meg og som er sannsynlig å faktisk få etterhvert, så har jeg faktisk lyst å bli sekretær og regnskapsmedarbeider.
Regnskapsmedarbeider er faktisk en mye mer givende jobb enn man skulle tro. Har vært økonomiassistent på kompaninivå i forsvaret det siste året, og det er ikke så ille ^^
_________________ Never me...
Skrevet: Tor 22 Jun 2006, 12:10
aneena
Veronica
Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
Min drømmejobb er å bli brannmann/dame, men jeg skal bare redder katter ned fra trær jeg. Ikke om jeg skal inn i et brennende hus og slukke branner....
Men mest akkurat nå er min drømmejobb å få jobben på Kiwi, for da kan jeg gå rundt i gønneklær
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 10:44
Galefisk
Varm i trøya
Ble Medlem: 10 Mai 2006 Innlegg: 63
hmm..for øyeblikk er vel drømmejobben (av det mer realistiske slaget) å bli advokat.
Ellers så skulle jeg gjerne blitt kunster og gjerne så flink at jeg kunne levd av det.
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 07:54
Pyro
Erkegranul
Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
Tigerpasser!!!!!
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 16:42
Knaskerot
Veronica
Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
Drømmejobben er faktisk det jeg utdanner meg som, trafikklærer. Treffe nye mennesker hver dag, og oppleve gleden de føler når de står der med lappen i handa...en milepæl i ethvert menneskes liv.
Skrevet: Man 10 Jul 2006, 17:08
tyskbart
Varm i trøya
Ble Medlem: 12 Jul 2004 Innlegg: 50 Bosted: Tromsø
Drømmejobben er kirurg, men innen hvilket fagfelt aner jeg ikke. Heldigvis har jeg nok av år på å finne det ut.
Skrevet: Søn 06 Aug 2006, 02:02
aniraC
Moderator
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
drømmejobben er jo selvfølgelig å være kjørelærer, noe jeg er neste år
men akkurat nå hadde drømmejobben vært å sitte på et kontor å ta litt telefoner med nam aircondition på rommet..fyf det er HOT
_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 06 Aug 2006, 13:28
Asfrith
Erkegranul
Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
Drømmejobben min er å bli ungdomsskolelærer på heltid. Og det blir jeg i neste uke
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Søn 06 Aug 2006, 14:30
Corvus
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
Nenja skrev: Jeg vil bli skuespiller!
Meg også! (Duh)
Og forfatter!
Eller så kanskje sjokoladesmaker på Freia...
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Ons 16 Aug 2006, 20:41
Jaqo
Erkegranul
Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
Drømmejobben min trur jeg må være å være biolog!
Kan ikke se for meg et bedre yrke enn å ha naturen (eventuelt skogen) som kontor
Men så var det derre matamatikken og kjemien da...
Ellers er vel det å livnære seg som sanger temmelig høyt på listen av drømmejobber...
Skrevet: Tor 17 Aug 2006, 15:56
mathianus
l33t
Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
Bokhandler, subsidiert musiker og landsby-poet med gratis punch. Skjer nok snart
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 19 Aug 2006, 02:30
Lillebror
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
Sengetester på Ikea!
Skrevet: Lør 19 Aug 2006, 11:05
gkel
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
meg vil bli japaner når jeg blir stor ^^! Japan er tøfft land det
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 13:31
fideco
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
Pilot! Det er ikke så uoverkommelig som man skulle tro..
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 13:35
gkel
Hurrafantastisk
fideco skrev: Pilot! Det er ikke så uoverkommelig som man skulle tro..
Er ikke det litt skummelt da?? skikkelig høyt oppe! og hvis man kjører sånne masse folk så ligger alle livene dems i dine hender?? Hmm.. det er egentlig litt tøfft å tenkte på
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 13:50
fideco
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
gkel skrev:
Er ikke det litt skummelt da?? skikkelig høyt oppe! og hvis man kjører sånne masse folk så ligger alle livene dems i dine hender?? Hmm.. det er egentlig litt tøfft å tenkte på
Det er mer det at man kan bringe folk til gode opplevelser.. Det er jo ingen risikosport å fly. Dessuten er det å fly selv ganske så gøy!
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 15:18
gkel
Hurrafantastisk
fideco skrev: gkel skrev:
Det er mer det at man kan bringe folk til gode opplevelser.. Det er jo ingen risikosport å fly. Dessuten er det å fly selv ganske så gøy!
Hmm.. det kan godt hende.. Jeg synes egentlig at det er skummelt å fly jeg!!! det er så høøøøyt oppe!
Skrevet: Søn 10 Sep 2006, 16:42
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende