DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hvilke forumer er du medlem/aktiv i?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [32 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
 Hvilke forumer er du medlem/aktiv i?
noen anbefalinger?

For min del, i tillegg til DSGF:

Karma-world Generelt forum av denne typen, med færre medlemmer, flere intriger og litt dypere debatter

pratesjuk Omtrent samme som ovenfor

Mensa Artig forum for mensa-medlemmer, med et gjesteforum. Interessant å lese/skrive i, men ikke all verdens aktivitet.

Norsk Webforum Jeg var svært aktiv medlem i dette forumet i en stund, og lærte utrolig mye om webdesign, men forlot det da interessen ebba ut litt, og kategorier for løsere prat ble fjernet.

InnleggSkrevet: Søn 28 Mai 2006, 00:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Homewrecker
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Jun 2004
www.800grader.com Bra forum for de med interesse for litt obskurr hardcore, oppdaga mange fine band der.

www.punk.no Teit forum...

www.deadcitiesbooking Streit edsj forum

InnleggSkrevet: Søn 28 Mai 2006, 17:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
TD
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 02 Des 2005
www.exsite.no/forum -> artig "prate" forum som desverre har DB problemer for tiden...

www.mac1.no -> Flott forum for oss mac'ere.

InnleggSkrevet: Søn 28 Mai 2006, 18:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Er man Folkevogn-gal, så er man det:

http://forum.vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi

InnleggSkrevet: Søn 28 Mai 2006, 18:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
www.kampforum.com som administrator

www.martialartsplanet.com som vanlig medlem

www.battlefield.no som ikke særlig aktiv medlem, men jeg er innom innimellom for å se hva som skjer

for å nevne noen

Ja, og en haug med Anarchy Online fora som jeg har sluttet å besøke nå som jeg ikke spiller AO lenger Rolling Eyes

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Man 29 Mai 2006, 02:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
Skavisee...

desi.no - mest for innvandrere, nye nordmenn og bleikinger som liker å krangle om muhammedtegningene og annet som har med kristendom og islam å gjøre. Til tider lavt nivå og mye skittkasting, men ofte morsomt med innlegg fra diverse religiøse gærninger.
Sitat: "Det stemmer, mora mi er faktisk prostituert. Det jeg lurer på, er hvordan visste du det?"

Urban Planet - Stort forum om arkitektur, byutvikling, skyskrapere, urbanitet, cafékultur and whatnot. Mange tråder med bilder fra forskjellige byer. Mye meningsutvekslinger mellom europeere og amerikanere av typen "Wow, your city looks, like, totally beatiful, dude!".
Sitat: "Warsaw, followed by Krakow. Both are amazing cities... from what I remember... too much vodka!"

RBKweb - Det desidert største Rosenborg-forumet. Høy aktivitet og mye fotball. Egen avdeling for fremmedspråklige fans, som det overraskende nok finnes endel av, spesielt i Tyskland, Tsjekkia og Storbritannia. Webstedet er ofte først ute med RBK-nyheter og er så godt oppdatert at VG/Dagbladet ofte bruker RBKweb som kilde.
Sitat: "So basically, our league starts when your league ends, and our league ends when your league starts. Awesome." Besøkende fra Israel sliter med å forstå hvorfor man ikke spiller fotball i januar i Norge.

kjernen.com - Forumet til supporterorganisasjonen 'Kjernen'. For hardcore Rosenborg-supportere. Sterke meninger og fargerikt språk.
Sitat: "Vi trenger generaler i sentrallinja. Vi hadde Hoftun og Skammelsrud, nå har vi Riseth og Solli. Ikke rart det går til helvete."

bold.dk - Dansk forum om, ja nettopp, fodbold! Aktiv nyhetsservice og forum, som tar for seg både dansk, skandinavisk og annen europeisk fotball. Mye prat om øl, pølser og side-9-piken.
Sitat: "Ronaldo ligner jo en vanskabt vandmelon i hovedet"

Den Gule Fare - Forum for supportere til det nyopprykkede danske eliteserielaget AC Horsens. Lav profil og til tider veldig stille, men når neste kamp er mot FCK, Brøndby eller AGF så blir det gjerne høy aktivitet. For de spesielt interesserte...
Sitat: "Den totale, fuldstændige, ultimative ydmygelse afklapsning og tilintetgørelse af Danmarks historisk set største klub..." Etter 4-1 seier over storlaget Brøndby.

Bataljonen - Forumet til Branns supportergruppe Bataljonen. Der er jeg med bare for morro skyld egentlig. Svinger mye mellom champagnehumør og selvmordsbrev, alt ettersom hvordan det gikk i forrige kamp. Mestere i paranoia. Denne sesongen har det hittil gått veldig bra, og derfor (!) kommer det flere og flere innlegg om når (ikke hvis) sammenbruddet kommer. Bergensere er en merkelig gjeng...
Sitatet : "Dersom Brann en gang vinner serien vil feiringen bli uten sidestykke i Norsk fotballhistorie. Feiringen etter frigjøringen i 1945 vil fremstå som et middels 30-års lag i forhold."
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Tir 30 Mai 2006, 12:31
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
arntis skrev:
Skavisee...

Urban Planet - Stort forum om arkitektur, byutvikling, skyskrapere, urbanitet, cafékultur and whatnot. Mange tråder med bilder fra forskjellige byer. Mye meningsutvekslinger mellom europeere og amerikanere av typen "Wow, your city looks, like, totally beatiful, dude!".
Sitat: "Warsaw, followed by Krakow. Both are amazing cities... from what I remember... too much vodka!"
[/i][/size]

Tusen takk! Kikka litt på det, virker perfekt for meg.. (Skal begynne å studere arkitektur etter sommeren)

InnleggSkrevet: Tir 30 Mai 2006, 14:22
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
arntis skrev:
Skavisee..."Vi trenger generaler i sentrallinja. Vi hadde Hoftun og Skammelsrud, nå har vi Riseth og Solli. Ikke rart det går til helvete."

Sinnsykt enig!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 30 Mai 2006, 21:27
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
hundesonen.no - hehe..forum for bikkjefolk Razz lærer mye rart der faktisk Wink

InnleggSkrevet: Tir 30 Mai 2006, 22:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=584324 Gøy! Mr. Green
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 31 Mai 2006, 07:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
Optimist skrev:
arntis skrev:
Skavisee...

[/i][/size]

Tusen takk! Kikka litt på det, virker perfekt for meg.. (Skal begynne å studere arkitektur etter sommeren)

Bare hyggelig! Smile
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Ons 31 Mai 2006, 08:23
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005
www.berserk.nu <--- Beste CSS serverne som finnes!

www.redcrossguild.com <--- Guilden min på wow ^^

InnleggSkrevet: Ons 07 Jun 2006, 20:04
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005
Bortsett fra her:

http://tolkiens.net/forum/index.php - forum for Tolkienfans, var mer aktiv før.

http://akasha.no/ - religionsforum, hvor jeg ikke er aktiv i det hele tatt, men men, mye rart der ... Smile

InnleggSkrevet: Tor 15 Jun 2006, 20:19
lojosang
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Jun 2006
LUSCOS - Forum for skandinaviske Leedssupportere. Men det meste foregår på norsk. Til tider høyt nivå på ironien og sarkasmene. For spesielt interesserte. Her er jeg altfor aktiv.

Norsk Maltwhiskylag - Enkelt og greit et diskusjonsforum for skotsk maltwhisky and other things Scottish. Mye bra informasjon her.[/url]

-M. M. Pattison Muir, 1902"

InnleggSkrevet: Fre 16 Jun 2006, 15:33
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Jeg er OT-tøs på diskusjon.no Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tor 06 Jul 2006, 01:04
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
aniraC skrev:
hundesonen.no - hehe..forum for bikkjefolk Razz lærer mye rart der faktisk Wink

Det samme er dama mi Smile

Jeg er bare på dsgf-forumet jeg. Holder leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge for meg det. Dekker jo alt det!! Hoppido

InnleggSkrevet: Tor 06 Jul 2006, 07:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
MasterAO for min del. Et deåde Forgotton Realms-forum hvor man kan spille Play by Post spill Smile

InnleggSkrevet: Tor 06 Jul 2006, 10:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Hyperion-forumet for rollespilll, etc. og en sjelden gang hvis jeg kjeder meg og sårt trenger underholdning, 4chan. Sykeste forumet jeg har vært borti, ingenting sjokkerer etter å ha vært en tur innom det. Not for the faint of heart or easy to offend-people. Intelligente debatter eksisterer ikke, men det er haugevis av syke bilder. Den greia her starta visst der, for å nevne noe.

InnleggSkrevet: Tor 06 Jul 2006, 11:03
aniraC
Moderator
Moderator

http://www.trafikklaerer.com/

InnleggSkrevet: Ons 15 Nov 2006, 20:49
aniraC
Moderator
Moderator

http://www.trafikklaerer.com/

InnleggSkrevet: Ons 15 Nov 2006, 20:49
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [32 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet