DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Duppeditter
Hva er din tøffeste duppeditt?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 7 av 16 [311 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, ..., 14, 15, 16 Neste
Av Innlegg
calyptomena
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005
Jeg har en c-pen, en scanner på størrelse med en stor sprittusj.
Den er egentlig mest ment til å oversette, men jeg bruker den til å scanne inn tekst, så slipper jeg å _skrive_ notater når jeg leser. hm? hva? lat? jeg? Wink

Og så må jeg nevne at jeg kjenner en kar som har en salatsentrifuge. Det er en DIGER boks som man putter salaten i etter at man har skylt den, og så drar man i en snor, omtrent som når man starter en gressklipper, dermed slynges salaten tørr inne i boksen. Very Happy

Og så har jeg et digitalt kompaktkamera som jeg bruker til å fylle opp harddisken med, og et nydelig gammelt speilreflekskamera som er tre år eldre enn meg selv, og et litt mer moderne speilreflekskamera som var grøssedyrt men som jeg ikke bruker, og et kult gammelt trekkspillkamera som jeg fikk av en venninne, som mest er til pynt.
Litt over middels fotointeressert? Neeeeida.

InnleggSkrevet: Man 06 Jun 2005, 13:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg synes jeg har alt for få duppeditter, i hvertfall av det brukbare slaget.. Jeg har ikke en egen data en gang! Men jeg skal starte å kjøpe en snart nå. I stedenfor å kjøpe en bærbar (som var drømmen) blir det en stasjonær.. For det er det jeg har råd til nå..

Jaja.. Ellers har jeg er knippe gamle speilrefleks kameraer av ukjent alder og et ganske nytt ett. Stativ til kamera og greier.
Men så dum som jeg er har jeg rotet bort noen linser og greier unner all flytting her og der de siste årene *hum*

Ellers har jeg en melkeskummer, en veldig smart stavmixer, en 90-talls mobiltelefon og et fancy stereoanlegg som kan ha 8 forskjellige farger på displayet Wink

InnleggSkrevet: Tir 07 Jun 2005, 15:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
JEG har salatsentrifuge!! Exclamation Exclamation

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 08 Jun 2005, 02:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
laptopen min Wink

InnleggSkrevet: Søn 09 Okt 2005, 20:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Toad_T
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003
jeg har fått meg creative zen sleek 20 gb. elsker!
(iPod er oppskrytt. sådetså.)

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Tor 13 Okt 2005, 01:02
Sist endret av Toad_T den Ons 28 Des 2005, 15:09, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Toad_T skrev:
jeg har fått meg creative zen touch 20 gb. elsker!
(iPod er oppskrytt. sådetså.)

HELT enig,iPod er for noobs,selv har jeg en iRiver H340,som er min tøffeste duppetid...det og min Samsung E730 mobil Very Happy

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tor 13 Okt 2005, 13:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Hehe.. Noob eller ikke, så fikk jeg iPod til jul, og må si meg mer enn fornøyd Very Happy
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Man 26 Des 2005, 18:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
TD
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 02 Des 2005
iPod er og blir best i mine øyne. Min favoritt duppeditt er uten tvil min svarte iPod 60GB med Koss PortaPro headset. For å virkelig kunne vise hvor geek jeg er, har jeg rippet filmen "Pirates of the Silicon Valley" over på den Laughing

Til denne iPod'en har jeg flere duppeditter, en Tivoli iPal (denne har jeg riktignok spleiset med kjæresten min på, som også har en iPod), en Boynq iCube, en Universial Dock og Apple Remote.

InnleggSkrevet: Man 26 Des 2005, 21:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

wertoi skrev:
Hehe.. Noob eller ikke, så fikk jeg iPod til jul, og må si meg mer enn fornøyd Very Happy

Vel, kanskje ikke helt.. Jeg har hørt at iPod har dårlig batterilevetid, og var forberedt på det, men jeg ble uansett lovt 14 timer.. Hvis jeg er heldig, holder det i 1,5.. Regner med at her er det fabrikkfeil på gang..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tir 27 Des 2005, 01:59
TD
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 02 Des 2005
wertoi skrev:
Vel, kanskje ikke helt.. Jeg har hørt at iPod har dårlig batterilevetid, og var forberedt på det, men jeg ble uansett lovt 14 timer.. Hvis jeg er heldig, holder det i 1,5.. Regner med at her er det fabrikkfeil på gang..

Ja, det hørtes ikke bra ut. Min 60GB skal takle 20 timer under optimale forhold. Siden jeg har litt kraftigere høretelefoner som trekker mer strøm, det er kaldt ute, bruker video av og til, er jeg nok nede i rundt 10-12 timers bruk per ladning.

Forresten tar det en 2-3 ladnings-sykluser før batteriet fungerer optimalt. Likevel høres det du sier, ut som noe jeg ville reklamert på.

InnleggSkrevet: Tir 27 Des 2005, 13:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

TD skrev:
Forresten tar det en 2-3 ladnings-sykluser før batteriet fungerer optimalt.

Merker det nå som jeg har ladet den et par ganger.. Tror kanskje jeg skal gi den litt bedre tid..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tir 27 Des 2005, 18:13
darkfrog
l33t
l33t

vet ikke om det kategoriseres som duppeditter,men dette er ihvertfal den beskjedene,men utrolig tøffe Nintendo samlingen min(dog uten spill,var ikke plass til alle spillene Razz )

ellers har vi jo klokkene mine som er utrolige kule Cool

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tir 28 Feb 2006, 12:40
RoR
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Okt 2003
BagBiter skrev:
Jeg har en Creative MuVo² Trainer, laserpeker, soundbug og trådløse 3D-briller Very Happy

Har også en soundbug. Men den ble ødelagt. Jaja. Tøft konsept, selv om lydkvaliteten (selvfølgelig) ikke var den helt store.

Min nye favorittduppeditt er en swiss army flash memory stick. Yup. En swiss army knife med usb! Og den kom tilogmed med passordbeskyttelse! ^^ (Takk Zath Wink)

InnleggSkrevet: Tor 15 Jun 2006, 07:03
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
/Meg har lyst på sånne klokker som den mørke frosken har...

Heftigste dingsen jeg har? Ehm.... Det er fremdeles mobilen min det, selv om den er over et år gammel nå... Er ikke så veldig opphengt i dingser, egentlig.

InnleggSkrevet: Tor 15 Jun 2006, 19:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
lojosang
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Jun 2006
Creative Zen touch 20GB rocker pels.
Bedre lyd, lengre batterilevetid, lavere pris, ikke bundet til ITunes...
Hva har IPod? Et litt småtøft hjul og småfrekk maling? Bwaha

Og så er jeg gla i projektoren min. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300941
Red Dwarf, LotR, Sledge Hammer og Bela Lugosi-klassikere gjør seg alle utmerket på en halvannen meter bred skjerm. (Bredere rullegardin fant jeg ikke) Cool

-M. M. Pattison Muir, 1902"

InnleggSkrevet: Fre 16 Jun 2006, 13:09
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg har Kenwooden min, kjøkkenmaskin av den største typen. Med kjøttkværn, smothiemaskin, div visper og ekstra bolle, og så noen andre greier til.
Og så er jeg utrolig glad i symaskinen min! (man liker slikt når man er mamma og husmor)
Men det som står mit hjerte aller nærmest er nok min gamle bilbane! Den virker enda!!!! *elske*

InnleggSkrevet: Fre 16 Jun 2006, 13:18
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Ohh, bilbane! Selv om det bare er gøy i 5min etter at man har brukt en time på å sette den sammen, er det fortsatt noe helt eget med bilbane.. man har en på loftet, ja.. Wink
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 16 Jun 2006, 13:43
darkfrog
l33t
l33t

toth42 skrev:
Ohh, bilbane! Selv om det bare er gøy i 5min etter at man har brukt en time på å sette den sammen, er det fortsatt noe helt eget med bilbane.. man har en på loftet, ja.. Wink

Det kuleste er jo og bygge banen uansett Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 16 Jun 2006, 16:21
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
toth42 skrev:

Jeg har hatt min på hvert eneste sted jeg har bodd, og ca en gang i året må den frem. Men er gøyest å kjøre i mørket, for det spruter gnistrer av bilene!!!! Bli med å kjøre bilbane en natt?

InnleggSkrevet: Fre 16 Jun 2006, 18:52
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Pyro skrev:
Bli med å kjøre bilbane en natt?

Hehe, det er faktisk standard sjekketriks her...

InnleggSkrevet: Fre 16 Jun 2006, 23:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 7 av 16 [311 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, ..., 14, 15, 16 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Duppeditter
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet