|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Presentasjonsrunde
Zatharee etterlyste et sted hvor folk kunne presentere seg, og det er jo greit Ä vite litt om hverandre; sÄ her er trÄden :)
Om meg:
Jeg heter Anne-Stine, og av og til kan jeg virke som disse ufordragelige drittungene som tror de vet alt bare fordi de gikk ut av ungdomsskolen med 6 i ti fag. Heldigvis bare virker det sÄnn; jeg klarte bare ni, og liker Ä tro at den rosa paraplyen min faktisk kan fly hvis den vil, den bare velger Ä la vÊre.
Spesialiteter:
Jeg kan flytte, stenge og slette trÄder og innlegg innenfor noen av forumene, har sterk innflytelse pÄ en administrator, og er informert om de nyeste pÄfunnene til SprÄkrÄdet.
|
_________________ En dag uten kos er som en bÄt uten matros.
Skrevet: Tor 24 Apr 2003, 14:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Eg vil ogsÄ!
Eg heiter Norunn TrÊland Stene, men det er visst eit veldig vanskeleg namn, sÄ her gÄr eg under alle moglege variantar, den mest vanlege er Noreen. Eg er hÞg og mÞrk og er frÄ ein liten stad nord for Bergen. Den lille staden heiter Frekhaug. Der har vi Rema 1000 og Kiwi og rÄdhus og brannstasjon og diverse ting. Vi har ogsÄ folkehÞgskule. Trur den er den stÞrste i Noreg, eg er ikkje sikker. Nordhordland folkehÞgskule heiter den.
Men eg skulle skrive om meg sjÞlv. Sidan 7. januar 2002 har eg budd i Skottland. Eg har gÄtt pÄ mykje skule i Noreg, men gadd ikkje meir, og fekk meg heller jobb her borte. GÄr ganske sÄ bra, tjohei. Jobbar for IBM, og den offisielle tittelen min er:
ibm.com
DMC Customer Service Representative
Database and Direct Marketing
Men det gÄr fint Ä kalle meg slave eller idiot
Det var det.
|
Skrevet: Tor 24 Apr 2003, 15:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Ooookay.
Jeg er Helge Lund Kolstad, ogsÄ kjent som Hatte-Helge. Kolstad heter jeg fordi min tipp-tipp-tipp-oldefar kjÞpte Kolstad gÄrd i Ullensaker en gang pÄ begynnelsen av 1800-tallet. KjÞpesummen var sju lispund og tre kvart hÞne.
For tiden bor jeg i Trondheim, hvor jeg jobber og i teorien studerer, men jeg kommer egentlig fra BĂŠrum. Den offisielle jobbtittelen min er systemutvikler, men kodeslave er en bedre beskrivelse. Ikke for det, jeg liker Ă„ vĂŠre kodeslave.
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Tor 24 Apr 2003, 23:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Ja da sÄ.
Jeg heter Veronica, som nicket mitt indikerer. Hvorfor jeg heter SĂŠther til etternavn vet jeg ikke, men det er ikke fordi familien min eide en sĂŠter en gang...
Jeg bor i Trondheim hvor jeg for tiden studerer litteraturvitenskap pÄ NTNU. Jeg skal etterhvert bli lÊrer pÄ barneskolen, og til slutt norsklÊrer pÄ videregÄende.
Jeg tror at TV er et fullgodt substitutt for det virkelige liv, inntil man har et godt liv Ă„ forholde seg til.
Jeg tror at ananas passer til enhver matrett, og at jeg kan snakke med trĂŠr.
Jeg tror jeg er dum, selv om enkelte av og til sier at jeg ikke er det.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 24 Apr 2003, 23:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vampira
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 386 Bosted: Oslo
|
Jeg slenger meg pÄ!
God natt, mitt navn er Maria Isabel Rye. Rye, som i General Olav Rye, som vi vistnok skal vĂŠre i slekt med. Maria, som i hundrevis av sanger.
Befinner meg for tiden i Oslo og trÄkker rundt pÄ Blindern. Der prÞver jeg Ä bli flink i pedagogikk. Hvis jeg ikke trÄkker der oppe, trÄkker jeg rundt pÄ Chateau Neuf. Grunnen til det, er at jeg jobber i radio nova og har gjort det et par Är. Min tittel der er Journalist og SA (Sendings Ansvarlig), men kall meg sehr gern en masekopp
Annet jeg vil skryte pÄ meg:
- Halvt spansk og halvt norsk (og litt svensk, og litt dansk, og litt cubansk...Tutti frutti!)
- Jeg hadde en katt engang som het Turbo
- Min lillebror har hanekam
- Min mor har for vane Ä gÄ pÄ butikken i tÞfler 
|
_________________ Ars longa, vita brevis.
Skrevet: Fre 25 Apr 2003, 02:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Jeg gjÞr litt av hvert. Studerer kunsthistorie, tar realfag pÄ videregÄende (ikke fordi jeg har strÞket fra fÞr, men fordi jeg gikk Tegning/Form/Farge tidligere). OgsÄ danser jeg masse.
Jeg er stolt over Ă„ kunne kalle meg en av Veronica sine bestevenner.
Jeg har et lidenskapelig forhold til sjokolade og is.
Jeg bruker Ä gÄ med hatt ganske ofte.
Min spesialitet mÄ vÊre oppslagsverk av alle slag. I den gamle stilen, nemlig bÞker. Og i dem kan jeg finne nesten alt av unyttig morsom informasjon.
|
_________________ SÄh.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Fre 25 Apr 2003, 17:31 Sist endret av Shealien den Tir 27 Jun 2006, 08:17, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Du er ikke dum, Vero!
Jeg heter Hilde Renate Hegle!
Som betyr strid, gjenfÞdelse og port! Hegle var stormaktsgÄrden pÄ Levanger i Nord-TrÞndelag og min familie eide i hin tid malmgruver og var sÊrdeles rik. Min familie er den eneste Heglefamilien!
NÄh.. Litt om meg.
Jeg er fÞdt her i trÞndelag, men min lille familie gren utvandret derifra, sÄ jeg er desverre oppvokst Þstlending...
Jeg liker Pantre, fordi de er svarte, jeg elsker musikk, og tror egentlig at katter komuniserer med telepati! Jeg elsker sitron!
Hva mer? Jeg tror! (PĂ„ mye rart)
Jeg er sagt Ä vÊre mye rart, deriblandt tauretisk, noe jeg egentlig forstÄr, og setter pris pÄ!
Mine fremtidige mÄl er Ä finne Colin, gifte meg med Colin, flytte til Tronheim og bli bestis med Vero, Cafein, Randar, Hanne, Glahn, og alle andre som har lyst Ä bli bestis med meg!
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Fre 25 Apr 2003, 19:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Jeg vil ogsÄ!!
Jeg heter Marianne Eiken Furnes.. hvor etternavnet mitt kommer fra aner jeg ikke.. en gang i fremtiden skal jeg gifte meg og da kommer jeg ikke til Ä beholde etternavnet mitt.. (tror jeg da.. med mindre jeg gifter meg med en Hansen.. men jeg tviler pÄ det siden jeg antagligvis kommer til Ä gifte meg med en Aasen.. jah) Jeg er 22 Är, fyller 23 i sommer.
Marianne betyr forresten vakker, sÄ ingen kan si at jeg ikke er det
Jeg bor for tiden sammen med verdens herligste mann i Oslo. Han er trÞnder og jeg er bergenser, sÄ jeg tviler pÄ at vi kommer til Ä bli boende her.
Jeg kommer altsÄ fra Bergen, men egentlig bodde jeg nÊrmere Frekhaug (der Norunn kommer fra) enn Bergen sentrum.. men det var likevel innenfor Bergen kommune.. (ja dette er veldig viktig for meg!! )
uhm.. jeg studerer pÄ nith i Oslo og gleder meg til Ä bli ferdig.. da skal jeg bli datadame ellerno sÄnt!
|
Skrevet: Lűr 26 Apr 2003, 20:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg heter Petter RÞen. En uke unna 25 Är gammel. Jobber deltid (skjÞnt noen ganger likner det mistenkelig pÄ heltid) pÄ en matbutikk, og har ikke fÄtt somla meg til Ä sÞke pÄ noe sÊrlig andre jobber. Noe jeg burde, for jeg gikk da ikke fem Är pÄ universitet for Ä jobbe med dette heller. Men det er et godt liv.
Jeg er... ensom, tenker visstnok mye, skriver endel... Jeg er treningsnarkoman, utholdenhetsfreak, langdistanselĂžper, seig og utholdende, jeg har vilje.
Navnet mitt... er det samme som navnet pÄ en storgÄrd langs Randsfjorden. En kikk pÄ familietreet avslÞrer hvor fornavnet mitt kommer fra - det gÄr tilbake til Peder Aadnes. I det hele tatt har jeg mye historie bak meg.
|
Skrevet: Lűr 26 Apr 2003, 20:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ildfugl
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 711 Bosted: En liten bygd pÄ Vestlandet
|
FÄr vel si noen ord om meg,gikk under nicket Black Dragon fÞr pÄ DSGF,sÄ da vet dere det....
Jeg heter egentlig Solveig Marie Hauge,men bruker bare Solveig og det betyr hus,sal og strid.Fornavnet fikk jeg pga jeg er oppkalt etter farmora mi,etternavnet er gÄrdsnavnet.
Jeg er 22 vintre,blir 23 i september,jobber med altmuligarbeid frem til sluten av juli,da har jeg fri noen uker sÄ skal jeg ta datakortet.
Jeg har fÄtt hÞre at jeg er smÄrar,men det har nok med mitt valg av religion,jeg er paganist,og for de som lurer pÄ hva en paganist er finnes det mange enkle forklariner pÄ nettet Nei,jeg flakser ikke rundt pÄ sopelime,selv om dt hadde vÊrt himla kult om det hadde funka
Er en tenker og en drĂžmmer,seig,utholdende,sta,er viljesterk,har temperament.
Er det noe mer dere lurer pÄ,er det bare Ä spÞrre.
|
_________________ "Selv nÄr alt ser mÞrkt ut,vil lyset inne i deg gi deg svar."
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 12:02 Sist endret av Ildfugl den Tir 06 Jul 2004, 02:01, endret 7 ganger |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Hihihi, det er greit Marianne, du er frÄ Bergen kommune Eg er stolt av Ä vere frÄ Meland - The gateway to Bergen. Hihihihihihi.
|
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 12:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Jeg fÄr vel si litt om meg selv ogsÄ da......
Jeg er 17 ( blir 18 om en mÄned og noen dager) heter Martine Svarstad og bor i Halden. Egentlig er jeg fra Tomter, et bitte bitte lite sted i Þstfold som ingen vet hvor er. Jeg gÄr Vk1 drama pÄ risum, norgeshistoriens mest bedritende skolen. Uten om skolen sitter jeg og ser mongo ut, noe jeg er ekspert pÄ, og jobber i bokhandel.
Jeg har verdens beste leilighet i haldens slum. Den deler jeg med Jon, som jeg ble kjent med i fjor, og Ă
se, barndomsvenn.
Ellers sÄ liker jeg og se pÄ barnetv (alt uten om gnottene og prompedagen) og leke meg i gÄgata.....
|
_________________ Skal du bare lese en bok i Är,
mÄ du ta deg sammen
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 14:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
min tur!!
min tur min tur!!
okei...jeg vil jo ikke vÊre noe dÄrligere enn alle dere, sÄ da skriver jeg litt jeg ogsÄ! Jeg heter Trine Jensegg, er 17Är og bor i Rakkestad (midt i ingenmannsland. Men Hilde har vÊrt der!!! wohoo! og bare innrÞm det Martine, du bor delvis her du ogsÄ!). Jeg gÄr ogsÄ pÄ tidenes mest mongo skole, Risum. GK musikk,dans,drama. Dersom det skulle vÊre uklart...jeg er en sangfugl. rusler rundt i min egen verden og synger for meg selv. Ellers gjÞr jeg ikke sÄ mye...vanskelig Ä ha et liv sÄ lang fra sivilisasjonen...men neste Är! da skal jeg kanskje til Skogn...pÄ folkehÞgskole...musikklinje, naturlig nok...hvis jeg kommer inn da...
hihi....og jeg er en humle!!!! bzzzz!
hmmmm....kommer ikke pÄ meg...send post hvis dere lurer pÄ noe..vil ha post! vil ha vil ha!! tihi....bzzzzzzzz
|
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 19:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, KarmĂžy
|
HEH!
Navn: Ăystein
Alder: 19 (12.mars 1984)
Sivilstatus: IKKE i forhold nei.. satan
Interesser: Tomflasker
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 13:39 Sist endret av BagBiter den Tir 12 Aug 2003, 11:33, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Jeg er maria, 24 Är, bor i Fredrikstad. Jeg studerer pÄ deltid. Liker katter, genesis, formel 1, boksing, alkohol og elefanter, er engasjert i dyrs rettigheter og hjelper til med praktiske oppgaver (siden Þkonomien lider nÞd). Hater tannleger og edderkopper. Flyttet hjemmefra som 16Äring (anbefales), har jobbet i eldreomsorgen, er mamma, tror pÄ julenissen, spiser kalkun og lasagne pÄ julaften og andre festlige dager, er 25% norsk, 75% italiensk og tar alltid pÄ meg venstreskoen fÞrst.
|
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 16:05 Sist endret av maria den Man 24 Jan 2005, 13:20, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Humm... Det er vel pÄ tide jeg henger meg pÄ, siden jeg indirekte startet denne trÄden...
Jeg er en rar person, det har jeg gjentatte ganger fÄtt bekreftet.
Jeg er for tiden 18 Är gammel, med alt det fÞrer med seg.. Jeg er glad i katter, gode venner, bÞker, livet, sommer, rollespill og Þyne. Mitt store mÄl i livet er Ä gjÞre en forskjell i verden, og jeg tror du kan kalle meg en realistisk idealist. Jeg har en familie hjemme i Norge, og en familie i Arequipa, Peru. For tiden kjeder jeg meg litt, uten Ä vite hvorfor. Kanskje jeg kjeder andre ogsÄ, har en fÞlelse av det. Men som alt annet; det gÄr over.
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 17:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Siden folk har framvist en Þkende interesse for alder i det siste, kan jeg legge til at jeg er 20 Är.
Noen ganger fÞler jeg meg mye yngre (jeg har en personlig filosofi basert pÄ at jeg stagnerte mentalt og/eller emosjonelt da jeg var 12), andre ganger fÞler jeg meg eldre.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 13:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Jeg gjĂžr det enkelt, se profilen min.
|
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 13:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
Jeg heter Therese Bosrup Karlsen og er 16 Är. Bosrup er dansk, og har en veldig interessant historie. NÄ sommeren er over, gÄr jeg pÄ Steinerskolen.
Jeg skal visstnok vÊre bÄde spesiell, sÊr og gal... Kan ha noen fjortisstendenser..
Jeg elsker Radiohead, og ganske mye mer.
Jeg er internett- og godteriavhengig.
Jeg skal egentlig lete etter mobilladeren min nÄ.
|
Skrevet: Lűr 24 Mai 2003, 12:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stjernesludd
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mar 2003 Innlegg: 546 Bosted: Narnia
|
Hm.. Det stÄr en del om meg i Profilen min
Ellers sÄ lagde jeg en hjemmeside for lenge siden. SÄ lenge siden at jeg faktisk hadde kjÊreste. JÞss TorbjÞrn.
Det hender at jeg skriver et par ord pĂ„ howboring.tk ogsĂ„. Den er pĂ„ engelsk av en eller annen grunn. Var egentlig bare et lite prosjekt for Ă„ lĂŠre meg CSS layout (er litt geek, ĂČg, ja:)) Om du er flink og nyskjerrig finner du noen bilder av meg der ogsĂ„.
NĂ„ har jeg klart Ă„ skrive en hel post om meg selv, uten faktisk Ă„ skrive noe om meg selv 
|
Skrevet: Lűr 24 Mai 2003, 15:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |