|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Fire ord faktisk: Sesamn Hawaii Bacon Cheese - en sånn som jeg spiste på vei hjem fra jobb i dag!
*klappe fornøyd på den mette magen*
|
Skrevet: Man 29 Mai 2006, 22:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
... store magen. 
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Tir 30 Mai 2006, 07:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| Pyro skrev: | | Glahn skrev: | | Dog er ketchup langt i fra så ille som det nesten verste av alt innenfor mat: Thousand Island-dressing. |
Oj, nå har jeg trøbbel. Jeg elsker den dressingen jeg. På poteter eller påmfri.
|
Oooh, hamburger-dressing på påmmfri er mye bedre enn ketsjup! Har du forresten prøvd tåosn ailn på ris? Det er og digg.. Det må jo være slike ting tjukk dressing er til, for på salaten er fransk eller italiensk dressing mye bedre..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 30 Mai 2006, 08:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
| toth42 skrev: | | Pyro skrev: | | Glahn skrev: | | Dog er ketchup langt i fra så ille som det nesten verste av alt innenfor mat: Thousand Island-dressing. |
|
Oooh, hamburger-dressing på påmmfri er mye bedre enn ketsjup! Har du forresten prøvd tåosn ailn på ris? Det er og digg.. Det må jo være slike ting tjukk dressing er til, for på salaten er fransk eller italiensk dressing mye bedre.. |
Jaaaaaa! Min drømmemann! Dressing på ris er kjempegodt! Legg til stekt, strimlet kyllingfileet, så har man noe av det beste jeg vet i allefall!
|
Skrevet: Tir 30 Mai 2006, 08:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
| toth42 skrev: | | Pyro skrev: | | Glahn skrev: | | Dog er ketchup langt i fra så ille som det nesten verste av alt innenfor mat: Thousand Island-dressing. |
|
Oooh, hamburger-dressing på påmmfri er mye bedre enn ketsjup! Har du forresten prøvd tåosn ailn på ris? Det er og digg.. Det må jo være slike ting tjukk dressing er til, for på salaten er fransk eller italiensk dressing mye bedre.. |
Æsj nei, på ris må det være soyasaus! Ren, nykokt ris med et par dråper soya er diggers.
|
Skrevet: Tir 30 Mai 2006, 08:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Holder meg _langt_ unna de fleste former for dressing, majones- og rømmeinnholdende substanser
Og ketchup er kun til pølser, som jeg ikke er så stor fan av uansett
Jaja, må bare huske å be om at dette fjernes når jeg kjøper mat ute..
Noe som er litt vansklig å huske når de ikke står oppgitt på menyer 
|
Skrevet: Ons 31 Mai 2006, 20:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Noen som har prøvd ris med ketchup? Det er faktisk godt, bedre en ris med dressing ^^ (ris med dressing var nesten det eneste jeg spiste i et halvt år)
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 31 Mai 2006, 23:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Joda, prøvd ris med det meste. Dressing, soyasaus, smør, ketsjup... Det beste er og blir ris og bernaisesaus...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 01 Jun 2006, 00:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
| Asfrith skrev: | | Joda, prøvd ris med det meste. Dressing, soyasaus, smør, ketsjup... Det beste er og blir ris og bernaisesaus... |
OH! jeg fant en diggbar soppsaus, faktisk to forskjellige, som er ypperlig på ris!!
(må bare huske hva dem het )
Ellers så funker bernaisesaus og karrisaus veldig bra da 
|
Skrevet: Tor 01 Jun 2006, 00:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Jo, soppsaus fungerer også veldig bra. Hmm... Når blir neste gang jeg får det, tro?
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 01 Jun 2006, 00:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
| Asfrith skrev: | | Jo, soppsaus fungerer også veldig bra. Hmm... Når blir neste gang jeg får det, tro? |
Lag selv 
|
Skrevet: Tor 01 Jun 2006, 00:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
| Asfrith skrev: | | Joda, prøvd ris med det meste. Dressing, soyasaus, smør, ketsjup... Det beste er og blir ris og bernaisesaus... |
Nja... det beste er faktisk ris, med en fersk laks, sjøgress, wasabi og en skål med soyasaus, servert med en kald Asahi Super Dry og varm sake.
|
Skrevet: Tor 01 Jun 2006, 06:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
| Pyro skrev: | | toth42 skrev: | | Pyro skrev: | | Glahn skrev: | | Dog er ketchup langt i fra så ille som det nesten verste av alt innenfor mat: Thousand Island-dressing. |
|
Jaaaaaa! Min drømmemann! Dressing på ris er kjempegodt! Legg til stekt, strimlet kyllingfileet, så har man noe av det beste jeg vet i allefall! |
Hvorfor er ikke du min husmor?? Tenk alle de gode middagene vi hadde hatt! 
|
Skrevet: Tor 01 Jun 2006, 08:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Det skal legges til at dressing på risen brukes som substitutt.. Jeg mener, står det en skikkelig tjukk og god bernaise eller soppsaus på bordet, så har selvsagt den pri 1.
Bernaise er skikkelig digg.. Spørs om ikke jeg kunne spist/drukket bernaise alene uten tilbehør.. Tror nok det.
|
Skrevet: Tor 01 Jun 2006, 08:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
| arntis skrev: | | Asfrith skrev: | | Joda, prøvd ris med det meste. Dressing, soyasaus, smør, ketsjup... Det beste er og blir ris og bernaisesaus... |
Nja... det beste er faktisk ris, med en fersk laks, sjøgress, wasabi og en skål med soyasaus, servert med en kald Asahi Super Dry og varm sake. |
Greit, I give. Dette er helt klart det beste! Men saken skal ikke være for varm da, 38 grader er perfekt...
|
Skrevet: Tor 01 Jun 2006, 15:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
Gode mannen, det 
|
Skrevet: Fre 02 Jun 2006, 09:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Ris er best i maki 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 02 Jun 2006, 11:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
| toth42 skrev: | | Pyro skrev: | | toth42 skrev: | | Pyro skrev: | | Glahn skrev: | | Dog er ketchup langt i fra så ille som det nesten verste av alt innenfor mat: Thousand Island-dressing. |
|
Jaaaaaa! Min drømmemann! Dressing på ris er kjempegodt! Legg til stekt, strimlet kyllingfileet, så har man noe av det beste jeg vet i allefall! |
Hvorfor er ikke du min husmor?? Tenk alle de gode middagene vi hadde hatt!  |
Feminismevarsellampene min går helt amokk her! Skulle jeg liksom bare gått på kjøkkenet? Du får jaggu meg ta meg for litt mer enn bare kokekunnskapene min! Du kunne i det minste tatt meg for kroppen sin del også altså!
|
Skrevet: Fre 02 Jun 2006, 12:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
| Pyro skrev: | | toth42 skrev: | | Pyro skrev: | | toth42 skrev: | | Pyro skrev: | | Glahn skrev: | | Dog er ketchup langt i fra så ille som det nesten verste av alt innenfor mat: Thousand Island-dressing. |
|
Hvorfor er ikke du min husmor?? Tenk alle de gode middagene vi hadde hatt!  |
Feminismevarsellampene min går helt amokk her! Skulle jeg liksom bare gått på kjøkkenet? Du får jaggu meg ta meg for litt mer enn bare kokekunnskapene min! Du kunne i det minste tatt meg for kroppen sin del også altså! |
Klart! Det går jo inn i husmorrollen det og! Du vet, løpestreng mellom kjøkken og seng..
*dekke til hode og løpe vekk*
|
Skrevet: Fre 02 Jun 2006, 12:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Hos meg får du fri fra løpestrengen innimellom for å dra ut og kjøpe sexy undertøy til deg og øl til meg, på min regning!
Lurer forresten på hva dette har med ketchup å gjøre? Husmor med ketchup? Neitakk... hehe
|
Skrevet: Fre 02 Jun 2006, 16:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |