Side 8 av 8 [143 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Okt 2003 Innlegg: 178 Bosted: Trondheim
|
Sitat: | Er vel gjerne "avalvorisering". Iom at mange gutter ikke er sjef på åpne følelser, vil man kanskje avslutte selve feeling-øyeblikket litt kjapt og komme tilbake i en stemning/situasjon man takler, som f.eks. humor. |
Jepp. Vi gutter suger på alvorlige øyeblikk. Blir fort skummelt.
Men vi har ikke problemer med å prate sammen om ting, mano e mano, så lenge vi har bøtta et par pils (eller ikke forsåvidt) og det ikke er en hel haug mennesker der.
|
_________________ Never me...
Skrevet: Søn 19 Feb 2006, 13:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
TD
Varm i trøya

Ble Medlem: 02 Des 2005 Innlegg: 49 Bosted: Rosenholm
|
Mareth skrev: | Apropos det gutter: Hvorfor er det så mange av dere som liksom må avslutte en koselig setning til ei jente dere liker med etellerannet KØDD?
Eller klaske jenta på skuldra og si etellerannet KØDD etter hun har fått en klem?? |
Aner ikke... har jeg aldri gjort!
|
_________________ Think different...
Skrevet: Søn 19 Feb 2006, 18:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
Bare "litt viktig"
aniraC-
For min del, (sier dette på trøndersk ærlighet)
så lenge det ikke flyter over med flesk eller jeg er redd for å brekke ribben, og jeg ser pupper som kan passe i en håndfull så er jeg fornøyd. Da er det resten som må være bra nok 
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tor 22 Jun 2006, 00:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 8 av 8 [143 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|