Av
Veronica
Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
Ennasus skrev: Herre gud, har dere vært gift hele gjengen eller?
Hehe, får vel bare skyte inn at det er ganske mange gutter som er kranglefanter også da.. (snakker av erfaring, selv om jeg ikke har vært gift )
Ikke jeg! Men, jeg er den eneste av oss tre som har prestert å produsere avkom. Aner ikke om det er noe mønster i det...
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Man 01 Mai 2006, 21:43
toth42
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
arntis skrev: Ennasus skrev: Herre gud, har dere vært gift hele gjengen eller?
Hehe, får vel bare skyte inn at det er ganske mange gutter som er kranglefanter også da.. (snakker av erfaring, selv om jeg ikke har vært gift )
Ikke jeg! Men, jeg er den eneste av oss tre som har prestert å produsere avkom. Aner ikke om det er noe mønster i det...
*høre skrik fra de to andre, som tar seg til under beltestedet*
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 01 Mai 2006, 21:59
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
Pyro skrev: Glahn skrev: Merkelig fenomen... På den ene siden blir vi gutter nærmest skutt om vi spør om grunnen til at jenta er så sur og tverr er mensen. På den andre siden kan noen jenter finne på å bruke den som unnskyldning for å være sure og tverre...
Nå synes jeg at du egentlig går imot det som flere av de innleggene som har vært på tråden. Flere jenter på denne tråden har selv påpekt og også, etter min mening, vist at ikke alle jenter er slik. Jeg synes at utifra diskusjonen som har vært hittil så har dette bevist at dette er noe som styres av personlighet.
Det var dette med at jeg sa noen jenter, da. Ikke alle .
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 01 Mai 2006, 22:34
Ennasus
l33t
Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
Glahn skrev: Pyro skrev: Glahn skrev: Merkelig fenomen... På den ene siden blir vi gutter nærmest skutt om vi spør om grunnen til at jenta er så sur og tverr er mensen. På den andre siden kan noen jenter finne på å bruke den som unnskyldning for å være sure og tverre...
Nå synes jeg at du egentlig går imot det som flere av de innleggene som har vært på tråden. Flere jenter på denne tråden har selv påpekt og også, etter min mening, vist at ikke alle jenter er slik. Jeg synes at utifra diskusjonen som har vært hittil så har dette bevist at dette er noe som styres av personlighet.
Det var dette med at jeg sa noen jenter, da. Ikke alle .
Vel.. Jenter har en mærkelig hormonbalangse, men - hvis det er en riktig krangel ligger det alltid mer bak...
Unnskyldninger kan brukes til allt, av alle. Jeg er sikker på at noen gutter også får mensen..
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 02 Mai 2006, 03:30
arntis
Veronica
Ennasus skrev:
Vel.. Jenter har en mærkelig hormonbalangse, men - hvis det er en riktig krangel ligger det alltid mer bak...
Unnskyldninger kan brukes til allt, av alle. Jeg er sikker på at noen gutter også får mensen..
Gutter har også hormonsykluser, men vi får ikke kred for det, slik jenter gjør. Det hele blir nok ikke ordentlig kartlagt før en gang i fjern fremtid, når balansen mellom kjønnene har skiftet såpass at det er menn som brenner slips, kjemper for likelønn og får opprettet mannestudier på universitetene.
Skrevet: Tir 02 Mai 2006, 10:54
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
For meg er konstant vondt i magen tre dager på rad, noe som gjør meg hissig.
_________________ Åååå, jaaa, de åpner jo døøra!
Skrevet: Tir 02 Mai 2006, 14:03
mathianus
l33t
Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
For meg er oversensitive testikler i 3 dager som gjør vondt bare man puster noe som gjør meg litt sur.
Jeg er bare veldig imponert over hele tråden, den har vært veldig lærerik. Jeg var ikke klar over hvor mange nyanser det er i en krangel mellom to kjønn og jeg tviler på at jeg noen gang vil krangle igjen uten dette i bakhodet. Så alle som har bidratt til å gjøre denne diskusjonen til det den er, propz. Det er forfriskende med mennesker noen ganger
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 22:53
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
mathianus skrev: Det er forfriskende med mennesker noen ganger
For en herlig uttalelse!
(beklager off-topicdigresjonen, måtte bare kommentere det)
_________________Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 23:17
arntis
Veronica
mathianus skrev: For meg er oversensitive testikler i 3 dager som gjør vondt bare man puster noe som gjør meg litt sur.
Ehm... det har jeg aldri opplevd. Kanskje noe du burde snakke med legen om?
Skrevet: Ons 10 Mai 2006, 09:25
mathianus
l33t
Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
arntis skrev: mathianus skrev: For meg er oversensitive testikler i 3 dager som gjør vondt bare man puster noe som gjør meg litt sur.
Ehm... det har jeg aldri opplevd. Kanskje noe du burde snakke med legen om?
Også kjent som min far En liten overdrivelse der ja. Det jeg prøvde å si er at det ikke alltid er knirkefritt å være gutt heller.
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 13 Mai 2006, 02:26
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende