|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haibanker
Spitzy (!)

Ble Medlem: 17 Nov 2004 Innlegg: 109 Bosted: Ei polsk hores armhule
|
Jeg skal utdanne meg til førskolelærer..
..og jeg er en kis.
Jeg vet ikke helt hvordan det kom til dette, men nå har det da altså blitt sånn. Bomber og granbar. Jeg satt og tenkte på hva som var det minst kjedelige og minst sugbare yrket det går an å utdanne seg til med bare generell studiekompetanse. Førskolelærer var det beste jeg kom på. Umulig å ikke finne noe som ikke er kjedelig, så jeg blir bare det jeg syns er minst verst.
Jeg har en fantastisk egenskap jeg er stolt av: jeg hater ikke unger. Sjukt som det enn høres ut. Har vært onkel siden jeg var knøttliten og er nå onkel til fem. Kan jo ha noe med saken å gjøre.
Anyways, selve poenget mitt her er - jeg driter i om noen skulle synes det er teit at jeg, en 100% streit kis, utdanner meg til et yrke hvor 99.99% er kjerringer og 99.99% av de 00.01% som er menn er homo. Dette gjør meg ikke homo, og det er heller ikke teit at jeg blir førskolelærer selv om jeg er kis. Det er tøft. Å mene noe annet er tåpent. Kan jeg forvente et framtidig liv med utfrysning på arbeidsplassen og magesår?
|
Skrevet: Man 28 Mar 2005, 00:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
Tror du overdriver litt... de fleste er riktignok kvinner, men de mennene som jobber med det der er ikke mer homofile enn tømmerhoggere =)
|
Skrevet: Man 28 Mar 2005, 00:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Mannlige førskolelærere drar jo damer som bare pokker...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 28 Mar 2005, 01:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
| sharee skrev: | | Mannlige førskolelærere drar jo damer som bare pokker... |
Og da er det jo temmelig ubeleilig hvis alle er homo. 
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Man 28 Mar 2005, 13:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
| Terning skrev: | | Tror du overdriver litt... de fleste er riktignok kvinner, men de mennene som jobber med det der er ikke mer homofile enn tømmerhoggere =) |
hihi så sant så sant! Jeg kjenner en mann som jobber i barnehage, han er utdannet som maskinarbeider, og han er ikke særlig femi for å si det slik!!
Foressten så skal jeg antagelig ta Bachelor i Barnevern så jeg blir nok upopuær!!
|
Skrevet: Man 28 Mar 2005, 20:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haibanker
Spitzy (!)

|
Dette er mildt sagt sjokkerende nyheter.
|
Skrevet: Tir 29 Mar 2005, 00:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haibanker
Spitzy (!)

|
| Terning skrev: | | Tror du overdriver litt... de fleste er riktignok kvinner, men de mennene som jobber med det der er ikke mer homofile enn tømmerhoggere =) |
He cuts down trees, he wears high heels, suspenders and a bra..
|
Skrevet: Tir 29 Mar 2005, 00:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
oh? syntes barnehage gutter drar jeg 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 01 Apr 2005, 16:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haibanker
Spitzy (!)

|
| aniraC skrev: | | sharee skrev: | | Mannlige førskolelærere drar jo damer som bare pokker... |
oh? syntes barnehage gutter drar jeg  |
Regner sterkt med at det er barnehageonkel jeg blir med førskolelærerutdannelse da, førskoler fins ikke lenger. Eller snakker du om.. ordentlige barnehagegutter? Hm, det gir jo for så vidt mening.. det er bare i barnehagen jeg har hatt gal stalker.. ho begynte riktignok i samme klasse med meg på barneskola.. grøss, seks nye, jævlige år.. øh, hva er det jeg babler om? Leggetid.
|
_________________ http://www.fattern.kvanneid.com - musikken min råkker mora di sine såkker.
Skrevet: Tir 05 Apr 2005, 21:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haibanker
Spitzy (!)

|
Da var ett år av utdannelsen ferdig, 2 to go!
Og jeg må si det var festlig å være ute i praksis! Men skolearbeid ellers, det er jaggu aldri festlig, det!
|
_________________ http://www.fattern.kvanneid.com - musikken min råkker mora di sine såkker.
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 21:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Så gøy! Gratla med overstått førsteår!
|
Skrevet: Søn 25 Jun 2006, 17:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: