|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
King Kong spørsmål...
Nå har jeg strengtalt verken sett den gamle eller nye filmen om kjempegorillaen. Mest fordi jeg har apekostymefobi, spesielt sånne bigfootdrakter gjør meg livredd, og blir dermed også litt smånervøs av diverse levende primater. Men til det jeg lurer på; jeg så et klipp fra den gamle filmen hvor de viste landsbyen på øya Kong bor. Folka der hadde bygd en gedigen mur for å holde ham ute, men de samtidig lagd en like stor port i muren. Og poenget med det er
Mulig de sier noe om grunnen i filmen, men det virker da grådig ulogisk og meget bortkasta. Man lager en diger, solid mur for å holde noen ute, men passer på at porten er stor nok så de kan slippe vedkommende inn hvis de føler for det. Det får jeg ikke helt til å stemme...
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Fre 16 Des 2005, 05:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Så filmen igår.. De nevner ikke porten, men Kong bruker jo faktisk denne for å bryte seg ut.. Den kan ikke åpnes ser du, men han klarer å knuse den.. Ellers, en vanvittig bra film. Og tro meg, om du er redd for kostymer gjør det ingenting, for alt her så 110% ekte ut! Effektene var rett og slett ultimate.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 16 Des 2005, 08:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
*kremt* spist pillene dine idag Sissel?
|
Skrevet: Fre 30 Jun 2006, 18:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 19:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |