|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Tvangstrøya neste...??
Hva slags tvangstanker har dere?
Jeg har disse:
- Jeg må alltid gå flere runder i leiligeten og sjekke at alle dører er lukket før jeg tar kvelden.
- Og når jeg slår av lyset, klemmer jeg ekstra godt på brytern for å forsikre meg om at lyset virkelig ER slått av. Seriøst: Jeg kan stå leeeeenge og gnikke på brytern!
- Når jeg låser ei dør, må jeg ta tak i dørhåndtaket og sjekke at døren virkelig ER låst... Her står jeg også lenge og rikker på døra...
- Dersom jeg ligger i sengen og er 10000000% sikker på at jeg låste døren, MÅ jeg allikevel stå opp og sjekke, bare fordi jeg tenkte tanken...!
- Da jeg var liten, var det veldig viktig at jeg gikk nøyaktig samme vei hjem fra skolen som den jeg gikk til skolen. Ellers følte jeg at det begynte å brenne en eller annen plass! (Den tvangstanken er jeg heldigvis kvitt nå da... )
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Ons 05 Jul 2006, 01:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Hummm.... Tror faktisk ikke jeg har noen...
Jeg foretrekker å sove med døra låst, men er den ikke låst er det ikke så farlig. Jeg liker å sove med vinduet åpent, men siden jeg bor i vindbyen må jeg av og til lukke det, og jeg sovner da da også. Lysbrytere trykker jeg på en gang and that's it, og jeg trenger ikke å gå noen bestemt rute noen steder. Jeg foretrekker å gå nye veier, men det er heller ikke nødvendig...
Hummm...
Nå kom jeg på en! Hvis det ligger papir eller noe sånt i doen, må jeg trekke ned før jeg setter meg Men det er vel den eneste "tvangstanken" jeg har. Kanskje jeg er FOR "normal" til å være en DSGFer? 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 05 Jul 2006, 07:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Jeg må stoppe på bensinstasjonen ved Lasses kro og motell utenfor porsgrunn når jeg passerer.. Noe annet vil være bad luck. På hvilken måte vet jeg ikke, for jeg gjør det alltid.. men mest sannsynlig vil det medbringe en fartsbot e.l.. Akkurat den tvangstanken tvinger jeg også på andre, jeg ber alle jeg vet skal forbi der om å stoppe..
Så kjære DSGF'ere, om dere passerer Porsgrunn, sørover eller østover, stopp på Lasse! Hver gang!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 05 Jul 2006, 08:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jeg teller trinna i trappa jeg... men det er mer gammel vane enn tvangstanker, og det har reddet meg flere ganger jeg har bært stort og tungt!
I tillegg må jeg sjekke at jeg får løftet foten opp mot haka når jeg prøver ny bukse i butikken - for om jeg ikke klarer det vil jeg ikke kunne sparke med den om jeg blir angrepet på gata...
Tror ikke jeg har tvangstanker jeg, men du Jaqo - kan du begynne å gå samme vei hjem igjen? Det brenner litt for ofte i byen vettu... 
|
Skrevet: Ons 05 Jul 2006, 08:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
| Tittan skrev: | men du Jaqo - kan du begynne å gå samme vei hjem igjen? Det brenner litt for ofte i byen vettu...  |
Aha! Der har vi synderen! Husk det nå, Jaqo, samme vei... 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 05 Jul 2006, 08:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Tittan skrev: | men du Jaqo - kan du begynne å gå samme vei hjem igjen? Det brenner litt for ofte i byen vettu...  |
| Asfrith skrev: | Aha! Der har vi synderen! Husk det nå, Jaqo, samme vei... |
SHIT!!!
Greit!! Går fra nå av samme vei hjem igjen! DØNN!!
|
Skrevet: Ons 05 Jul 2006, 11:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
når jeg parkerer bilen må jeg ALLTID ta giret i fri og så i 1 gir igjen, bare for å være sikker på at den står stille i 1 gir..
hvis jeg først går inn på et bad MÅ jeg vaske meg på hendene...hehe
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 05 Jul 2006, 11:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
| Jaqo skrev: | | Tittan skrev: | men du Jaqo - kan du begynne å gå samme vei hjem igjen? Det brenner litt for ofte i byen vettu...  |
SHIT!!!
Greit!! Går fra nå av samme vei hjem igjen! DØNN!! |
Jeg har vel en tvangstanke som sier at om jeg hører noen ha lagt sin tvangstanke på hylla - ja, da skal jeg finne på noe for å hjelpe den frem igjen 
|
Skrevet: Ons 05 Jul 2006, 11:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Tittan skrev: | | Jaqo skrev: | | Tittan skrev: | men du Jaqo - kan du begynne å gå samme vei hjem igjen? Det brenner litt for ofte i byen vettu...  |
SHIT!!!
Greit!! Går fra nå av samme vei hjem igjen! DØNN!! |
Jeg har vel en tvangstanke som sier at om jeg hører noen ha lagt sin tvangstanke på hylla - ja, da skal jeg finne på noe for å hjelpe den frem igjen  |
Ja du er litt drittsekk sånn sett 
|
Skrevet: Ons 05 Jul 2006, 11:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
Jeg har et bestemt trappetrinn i blokka mi som jeg (nesten) aldri tråkker på.
Dessuten går jeg alltid til et tre uti en skog og sitter oppi der en stund hver gang jeg går tur med bikkja. Vet ikke om du kan kalle det en tvangstanke, men en tur blir ikke en tur uten at jeg har sittet i et tre!
|
_________________ Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Fre 07 Jul 2006, 12:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Eg har ein som er litt slitsom, og det er at eg plutseleg kan byrje å lure på kor noko er. Som oftast treng eg ikkje bruke det eg lurar på, men eg er nøydd til å vite kor det er. Det er dumt om eg er 500 km unna og veit at det er heime ein stad.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Fre 07 Jul 2006, 15:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Jeg må si "Vi ses" når jeg drar fra noen.
Hvis ikke blir jeg redd for at de skal dø før jeg ser dem igjen.
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Fre 07 Jul 2006, 16:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 269 Bosted: Trondheim
|
Pastiller ta to....
Tvangstanker er jeg godt kjent med, desverre. Har spesielt en som til tider kan være særdeles irriterende, spesielt når jeg har lyst på pastiller, men bare har en igjen. For greia er at jeg MÅ spise to i gangen. Er det bare 1 igjen så må jeg la den ligge, kaste den, eller gi den bort. Dette er noe alle mine venner finner veldig underholdende, da spesielt Jaqo Synes ikke det er noe morsomt jeg....tenk da...ha kjempelyst på pastill men KAN ikke spise fordi det bare er 1 igjen i eska, dødfødt ass.
Jeg har prøvd å kurere meg selv mange ganger ved å prøve å spise bare 1 pastill om gangen, men det funker ikke ass...det er bare plagsomt! Men jeg har lært meg å leve med dette problemet, å nå går det ganske så bra! Har funnet ut at det stort sett er partall når det gjelder antaller pastiller i ei eske, å da er jeg i himmel`n
Weird...ja absolutt 
|
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 10:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Re: Pastiller ta to....
| Lizz skrev: | Dette er noe alle mine venner finner veldig underholdende, da spesielt Jaqo |
Hihi, ja
| Lizz skrev: | Men jeg har lært meg å leve med dette problemet, å nå går det ganske så bra! Har funnet ut at det stort sett er partall når det gjelder antaller pastiller i ei eske, å da er jeg i himmel`n |
Derfor tar jeg som regel bare EN de gangene jeg får smake *hirrhirr*
| Lizz skrev: | Weird...ja absolutt  |
Men et fullverdig medlem av dsgf... ABSOLUTT!! 
|
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 10:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 269 Bosted: Trondheim
|
Derfor tar jeg som regel bare EN de gangene jeg får smake *hirrhirr*
Du er ond!!! Du skal ikke få smake mer 
|
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 10:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
| Lizz skrev: | Du er ond!!! Du skal ikke få smake mer  |
Neida, bare tilby pastiller to ganger... 
|
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 13:08 Sist endret av Asfrith den Lør 08 Jul 2006, 18:12, endret 1 gang |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Asfrith skrev: | | Lizz skrev: | Du er ond!!! Du skal ikke få smake mer |
Neida, bare tilby pastiller to ganger...  |
Jaaaa! SÃ¥ kan jeg ta to andre gangen!!! 
|
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 13:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
| Jaqo skrev: | | Asfrith skrev: | | Lizz skrev: | Du er ond!!! Du skal ikke få smake mer |
Jaaaa! SÃ¥ kan jeg ta to andre gangen!!!  |
Enig med Lizz, Jaqo ER ond... Men da er det jo bare å ha to esker med pastiller til en hver tid, og tilby forskjellig eske hele tida sånn at Jaqo blir forvirret! Det burde ikke være så vanskelig... 
|
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 16:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Asfrith skrev: | | Jaqo skrev: | | Asfrith skrev: | | Lizz skrev: | Du er ond!!! Du skal ikke få smake mer |
Enig med Lizz, Jaqo ER ond... Men da er det jo bare å ha to esker med pastiller til en hver tid, og tilby forskjellig eske hele tida sånn at Jaqo blir forvirret! Det burde ikke være så vanskelig...  |
Hysj kis! Ikke så høyt!! Kanskje Lizz benytter seg av det trikset!! 
|
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 16:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
| Jaqo skrev: | | Asfrith skrev: | | Jaqo skrev: | | Asfrith skrev: | | Lizz skrev: | Du er ond!!! Du skal ikke få smake mer |
Enig med Lizz, Jaqo ER ond... Men da er det jo bare å ha to esker med pastiller til en hver tid, og tilby forskjellig eske hele tida sånn at Jaqo blir forvirret! Det burde ikke være så vanskelig...  |
Hysj kis! Ikke så høyt!! Kanskje Lizz benytter seg av det trikset!!  |
Hva klager du for? Du får jo bare masse pastiller da 
|
Skrevet: Lør 08 Jul 2006, 17:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: