|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Puseklatt
Varm i trøya

Ble Medlem: 26 Mar 2006 Innlegg: 48 Bosted: Oslo
|
Jeg var i New York i begynnelsen av april og reiste sammen med lillebroren min. Da vi kom til passkontrollen gikk vi sammen bort til den sinna damen med stempelet og hun spurte hva vi skulle der og vi svarte at vi skulle på ferie etc, etc, etc.
og så spurte hun om vi var GIFT!! Lillebroren min er 16, liksom.. og jeg er 23. Jeg lurer på om det er jeg som ser ung ut eller om det er han som ser gammel ut...
|
Skrevet: Man 22 Mai 2006, 20:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Jeg måtte si at jeg skulle ha barnebillet fra og med tolv-trettenårsalderen.
Hvis noen ikke ville la meg gå på barnebillett, sa jeg at jeg skulle finne beviset og begynte å rote i sekken ... da sa de at det var greit. 
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Man 19 Jun 2006, 13:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Vi fikk en sånn polsk bilde-selger på døra i går, han lurte på om foreldrene mine var hjemme...
|
Skrevet: Man 19 Jun 2006, 15:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Pyro skrev: | Vi fikk en sånn polsk bilde-selger på døra i går, han lurte på om foreldrene mine var hjemme... |

|
_________________ De profundis...
Skrevet: Ons 21 Jun 2006, 13:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg har aldri blitt spurt om legitimasjon jeg..og har kjøpt røyk siden jeg var 16-17 år 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 21 Jun 2006, 17:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Jeg måtte vise legg senest i går, og har tidligere opplevd å "krangle" med en buss-sjåfør om hvorvidt Christa var søteren min, eller datteren min. Jeg fikk også spørsmål om jeg var søsteren på 2 årskontrollen hennes...
|
Skrevet: Ons 21 Jun 2006, 20:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
haha..ja sånn kan det gå når jeg er ute med lillebror (han er 1 mnd gammel) så sier alle "næmmen..se han ligner på sin mor a gitt"..."eyh! det er lillebroren min" hehe:P
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 21 Jun 2006, 21:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Jeg er så barnslig til tider at jeg får butikkpersonalet til å spørre meg om legg dersom jeg f.eks kjøper øl...!
Og jeg er 26...
|
Skrevet: Ons 21 Jun 2006, 21:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
Gang nr.2 jeg har blit spurt av sånne WWF-fyrer. Hvis det fortsetter sånn kan jeg kjøpe øl om et år Han synes jeg så 16/17 år gammel ut..
|
_________________ Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Fre 23 Jun 2006, 23:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Paraplymeizter
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Feb 2006 Innlegg: 40 Bosted: Ski og Gjøvik
|
Jeg går stille og fredelig på senteret her i 'bygda' så kommer det en bort til meg og ber meg gå på narvesen og kjøpe røyk for han.. Jeg sier at 'beklager du, der spør de bare om leg' (rett og slett fordi jeg ikke gidder å kjøpe røyk til folk som faktisk er yngre enn meg), men han driver og maser om at jeg lyver sier at jeg er da ikke under 20??? Når jeg da drar frem leg'et som sier at jeg blir 18 om 2 1/2 måned blir han helt paff og tusler stille bort.
Måtte vise leg for å få barnebillet i det kollektive siden jeg var 12-13 og idag tror de fleste at jeg er minst 20.. Blir aldri spurt om leg når jeg er ute og kjøper røyk og drikke.. Ganske digg igrunn
Har alltid blitt tatt for å være eldre enn det jeg er
|
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 00:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
|
Hmm, ikke godt å si egentlig...Jeg er jo tredve om et års tid, så regner med at jeg ser relativt voksen ut.
Det er dog ikke så altfor lenge siden jeg fremdeles ble spurt om
legitimasjon på røyk, og det er vel_ noe _drøyt må jeg si , hehe. Kan ikke annet enn å le av sånt no da.
Men bedre det enn om noen hadde tatt meg for å være 35 eller no, tipper jeg hadde blitt ganske snurt da altså.
|
Skrevet: Lør 24 Jun 2006, 13:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Litt deilig å være ikke-røyker i grunn. Da slipper jeg de plagsomme butikkfolka som spør meg om legg når jeg er 26... Men samtidig får jeg ikke muligheten til å se de ubetalelige ansiktsuttrykka deres når de finner ut at jeg har vært gammel nok til kjøpe røyk i 8 år heller da... 
|
Skrevet: Søn 25 Jun 2006, 11:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Jeg ble spurt om legg på polet i sverige i dag. jadda...
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 11 Jul 2006, 22:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Jaqo skrev: | Jeg er så barnslig til tider at jeg får butikkpersonalet til å spørre meg om legg dersom jeg f.eks kjøper øl...!
Og jeg er 26... |
Hummm... Det har jeg også blitt spurt om, og jeg er snart 29 :S
Jeg trur det er noe galt med folka som sitter i kassene rundtom i Trondheim...
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tir 11 Jul 2006, 23:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
i hellas trodde en del av de gamle mennene i butikkene at jeg var 15/16... her hjemme tror folk kanskje at jeg er sånn 20-21. 19, er jeg.
|
Skrevet: Ons 12 Jul 2006, 18:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Blazer
Varm i trøya

Ble Medlem: 18 Apr 2005 Innlegg: 60 Bosted: Gran
|
Jeg blir 22 om en drøy måned og de fleste tar meg for å være 17, max 18. Men prater de med meg om litt mer seriøse ting så detter alderen fort opp en god del over det jeg egentlig er, merkelig det der.
Men på den annen side, jeg har selv prestert å spurt ei på, tror hun var rundt 33 etter legitimasjon når jeg jobbet på rimi. Jeg ble litt satt ut når det sto et eller anna med 1970-tallet på bankkortet..
|
Skrevet: Tor 13 Jul 2006, 05:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Blazer skrev: | Jeg blir 22 om en drøy måned og de fleste tar meg for å være 17, max 18. Men prater de med meg om litt mer seriøse ting så detter alderen fort opp en god del over det jeg egentlig er, merkelig det der.
Men på den annen side, jeg har selv prestert å spurt ei på, tror hun var rundt 33 etter legitimasjon når jeg jobbet på rimi. Jeg ble litt satt ut når det sto et eller anna med 1970-tallet på bankkortet.. |
Er akkurat slik jeg har det også. Er 22, har ei jente på snart 4. Folk tror jeg er 17- 18 av utseende og så når de snakker med meg detter de opp på 25 - 26...
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tor 13 Jul 2006, 09:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Jeg er 25, men har trynet fullt av "skjegg" så de fleste trur jeg er mye eldre. Egentlig er det noe dritt. Jeg vil være ung! 
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Tor 13 Jul 2006, 13:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Knaskerot skrev: | Jeg er 25, men har trynet fullt av "skjegg" så de fleste trur jeg er mye eldre. Egentlig er det noe dritt. Jeg vil være ung!  |
Er ikke det bare å barbere seg da? Hvorfor være vanskelig?
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 13 Jul 2006, 15:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Asfrith skrev: | Knaskerot skrev: | Jeg er 25, men har trynet fullt av "skjegg" så de fleste trur jeg er mye eldre. Egentlig er det noe dritt. Jeg vil være ung!  |
Er ikke det bare å barbere seg da? Hvorfor være vanskelig? |
Det kan jeg ikke, for da kommer dobbelthakene fram... 
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Tor 13 Jul 2006, 15:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |