|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mĂžrket...
|
Sitter her og grÄter... Der gikk alt i vasken... Og sÄ jeg som har gleda meg sÄnn!
Der gikk alt i vasken. Jeg sitter og griner akkuat nÄ. Vi hadde fÄtt gratis plasser pÄ en Colorline-tur, 8 venner. Vi skulle dra i dag og komme tilbake pÄ LÞrdag.
SÄ blir jeg ringt opp av en dame fra Colorline some forteller at bÄten sitter fast i Helsingfors. Hun avbestiller billetten vÄre, jeg bryter sammen og grÄter, og lillesÞster trÞster.
SÄ ringer jeg opp til Colorline igjen og spÞr om de har noen billetter for LÞrdag til SÞndag istedet. Det har de. Jeg ringer rundt til mine 8 venner - nÄ 7, siden en ikke kunne, og spÞr om de kan dra da istedet. Alle sier ja, og jeg ringer tilbake til Colorline. Jeg er lettet og glad, og forteller damen at vi kan dra pÄ LÞrdag. Da forteller hun meg at vi mÄ ha en foresatt for hver person som drar! Det gÄr ikke, vi har ikke nok billetter til det!
SÄ legger hun pÄ, og jeg bryter sammen igjen. Jeg sitter og grÄter og skriver meldinger til alle vennene mine om at vi ikke kan dra. Og den ene etter den andre svarer og er lei seg.
Akkurat nÄ trenger jeg en skulder Ä grÄte pÄ...
|
_________________ SĂ„ rart ... Ă„ vĂŠre flaggermus!
Ă
flakse rundt, fra hus til hus
og gÄ til sengs i trÊrne!
Men er det noen som forstÄr,
hvordan de kan fÄ sove nÄr,
de henger etter tĂŠrne?
Skrevet: Fre 23 Jun 2006, 13:58 Sist endret av Nenja den Fre 23 Jun 2006, 18:12, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
*koseklemme masse, trĂžste og tilby skulder til*
|
Skrevet: Fre 23 Jun 2006, 14:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Okt 2003 Innlegg: 178 Bosted: Trondheim
|
SÄ utrolig kjipt! Kjenner veldig godt fÞlelsen av at noe man har gleda seg til gÄr i vasken, og det er ikke en god fÞlelse.
For ca ett og et halvt Är siden, litt fÞr jeg skulle legge ut pÄ min Livs Opplevelse, en backpackertur gjennom store deler av asia, fikk jeg en innkallelse til fÞrstegangstjenesten i posten, som ville Þdelagt hele turen. Slag i magen nÄr noe sÄnt helt uventa skjer som Þdelegger noe man har planlagt og gleda seg til. (Det ordna seg, fikk utsatt fÞrstegangstjenesten og lider meg gjennom den nÄ, men jeg kommer aldri til Ä glemme fÞlelsen av Ä se alle planene falle i grus..)
SÄ du har min dypeste medfÞlelse og jeg hÄper du/dere finner pÄ noe annet og fÄr en uforglemmelig sommer likevel.
|
_________________ Never me...
Skrevet: Fre 23 Jun 2006, 14:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Uff, stakkars deg Har hatt lignende problemer fÞr jeg ogsÄ, det er helt jÊvlig og sende melding til venner og si at noe dere hadde gledet dere til ikke kommer til og skje alikevel, hÄper ikke dere mister hÄpet og drar ved en senere annledning 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 23 Jun 2006, 17:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Awww... Dette var trist...
Jaja, du fÄr se om du fÄr samlet gjengen til Ä gjÞre noe annet huggelig senere...
*kosetrÞsteklemmemassepÄ*
*tilbyskuldertil*
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Fre 23 Jun 2006, 18:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja

|
Tusen takk, dere er veldig snille!
*tar imot skuldre, klemmer og medfĂžlelse og blir gladere til sinns*
|
Ă
de henger etter tĂŠrne?
Skrevet: Fre 23 Jun 2006, 18:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledÄse
|
Stakkar lille vennen. Husk at vi er kjempeglad i deg alle sammen! SÞte snille deg. *mosekose* Ikke vÊr lei deg. Vi kan finne pÄ masse annet i sommerferien! Vi skal gjÞre alt for Ä fÄ deg til Ä fÞle deg bedre!!
Veldig veldig glad i deg, kjÊre. *klemme masse pÄ, og lÄne skulder til*
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Fre 23 Jun 2006, 19:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja

|
Tusen takk, Corvus. Ble sÄ deppa fordi jeg hadde brukt sÄ mange timer pÄ dette: Ringt, vÊrt pÄ nett, bestilt billett, vÊrt nervÞs og spent ogsÄ ... Poff! Nei, det gÄr ikke!
*koseklemme pÄ* Gleder seg til 14 juli...
|
Ă
de henger etter tĂŠrne?
Skrevet: Fre 23 Jun 2006, 19:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Galefisk
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 10 Mai 2006 Innlegg: 63
|
uff..ja det var kjedelig...Og syntes veeldig synd pÄ deg med tanke pÄ at det var du som hadde fikset alt og ringt rundt til alle sammen og slik (og man grÞsser med tanke pÄ hvor vanskelig en selv var Ä fÄ tak i i gÄr..uff dumme jobben>_<)
Men men, vi overlevde skuffelsen alle sammen, sÄ fÄr man heller finne pÄ mye annet gÞy.^_^
|
Skrevet: Lűr 24 Jun 2006, 19:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledÄse
|
Jeg synes skikkelig synd pÄ deg Nenja, som hadde vÊrt sÄ veldig flink og langt i masse arbeid, og ringt og ordnet. *snufse litt for Nenjas skyld*
Men vi skal heile gjengen dra og se Pirates of the Carribbean 2; Dead Man's Chest!! TĂĂĂĂĂĂĂĂFFFFFFTTT!!!
*stryke pÄ og flÞrte hemningslÞst med Capt. Jack Sparrow*[/i]
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Lűr 24 Jun 2006, 20:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja

|
Corvus skrev: | Jeg synes skikkelig synd pÄ deg Nenja, som hadde vÊrt sÄ veldig flink og langt i masse arbeid, og ringt og ordnet. *snufse litt for Nenjas skyld*
Men vi skal heile gjengen dra og se Pirates of the Carribbean 2; Dead Man's Chest!! TĂĂĂĂĂĂĂĂFFFFFFTTT!!!
*stryke pÄ og flÞrte hemningslÞst med Capt. Jack Sparrow*[/i] |
*Klemme Capt. Jack Sparrow*
|
Ă
de henger etter tĂŠrne?
Skrevet: Man 26 Jun 2006, 20:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
sÄ utrolig teit *klemmepÄ*
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 00:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
BÊsj. Enkelt og greit. Dra pÄ roskilde festival og vÊr glad du ogsÄ.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lűr 01 Jul 2006, 00:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Klem til deg. Nemlig.
Det der med Ä glede seg til noe, og sÄ plutselig oppleve at det ikke blir noe av allikevel, kan vÊre virkelig, virkelig nedtur.
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Sűn 09 Jul 2006, 19:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |