|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Boller
En gang fikk jeg fire hele hjemmebaka boller inn i kjeften.. på en gang...!
Enn du?
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 13:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Husk gjær neste gang, Jaqo... 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 13:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
| Asfrith skrev: | Husk gjær neste gang, Jaqo...  |
HAHAHAHAHA - genialt! 
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 16:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Etter at ei venninne fortalte en historie fra Danmark klarer jeg ikke tenke på ordet "bolle" uten å smile
En norsk familie var i Danmark på ferie for en del år siden, og jentungen i familien hadde fått boller av moren. Hun gikk ut og var med noen venner de hadde fått der, og etter en stund fikk de lyst på bollene, og tenkte de skulle dele med danskene også. "Bolle?" spurte hun, og ble møtt av store øyne og latter.
Jeg husker ikke om hun ikke visste det eller om hun ikke kom på det, men dette var visst en venninne av venninna mi eller noe slikt. Tror uansett hun jenta har fått høre det noen ganger i ettertid.. 
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 20:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
| Zylfia skrev: | Etter at ei venninne fortalte en historie fra Danmark klarer jeg ikke tenke på ordet "bolle" uten å smile
En norsk familie var i Danmark på ferie for en del år siden, og jentungen i familien hadde fått boller av moren. Hun gikk ut og var med noen venner de hadde fått der, og etter en stund fikk de lyst på bollene, og tenkte de skulle dele med danskene også. "Bolle?" spurte hun, og ble møtt av store øyne og latter.
Jeg husker ikke om hun ikke visste det eller om hun ikke kom på det, men dette var visst en venninne av venninna mi eller noe slikt. Tror uansett hun jenta har fått høre det noen ganger i ettertid..  |
Hahaha! Regner med det, ja... 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 21:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
| Zylfia skrev: | Etter at ei venninne fortalte en historie fra Danmark klarer jeg ikke tenke på ordet "bolle" uten å smile
Jeg husker ikke om hun ikke visste det eller om hun ikke kom på det, men dette var visst en venninne av venninna mi eller noe slikt. Tror uansett hun jenta har fått høre det noen ganger i ettertid..  |
...Hæ? Er det tabu og by på boller i Danmark? *Tardfrog*
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 22:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
| darkfrog skrev: | | Zylfia skrev: | Etter at ei venninne fortalte en historie fra Danmark klarer jeg ikke tenke på ordet "bolle" uten å smile
...Hæ? Er det tabu og by på boller i Danmark? *Tardfrog* |
I Danmark betyr "å bolle" å ha sex/ pule/ knulle/sett inn passende ord...
Boller slik vi kjenner det går under et litt annet navn 
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 22:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Asfrith skrev: | Husk gjær neste gang, Jaqo...  |
dust!
*denge*
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 23:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Jeg vet ikke hvor mange boller jeg har fått i munn, men 2 år på rad besto min lunsj og frokost av en pose boller og cola... hver eneste dag... takk gud for stipend sier jeg bare 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 23:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg klarer en halv bolle jeg... 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 22:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| aniraC skrev: | jeg klarer en halv bolle jeg...  |
Sånn kjøpe-bolle, eller bake-hjemme-bolle?
|
Skrevet: Man 03 Jul 2006, 22:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|