|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
Baj skrev: | Jeg har ikke noe problemer med å være komfortabel med sex, kos, kyssing uten kjærlighet, |
Ikke jeg heller.. men ikke resten av livet.. Jeg vil ha en kjæreste, kone, barn altså en kjernefamilie. Går ikke det så tar jeg konsekvensene, og starter på nytt der jeg KAN starte på nytt.
that divides us
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 00:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
RoR skrev: | Er dette noe du vurderer seriøst eller er det bare et tankeeksperiment spunnet ut av noen øl og god stemning? |
I utgangspunktet et tankeeksperiment, men hey, man skal aldri si aldri
Sitat: | Ikke jeg heller.. men ikke resten av livet.. Jeg vil ha en kjæreste, kone, barn altså en kjernefamilie. Går ikke det så tar jeg konsekvensene, og starter på nytt der jeg KAN starte på nytt. |
Ja, du Vil ha kjæreste, det vil ikke jeg 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 01:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
sier som i larry 1:
correct.
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 01:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Høres bra ut imo. Tror ikke per idag at det hadde vært noe for meg, men om man klarer å være i et "forhold" som det.. respect. Som Toth42 sier, vis meg et bedre ekteskap.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 25 Jun 2006, 11:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |