|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Galefisk
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Mai 2006 Innlegg: 63
|
jeg jobber i brødavdelingen på Meny.
Vet ikke om jeg blir der lenge da. Var egentlig en grei jobb å ha ved siden av skolen og i ferien. Trodde jeg.
men når sjefene mine tror de kan bryte alle lover å regler og utnytte meg til å jobbe mer enn hva som er lovlig så tar de feil (jeg har klaget over dette til sinnsykt mange, men det nærmer seg en løsning da) Men tviler på at jeg kommer til å bli der, siden dette ble jo bare tullball 
|
Skrevet: Tir 27 Jun 2006, 20:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Ett ord: Fagforening!
|
Skrevet: Tir 27 Jun 2006, 23:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Galefisk
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Mai 2006 Innlegg: 63
|
| Tittan skrev: | | Ett ord: Fagforening! |
Blir ikke lenge til de blir kontaktet nei.
Men skal gi dem en siste sjanse i mrogen til å ordne opp i det som gjenstår.
bla: gi meg en to ukers ferie innen skolen begynner igjen og skaffe meg en skriftlig arbeidsavtale.=/
Blir ikke det ordnet opp i så tar jeg en telefon ganske kjapt.
Vel og merke så har jeg allerede ringt LOs sommerpatrulje for å spørre om jeg hadde krav på to ukers ferie...Sjefen mente nemlig at jeg ikke hadde det.o_O Uansett så klarte jeg å hoste frem hvor jeg jobbet og jeg kan ikke si jeg blir så fryktelig lei meg dersom de tar en tur innom. 
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 07:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Sommerjobb(-er);
Skal jobbe som barnehagetante noen uker i sommer
(Slik det ser ut foreløpig ihvertfall)
Så skal jeg være leder på en tensingtur til Danmark, 29. juli til 3. august
Så jobbe på Sildajazzen fra 8. til 12. august (Må gjerne besøke meg på jobb, er sikkert bilettsjekker i år også)
(Gøy på jobb, god musikk, hyggelige folk, godt betalt, og gratis fest og drekke på søndagen som avsluttning til arbeiderne... ikke rart man gjerne jobber her) 
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 19:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
SKal sitte i ei bu i sommer og prøve så godt jeg kan å ikke stange hodet hardt i veggen av fortvilelse over tyskere som tror og mener og er fast bestemt på at ALLE nordmenn kan tysk!!!
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 23:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
| Jaqo skrev: | | SKal sitte i ei bu i sommer og prøve så godt jeg kan å ikke stange hodet hardt i veggen av fortvilelse over tyskere som tror og mener og er fast bestemt på at ALLE nordmenn kan tysk!!! |
lol
Skaffe tysk ordbok? 
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 23:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Zylfia skrev: | | Jaqo skrev: | | SKal sitte i ei bu i sommer og prøve så godt jeg kan å ikke stange hodet hardt i veggen av fortvilelse over tyskere som tror og mener og er fast bestemt på at ALLE nordmenn kan tysk!!! |
lol
Skaffe tysk ordbok?  |
NÆÆÆJ! Æ NÆKTE!!!
Kommer det tyskere som trur jeg kan tysk og fortsetter å bable tysk til meg selv om jeg sier at jeg ikke kan tysk, snakker jeg bare engelsk til dem, så får dem bare ha det så godt!!!
Tyskere: Lær dere engelsk for pokker!! DEt er mere verdensspråk enn deres!!!
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 23:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
| Jaqo skrev: | | Zylfia skrev: | | Jaqo skrev: | | SKal sitte i ei bu i sommer og prøve så godt jeg kan å ikke stange hodet hardt i veggen av fortvilelse over tyskere som tror og mener og er fast bestemt på at ALLE nordmenn kan tysk!!! |
lol
Skaffe tysk ordbok?  |
NÆÆÆJ! Æ NÆKTE!!!
Kommer det tyskere som trur jeg kan tysk og fortsetter å bable tysk til meg selv om jeg sier at jeg ikke kan tysk, snakker jeg bare engelsk til dem, så får dem bare ha det så godt!!!
Tyskere: Lær dere engelsk for pokker!! DEt er mere verdensspråk enn deres!!! |
Bare lær deg et par russiske ord og start og prat russisk når de begyner med tysk, etterpå kaller du dem idioter fordi de ikke kan russisk.
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 23:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
| Pyro skrev: | Jeg jobber som bilklargjører hos en bilforhandler med 5 ansatte. Jeg er den eneste jenta, og den eneste som jobber i hallen.
Jeg vasker, støvsuger, polerer og gjøre generelt bilene penere før salg og levering. Ellers legger jeg om dekk, både på felg og bil. Det er vel kansje det som er gøyest å gjøre. Noen mindre reparasjoner blir det jo også innimellom.
Den største utfordringen er uansett en sjef som tror at jenter ikke kan jobbe med slike ting og som ikke helt takler at jeg kan "gitteting" som han ikke kan...
Jeg skal vinne i lotto, slik at jeg kan slutte jobben og ta utdanning som bilmekaniker. |
Jeg har nå vert sykemeldt i ca 5 uker (komt litt ut av tellingen), kommer nok til å være det en god stund til og sannsynligvis aldri jobbe med dette igjen. Omskolering ja.... Savner jobben, og det fine miljøet, men man får gjøre det beste utav det.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 11:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
| Jaqo skrev: | | SKal sitte i ei bu i sommer og prøve så godt jeg kan å ikke stange hodet hardt i veggen av fortvilelse over tyskere som tror og mener og er fast bestemt på at ALLE nordmenn kan tysk!!! |
My hoovercraft is full of eels!
Her er litt hjelp:
Velkommen til Norge, vennligst betal bomveibeløpet - Ich bin ein Stadtbömmel, und alle menchen kann an mich Tomaten werfen!
Nei, midnattssola er ikke en annen sol - Nein, die Auto kann nicht am See fahren
Jeg ønsker dere en god tur videre! - Ich bin Satan, und Sie muss mir Blut geben!
(Steike, det er lenge siden jeg skrev tysk sist...her er det sikkert mange små og store skrive- og gramatikkfeil...)
|
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 11:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Tittan skrev: | | Jaqo skrev: | | SKal sitte i ei bu i sommer og prøve så godt jeg kan å ikke stange hodet hardt i veggen av fortvilelse over tyskere som tror og mener og er fast bestemt på at ALLE nordmenn kan tysk!!! |
Her er litt hjelp:
Velkommen til Norge, vennligst betal bomveibeløpet - Ich bin ein Stadtbömmel, und alle menchen kann an mich Tomaten werfen!
Nei, midnattssola er ikke en annen sol - Nein, die Auto kann nicht am See fahren
Jeg ønsker dere en god tur videre! - Ich bin Satan, und Sie muss mir Blut geben!
(Steike, det er lenge siden jeg skrev tysk sist...her er det sikkert mange små og store skrive- og gramatikkfeil...) |
*rulle rundt på gulvet i latteranfall!*
Ja det DER kommer sikkert i HVERTFALL til å funke!! 
|
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 12:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
| Jaqo skrev: | | Tittan skrev: | | Jaqo skrev: | | SKal sitte i ei bu i sommer og prøve så godt jeg kan å ikke stange hodet hardt i veggen av fortvilelse over tyskere som tror og mener og er fast bestemt på at ALLE nordmenn kan tysk!!! |
Her er litt hjelp:
(Steike, det er lenge siden jeg skrev tysk sist...her er det sikkert mange små og store skrive- og gramatikkfeil...) |
Ja det DER kommer sikkert i HVERTFALL til å funke!!  |
Aber klar!! Trekker du tyskkunnskapen min i tvil kanskje? Jeg har jo til og med vært tysklærer i en praksis-periode... Hmm... håper ingen av de som gikk i 10. den gangen virkelig tror at "Ja Helga, ich komme" betyr "Jeg er på vei til byen" eller "Bläs mein wienerschvanz" betyr "En pølse i brød takk!" 
|
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 12:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
| Tittan skrev: | | Jaqo skrev: | | Tittan skrev: | | Jaqo skrev: | | SKal sitte i ei bu i sommer og prøve så godt jeg kan å ikke stange hodet hardt i veggen av fortvilelse over tyskere som tror og mener og er fast bestemt på at ALLE nordmenn kan tysk!!! |
Her er litt hjelp:
Aber klar!! Trekker du tyskkunnskapen min i tvil kanskje? Jeg har jo til og med vært tysklærer i en praksis-periode... Hmm... håper ingen av de som gikk i 10. den gangen virkelig tror at "Ja Helga, ich komme" betyr "Jeg er på vei til byen" eller "Bläs mein wienerschvanz" betyr "En pølse i brød takk!"  |
Du lærte virkelig ikke bort det der??? Jaja, du hører i alle fall hjemme på dette forumet, det er sikkert... 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 16:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
topic people
mod'ern
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 20:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Tittan skrev: | | Jaqo skrev: | | Tittan skrev: | | Jaqo skrev: | | SKal sitte i ei bu i sommer og prøve så godt jeg kan å ikke stange hodet hardt i veggen av fortvilelse over tyskere som tror og mener og er fast bestemt på at ALLE nordmenn kan tysk!!! |
Her er litt hjelp:
Aber klar!! Trekker du tyskkunnskapen min i tvil kanskje? Jeg har jo til og med vært tysklærer i en praksis-periode... Hmm... håper ingen av de som gikk i 10. den gangen virkelig tror at "Ja Helga, ich komme" betyr "Jeg er på vei til byen" eller "Bläs mein wienerschvanz" betyr "En pølse i brød takk!"  |
Jeg tviler ikke et bittelite NANO-sekund heller på at du faktisk gjorde dette!!! 
|
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 22:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
| aniraC skrev: | topic people
mod'ern |
Unnskyld... 
|
Skrevet: Tor 29 Jun 2006, 23:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| aniraC skrev: | topic people
mod'ern |
beklager...
*bestikke med en dose kos*
|
Skrevet: Fre 30 Jun 2006, 09:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
| Pyro skrev: | | Pyro skrev: | Jeg jobber som bilklargjører hos en bilforhandler med 5 ansatte. Jeg er den eneste jenta, og den eneste som jobber i hallen.
Jeg vasker, støvsuger, polerer og gjøre generelt bilene penere før salg og levering. Ellers legger jeg om dekk, både på felg og bil. Det er vel kansje det som er gøyest å gjøre. Noen mindre reparasjoner blir det jo også innimellom.
Den største utfordringen er uansett en sjef som tror at jenter ikke kan jobbe med slike ting og som ikke helt takler at jeg kan "gitteting" som han ikke kan...
Jeg skal vinne i lotto, slik at jeg kan slutte jobben og ta utdanning som bilmekaniker. |
Jeg har nå vert sykemeldt i ca 5 uker (komt litt ut av tellingen), kommer nok til å være det en god stund til og sannsynligvis aldri jobbe med dette igjen. Omskolering ja.... Savner jobben, og det fine miljøet, men man får gjøre det beste utav det. |
*koseklemme masse på*
HÃ¥per du finner en jobb du trives like godt eller bedre i da.
*klemme litt mere*
|
Skrevet: Fre 30 Jun 2006, 13:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
Jeg starter jobb på mandag, barnehagetante, fra kl 08 til 16 hver dag 
|
Skrevet: Fre 30 Jun 2006, 13:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Zylfia skrev: | Jeg starter jobb på mandag, barnehagetante, fra kl 08 til 16 hver dag  |
Det er nais jobb det 
|
Skrevet: Lør 01 Jul 2006, 16:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: