|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
*snufs*
Min aller godeste favoritt-onkel og min kjære, gode tante skal skilles!
Dette er paret som gav meg tilbake troen på at det der ute faktisk finnes ekte kjærlighet som faktisk varer, et eller annet sted. Jeg er kjempeglad i dem begge to, og onkelen min er den snilleste mannen i hele verden!
Stakkars han! Og nå gikk hele mitt siste håp om sann kjærlighet rett til helvete! *felle tåre*
Føler jeg har ordentlig behov for å bli kost litt på nå. Kjempefæl dag! Men har ingen å gråte til eller kose med eller krype inntil og stryke på.
*klynke litt*
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 20:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
*koseklemme masse på, holde rundt*
Ikke legg all din tro på kjærligheten på deres forhold eller mangel derav.. Noen ganger funker ting bare ikke.. Andre ganger kan du ikke skille noen med et brekkjern engang. Du skal se at ting blir bedre etterhvert, selv om de ikke ser slik ut her og nå.
|
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 21:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Neida, var bare kjempesynd, og jeg syns så synd på onkelen min, for han er kjempegrei, og han minner meg om meg, og han har det ikke greit, og når folk jeg er glad i er lei seg, blir jeg lei meg også!
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 21:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moonshade
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005 Innlegg: 173
|
*klemmekose mer*
sånt gjør vondt...
Husker jeg opplevde foreldrene til en kjæreste jeg var sammen med i mange år gå fra hverandre.
Det var mer enn nært nok. Særlig når de på en måte minnet veldig om mine egne foreldre...
*klemmekose*
|
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 21:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
*koseklemmemassepå*
Ja, det er trist når folk skilles, det vet jeg godt. Men av og til kan det komme positive ting ut av det også.
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 21:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |