DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
Vekter
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [6 Posts]  
Av Innlegg
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
 Vekter

Jeg skal bli vekter. Noen som har en vekterjobb å gi meg?

Endelig skal jeg kunne gølve folk som stjæler!! Twisted Evil

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Man 30 Mai 2005, 22:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zhor
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005
Re: Vekter

Tittan skrev:
Endelig skal jeg kunne gølve folk som stjæler!! Twisted Evil

Har du lov til det a?
ps Ikke si det, viss du skal på jobb intervju. Si heller at du vil ha jobben fordi du vil gjøre en innsats for samfunnet og du ønsker å ledsage villfarne mennesker tilbake på den rette sti Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 31 Mai 2005, 05:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Jeg vet veldig godt hva jeg ikke bør si på intervju Wink

Og ja, hvis man bruker rett paragraf har man lov til å gjøre ganske mye som vekter... (Men, man bør vite hvilken paragraf man bruker til en hver tid, så man ikke havner i konflikt med en eventuell forsvarer...)

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 31 Mai 2005, 10:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Det er masse rare folk i verden. Noen ganger når vekterene på senteret her har tatt folk må dem bokstavlig talt sitte på dem til purken kommer, da kan folk som går forbi finne på å si ting som "Dere må slippe ham løs, han har jo vondt o.l.". Jeg sier bare Heia Vekterene som gjør politiets jobb! Og til dere som mener at de bør slippe løs idioten som går og stjeler. Bleh! Tetting!

InnleggSkrevet: Tor 08 Jun 2006, 21:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Dragen
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003
du har ikke lov til å "gølve" folk med det første. vold er siste utvei. selv om de fleste wannabe-politifolk gjør det, så er det heller ikke lov til å huke tak i folk og holde dem fast, med mindre de prøver å stikke av når du har bevis på at de gjør noe galt. et smilende fjes kan være forskjellen på klapp på skulderen eller neve på nesa!

InnleggSkrevet: Søn 27 Aug 2006, 00:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Veldig sant. Det er nok vektere som gjør det til en vane å bruke fysisk makt for å understreke sin autoritet. Hvis man syns det beste med jobben er å "gølve" folk kan du dra et visst sted. Vektere som passer på at folk ikke gjør ulovlige ting er vel og bra, men vi trenger ikke voldsglade maktpersoner Smile

InnleggSkrevet: Søn 27 Aug 2006, 10:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [6 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet