Av
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
Crash_O skrev: Og nå IGJEN for 5 min. siden...
for en kveld
Ingen reaksjoner på at det første du gjør etterpå er å hive deg på pc-en for å fortelle det til hele dsgf?
_________________ Åååå, jaaa, de åpner jo døøra!
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 10:53
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Ronja skrev: Crash_O skrev: Og nå IGJEN for 5 min. siden...
for en kveld
Ingen reaksjoner på at det første du gjør etterpå er å hive deg på pc-en for å fortelle det til hele dsgf?
Haha! Hadde jeg opplevd at partneren min satte seg ned og skrøt om sexen på dette forumet vet jeg ikke om jeg skulle le eller gråte
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 11:13
RoR
Spitzy (!)
Ble Medlem: 29 Okt 2003 Innlegg: 178 Bosted: Trondheim
Gråte. Det ville vært trist
_________________ Never me...
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 11:50
Jaqo
Erkegranul
Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
Ronja skrev: Crash_O skrev: Og nå IGJEN for 5 min. siden...
for en kveld
Hehe, jeg tenkte akkurat det samme!!
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 12:19
Crash_O
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
Jaqo skrev: Ronja skrev: Crash_O skrev: Og nå IGJEN for 5 min. siden...
for en kveld
Hehe.. enig at det virker litt patetisk
men var bare det at jeg sjekka no greier på pc'n etter vi pulte første gang.. så stakk jeg innom å så spørsmålet "Når hadde du sist sex?".. jeg måtte le å skrive..
Så ble det en gang till.. å etter det sto jeg opp for å drikke litt Cola.. å dro likegodt innom å benyttet kjangsen til å oppdatere de som absolutt vil vite ting om når jeg bruker tissen min.
er ikke jeg en riktig SANN dsgf'er eller hur?
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 16:58
Jaqo
Erkegranul
Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
Crash_O skrev: Jaqo skrev: Ronja skrev: Crash_O skrev: Og nå IGJEN for 5 min. siden...
for en kveld
Hehe.. enig at det virker litt patetisk
men var bare det at jeg sjekka no greier på pc'n etter vi pulte første gang.. så stakk jeg innom å så spørsmålet "Når hadde du sist sex?".. jeg måtte le å skrive..
Så ble det en gang till.. å etter det sto jeg opp for å drikke litt Cola.. å dro likegodt innom å benyttet kjangsen til å oppdatere de som absolutt vil vite ting om når jeg bruker tissen min.
er ikke jeg en riktig SANN dsgf'er eller hur?
Må vel i bunn og grunn karakteriseres som no' sånt ja
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 17:23
Zatharee
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
Crash_O skrev: (...) benyttet kjangsen til å oppdatere de som absolutt vil vite ting om når jeg bruker tissen min.
Right.. Oki. Håper virkelig ikke du har tenkt til å benytte sjansen til å informere forumet hver gang du bruker tissen din til noe.. Høres litt slitsomt ut.
_________________Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 17:53
Tittan
Erkegranul
Zatharee skrev: Crash_O skrev: (...) benyttet kjangsen til å oppdatere de som absolutt vil vite ting om når jeg bruker tissen min.
Right.. Oki. Håper virkelig ikke du har tenkt til å benytte sjansen til å informere forumet hver gang du bruker tissen din til noe.. Høres litt slitsomt ut.
Og nok en gang beviser Zatharee hvorfor hun er en Helt!!
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 18:04
Nenja
Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
Tittan skrev: Ronja skrev: Crash_O skrev: Og nå IGJEN for 5 min. siden...
for en kveld
Haha! Hadde jeg opplevd at partneren min satte seg ned og skrøt om sexen på dette forumet vet jeg ikke om jeg skulle le eller gråte
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 20:54
Zylfia
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
Tittan skrev: Ronja skrev: Crash_O skrev: Og nå IGJEN for 5 min. siden...
for en kveld
Hadde kommet an på om det var skryt eller kritikk kanskje?
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 21:09
Tittan
Erkegranul
Zylfia skrev: Tittan skrev: Ronja skrev: Crash_O skrev: Og nå IGJEN for 5 min. siden...
for en kveld
Hvis partneren min hadde logget på og KLAGET på sexen hadde jeg skutt alle som leste tråden
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 21:13
Zylfia
Hurrafantastisk
Tittan skrev: Zylfia skrev: Tittan skrev: Ronja skrev: Crash_O skrev: Og nå IGJEN for 5 min. siden...
for en kveld
Hvis partneren min hadde logget på og KLAGET på sexen hadde jeg skutt alle som leste tråden
LOL!!!!
Hvordan du skulle funnet alle som leste tråden er jo ett spørsmål i seg selv, men hvorfor skulle du skyte dem? Jeg hadde sørga for å slette/redigere innlegget, og tatt det opp med partneren, var jo tross alt partneren som offentliggjorde klaginga istedenfor å snakke om det og gjøre noe for å forbedre det
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 21:24
Tittan
Erkegranul
Skyte med vannpistol!! Eller paintball om de ler høyt
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 21:30
Zylfia
Hurrafantastisk
Tittan skrev: Skyte med vannpistol!! Eller paintball om de ler høyt
*Lure på om hun bør gå med "verneutstyr" sånn i tilfelle, ettersom hun har for vane å le uansett*
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 21:45
Tittan
Erkegranul
Paintballkuler er ikke så vondt da
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 21:47
Zylfia
Hurrafantastisk
Kommer an på hvor nært man står når man skyter og hvor mye klær/beskyttelse man har på seg
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 21:54
Asfrith
Erkegranul
Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
Tittan skrev: Zylfia skrev: Tittan skrev: Ronja skrev: Crash_O skrev: Og nå IGJEN for 5 min. siden...
for en kveld
Tør ikke TENKE på en gang hva du hadde gjort om JEG hadde lest det...
*urk* eller hva jeg hadde gjort selv... *urk*
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 22:22
Tittan
Erkegranul
Lynx Lynx
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 22:29
Nenja
Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
Tittan skrev: Lynx Lynx
Hva?
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Tir 27 Jun 2006, 11:01
Tittan
Erkegranul
Nenja skrev: Tittan skrev: Lynx Lynx
Hva?
Latin for Gaupe
Hvis Asfrith, som er broren min, ikke forstår den er det greit... var et lavt spark som svar på det han skrev i posten over, men kanskje solo-intern
Skrevet: Tir 27 Jun 2006, 11:14
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende