Deprecated: Implicit conversion from float 518406.99999999994 to int loses precision in /home/clients/d916b5fe1abb4c0bcbbf74b1fae9c043/sites/dsgf.no/forum/includes/bbcode.php on line 285
DSGF.no :: Vis Temaet - Hvordan unngå krangel med en jente?
DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Hjernemasse
Hvordan unngå krangel med en jente?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 5 [90 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5
Av Innlegg
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
Ennasus skrev:
Herre gud, har dere vært gift hele gjengen eller? Shocked

Hehe, får vel bare skyte inn at det er ganske mange gutter som er kranglefanter også da.. (snakker av erfaring, selv om jeg ikke har vært gift Razz)

Ikke jeg! Men, jeg er den eneste av oss tre som har prestert å produsere avkom. Aner ikke om det er noe mønster i det...
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Man 01 Mai 2006, 21:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
arntis skrev:
Ennasus skrev:
Herre gud, har dere vært gift hele gjengen eller? Shocked

Hehe, får vel bare skyte inn at det er ganske mange gutter som er kranglefanter også da.. (snakker av erfaring, selv om jeg ikke har vært gift Razz)

Ikke jeg! Men, jeg er den eneste av oss tre som har prestert å produsere avkom. Aner ikke om det er noe mønster i det...

*høre skrik fra de to andre, som tar seg til under beltestedet* Razz
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Man 01 Mai 2006, 21:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Pyro skrev:
Glahn skrev:
Merkelig fenomen... På den ene siden blir vi gutter nærmest skutt om vi spør om grunnen til at jenta er så sur og tverr er mensen. På den andre siden kan noen jenter finne på å bruke den som unnskyldning for å være sure og tverre...

Nå synes jeg at du egentlig går imot det som flere av de innleggene som har vært på tråden. Flere jenter på denne tråden har selv påpekt og også, etter min mening, vist at ikke alle jenter er slik. Jeg synes at utifra diskusjonen som har vært hittil så har dette bevist at dette er noe som styres av personlighet.

Det var dette med at jeg sa noen jenter, da. Ikke alle.

InnleggSkrevet: Man 01 Mai 2006, 22:34
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Glahn skrev:
Pyro skrev:
Glahn skrev:
Merkelig fenomen... På den ene siden blir vi gutter nærmest skutt om vi spør om grunnen til at jenta er så sur og tverr er mensen. På den andre siden kan noen jenter finne på å bruke den som unnskyldning for å være sure og tverre...

Nå synes jeg at du egentlig går imot det som flere av de innleggene som har vært på tråden. Flere jenter på denne tråden har selv påpekt og også, etter min mening, vist at ikke alle jenter er slik. Jeg synes at utifra diskusjonen som har vært hittil så har dette bevist at dette er noe som styres av personlighet.

Det var dette med at jeg sa noen jenter, da. Ikke alle.

Vel.. Jenter har en mærkelig hormonbalangse, men - hvis det er en riktig krangel ligger det alltid mer bak...
Unnskyldninger kan brukes til allt, av alle. Jeg er sikker på at noen gutter også får mensen..

InnleggSkrevet: Tir 02 Mai 2006, 03:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
arntis
Veronica
Veronica

Ennasus skrev:

Vel.. Jenter har en mærkelig hormonbalangse, men - hvis det er en riktig krangel ligger det alltid mer bak...
Unnskyldninger kan brukes til allt, av alle. Jeg er sikker på at noen gutter også får mensen..

Gutter har også hormonsykluser, men vi får ikke kred for det, slik jenter gjør. Det hele blir nok ikke ordentlig kartlagt før en gang i fjern fremtid, når balansen mellom kjønnene har skiftet såpass at det er menn som brenner slips, kjemper for likelønn og får opprettet mannestudier på universitetene.

InnleggSkrevet: Tir 02 Mai 2006, 10:54
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
For meg er konstant vondt i magen tre dager på rad, noe som gjør meg hissig.

InnleggSkrevet: Tir 02 Mai 2006, 14:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
For meg er oversensitive testikler i 3 dager som gjør vondt bare man puster noe som gjør meg litt sur.

Jeg er bare veldig imponert over hele tråden, den har vært veldig lærerik. Jeg var ikke klar over hvor mange nyanser det er i en krangel mellom to kjønn og jeg tviler på at jeg noen gang vil krangle igjen uten dette i bakhodet. Så alle som har bidratt til å gjøre denne diskusjonen til det den er, propz. Det er forfriskende med mennesker noen ganger Smile

InnleggSkrevet: Tir 09 Mai 2006, 22:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003
mathianus skrev:
Det er forfriskende med mennesker noen ganger Smile

For en herlig uttalelse! Very Happy

(beklager off-topicdigresjonen, måtte bare kommentere det)

InnleggSkrevet: Tir 09 Mai 2006, 23:17
arntis
Veronica
Veronica

mathianus skrev:
For meg er oversensitive testikler i 3 dager som gjør vondt bare man puster noe som gjør meg litt sur.

Ehm... det har jeg aldri opplevd. Kanskje noe du burde snakke med legen om?

InnleggSkrevet: Ons 10 Mai 2006, 09:25
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
arntis skrev:
mathianus skrev:

Ehm... det har jeg aldri opplevd. Kanskje noe du burde snakke med legen om?

Også kjent som min far Smile En liten overdrivelse der ja. Det jeg prøvde å si er at det ikke alltid er knirkefritt å være gutt heller.

InnleggSkrevet: Lør 13 Mai 2006, 02:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 5 [90 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Hjernemasse
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet