DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Hilsener & Hyllester
Presentasjonsrunde
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 9 av 12 [236 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9, 10, 11, 12 Neste
Av Innlegg
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
Oppdaterer meg selv og jeg nå Very Happy

Lene
16Ã¥r
Enebakk
WoWær
Går MK på Drømtorp VGS
Gal
Fotograferer...mye.
Trener også litt på sats.
Hører mye på band som: Porcupine Tree, Kent, Perfect Circle. Cave-In, Theatre of Tragedy, Ayreon, Funeral For a Friend , Bright Eyes etc.
Cool
Bilde :

http://blink.dagbladet.no/user/files/e/ev/evensong/ID4liten.JPG

InnleggSkrevet: Tor 20 Apr 2006, 13:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
gÆRNEST!
Främling
Främling

Ble Medlem: 22 Apr 2006
Fendrup
13 år
Skøyen
Psykisk syk (med lettere perioder da Smile
Liker å kose med meg sjøl
Hører på: foreldrene mine nårr de krangler
Jeg hakke noen bilde av meg selv.

InnleggSkrevet: Lør 22 Apr 2006, 15:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Hummm... Må vel introduseres litt jeg også...

Navnet mitt er Øyvind Kittelsaa, og jeg bor for tiden i Bodø. Jeg er en gammel mann på 26 år, men koser meg med at Tittan tross alt er eldre enn meg. Han er jo storebroen min Wink

Det jeg liker å gjøre på fritida er å spille i korps (spiller trombone), og spille rollespill. Jeg leder et deåde spill, og er med i et detjue måddærn spill.

InnleggSkrevet: Søn 23 Apr 2006, 00:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Stabeistet
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003
Noe er forandret fra det jeg tidligere skrev om meg selv, så det er på tide med en oppdatering:

Jeg heter fortsatt Ida Kroken, og har nå rukket å fylle 20 år (nå er det i stedet ikke lenge til jeg fyller 21). Jeg bor i ei lita bygd som heter Os, ca. 13 km sør for Røros. Her er det i grunn lite å finne på...
I stedet for å begynne å studere sist høst, startet jeg med lærlingeperioden min. Nå har jeg akkurat gått over til barneskolen, etter å ha jobbet i barnehagen i 7 mnd. Men en ting er uforandret; jeg vil fortsatt til Trondheim! Så nå har jeg sendt søknad om overflytting til byen, slik at jeg kan ta det siste året som lærling der. Venter fortsatt på svar fra Trondheim kommune om intervju...
Sivilstatusen min er også endret siden sist. Jeg har nå ikke lenger kjæreste, så jeg lever livet fullt ut som singel.

InnleggSkrevet: Søn 23 Apr 2006, 14:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Jeg vil oppdatere Very Happy
Bare fordi.

Jeg heter fortsatt Ida Poortman.
Og jeg er gla i å omtale meg sjøl i 3. person, entall^^
Kort fortalt;

Ida er ei evig barnslig jente. Hun vil sannsynligvis alltid være 16 år i både hodet og hjertet, selv om kroppen blir eldre. Hun kan være impulsiv, men ender som oftest opp med å være asosial. Ida kan være ganske sær på enkelte områder, og oppdaget først nylig at folk bruker et håndkle flere ganger. Hun er et rødt barn, født inn i en blå familie, men Ida skal aldri blir en egositisk og klysete høyredame. Nemlig! Hun blir lett fascinert av folk som er litt anderledes og som tør å vise det(og de som egentlig ikke kan skjule det), så hvis hun sitter og kikker på deg; ta det med ro, det er noe med deg som fengsler henne. Ida prater med seg sjøl, og skjønner seg ikke på folk som syns det er noe gærnt med det. Hu ca elsker musikk, og er en av de som ikke vil slutte å røyke. Ida var ei lesbe som ikke funka, men så kom Ragnhild og ødela hele greia. Nå funker Ida sånn halveis i hvert fall. Hun har også verdens beste musikksmak OG humor(i hvert fall ifølge seg sjøl), bare så det er nevnt. Ida er heller ikke dum, hun har faktisk 121 i iQ. Ida er også eikværing, røyksugen, RU'er og tidligere barytonspiller.

Langversjonen vil du ikke høre Wink

InnleggSkrevet: Man 24 Apr 2006, 00:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Siden alle andre oppdaterte så gjør jeg det også, det er veldig viktig og gjøre som alle andre, ellers kan det hende jeg blir utfryst fra samfunnet Very Happy

Jeg heter Kristoffer Scheibert Ommen, jeg er jammen heldig som heter noe så fint som det.
jeg er 30 kilo overvektig og har BMI på 10 mer en jeg egentlig skal ha, hurra for oss feite Very Happy
Jeg spiller mye, WoW og CS og masse DS spill...også ser jeg på anime, Naruto og Bleach og Azumanga Daioh ftw, og Hellsing, Hellsing er fett.
jeg er Sakura fan
Jeg ble kastet ut av militæret.
Jeg eier sånn gennerelt

Jeg er glad i sarkasame og ironi og er en veldig missforståt liten frosk som burde hatt mer juling enn mat.

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 24 Apr 2006, 15:46
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
klarer ikke dy meg, du ble kastet ut av militæret, eid Smile

InnleggSkrevet: Tir 25 Apr 2006, 03:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
Jeg har vel faktisk ikke skrevet noe her før, så... ja:

Navnet mitt er Arnt Olav Berg Furunes, men vanligvis reagerer jeg på Arnt. Nicket 'arntis' er kallenavnet mitt fra skolen, som jeg hatet i mange år, men som jeg nå endelig har slått meg til ro med, og blitt litt glad i (sikkert no' midtlivskrise-greier).

Jeg har klart å karre meg til den respektable alder av 31 år. På normert tid, tilogmed. Stolt av det...

Til forskjell fra noen andre ble jeg ikke kastet ut av militæret. Derimot fullførte jeg førstegangstjenesten i det som dengang (1995/6) var Oppklaringseskadronen i Brigade Nord, kavaleriets egen jegeravdeling. Der var jeg radiomann i en firemannspatrulje, og ganske flink til det, om jeg skal skryte litt. En gang klarte jeg å oppnå samband med befalsskolen på Trandum med feltradioen min, ved å 'sprette' radiosignalene mellom bakken og atmosfæren. En avstand på ca 140 mil, altså. Stolt av det. Derimot klarte jeg ikke å få samband med Norbat i Libanon det året. Til det var sola litt for kranglete... Artig læll.

Jeg bor på Romolslia, i Trondheims suburbane jungel, sammen med samboeren min, den Jyske prinsessen Stinne og sønnen vår, Benjamin; den fremtidige Prinsen av Øst-Jylland, Hertug av Inverclyde og Renfrewshire, og Jarl av Trøndelag. Mye å leve opp til, med andre ord.

Vi traff hverandre på en privatfest i Greenock, Skottland, hvor jeg arbeidet for IBM i fem år. Herlig by. Skottlands ukronede heroinhovedstad og bare en kort togtur ifra Glasgow, som er en partyby av rang. Jeg og madammen fant imidlertid tonen, og Benjamin ble født 21. juni 2004 på Royal Alexandria Hospital i Paisley. Tryggingsbehovet meldte seg straks, og dermed havnet vi tilbake i gode, gamle, trygge og dørgende kjedelige Skandinavia.

I fritiden min (definert som den tiden av døgnet hvor jeg ikke sover, jobber, gjør husarbeid eller skifter bleier; omtrent 45 minutter), liker jeg å:

* Lese bøker, type Sci-Fi, Fantasy og Alternative History.
* Spille dataspill så som Hearts of Iron II og GTA: San Andreas.
* Takke gudene for at Stinne er en utrolig god kokk.

Dessuten er jeg levende interessert i språk, historie og fotball. Det siste er muligens litt misvisende fordi det, som kjent, ikke er noen fotballinteresse i Trøndelag - bare Rosenborginteresse.

Åkkesom; Rosenborg tar sitt 20. seriegull i år - banna bein!! Twisted Evil
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Tir 25 Apr 2006, 08:35
Sist endret av arntis den Tor 27 Apr 2006, 09:05, endret 2 ganger
Deidara
Främling
Främling

Ble Medlem: 25 Apr 2006
Hei hei, jeg heter Deidara, eller, jeg heter vel egntlig Ida Lilleng. Jeg kommer fra Akershus, og ble vervet av min selverklært gale venn Vaffeldyret.

Jeg går på almenn på videregående, der jeg og et par andre får tiden til å gå ved å misbruke skolens its-learningsystem ved å opprette rare prosjekter og lage syke tester og undersøkelser på lærerenes elektronisk-prøve-mal. Vaffeldyret erklærte forresten meg helt klart gal da jeg sa at matte var et favorittfag.

Utenom skolen spiller jeg et meget macho instrument, nemlig piano. Jeg liker også å tegne. Jeg har vokst opp med pc-brødre, så naturlig nok er jeg også glad i pc-spill, som Doom, World of Warcraft, "vanlig" Warcraft, Heroes, og mange fler.

Andre favoritter er fantasylitteratur, lest en del. Jeg anbefaler Terry Pratchetts Discworld til alle selverklært gale som liker morsomme fantasyparodier. Jeg elsker og lever for japanske tegneserier, særlig Naruto. Liker også Bleach, Hellsing (bare tegneserien), Samurai Champloo, Ranma og mange fler.

Jeg liker også stratos.

Hurra!

InnleggSkrevet: Tir 25 Apr 2006, 10:15
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
Deidara skrev:
Jeg anbefaler Terry Pratchetts Discworld til alle selverklært gale som liker morsomme fantasyparodier.

You're preaching to the converted, my dear... Wink

Men velkommen skal du være, åkkesom!
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Tir 25 Apr 2006, 10:20
Vaffeldyret
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Des 2005
Deidara skrev:
Vaffeldyret erklærte forresten meg helt klart gal da jeg sa at matte var et favorittfag.

Jeg synes det er fullt forståelig, jeg.

Deidara skrev:
Jeg går på almenn på videregående, der jeg og et par andre får tiden til å gå ved å misbruke skolens its-learningsystem ved å opprette rare prosjekter og lage syke tester og undersøkelser på lærerenes elektronisk-prøve-mal.

Prosjekt Floff 4evah! Very Happy Velkommen til oss!

InnleggSkrevet: Tir 25 Apr 2006, 10:28
pianisten88
Främling
Främling

Ble Medlem: 06 Jan 2006
I den grad noen måtte finne på å være interessert

Innbilte meg at jeg etterhvert burde introdusere meg. Om noen faktisk har noen interesse av å lese dette, er en helt annen sak. Men man lever da i håp om å bli lest - om man ikke har håp om å bli husket som et lysende talent, vil man sette pris på å bli lest. Gjerne av flere enn en(mulig at noe så overveldende er for mye å håpe på, men...). Uansett.

Det vesenet som skriver dette heter Erlend. Såvidt han vet; mulighetene er klart tilstede for at hans såkalte foreldre kan ha tuklet med både pass og det som verre er. Men inntil videre kan vi gå ut fra at han heter Erlend. Erlend tilbringer store deler av livet sitt ved musikklinja på Rud vgs. i Bærum hvor han egentlig burde være mest fokusert på å spille valthorn, men istedet bruker tiden på alle mulige andre mer og mindre meningsfylte sysler med noe hornspilling attåt. Dessuten spiller gutten i 3 korps; det tar opp store deler av hans fritid. Ellers er han involvert i Sosialistisk Ungdom(SV-s ungdomsorganisasjon), Natur og Ungdom(Naturvernforbundets ungdomsorganisasjon) og diverse andre mer og mindre meningsfylte sammensetninger av folk. Når han ikke bruker tiden sin på det, tilbringer han altfor mye tid på meningsløs surring på internettet, Msn-konversasjoner, lesing, forsøk på å lære seg piano og filosofering over det meste(fra livet etter døden til hverdagens trivielle småting).

Hans sosiale liv har en tendens til å blomstre veldig i korte perioder, for så å gå i dvale i perioder på opptil flere år. Begynner å bli en stund siden sist man kunne høste frukter. Men han har venner; tross alt. Og han er overbevist om at de finnes; selv om de for alt han vet kan være produkter av hans syke sinn. Uansett om de finnes eller ei, setter han ihvertfall meget stor pris på dem. De gir denne forskrudde sjels eksistens en mening, og han ville antageligvis ha gått til grunne uten. Noen av dem har funnet veien inn hit, men det store flertall er fortsatt stakkarslig uvitende om DSGFs gleder. Dei anar ikkje kva dei går glipp av.

Han kan til tider virke usosial, ondskapsfull, usedvanlig lite intelligent, paranoid, idiotisk og egentlig ikke veldig tilstedeværende - selv om sosialisering med venner er blant de ting han setter aller mest pris på.

Han leter foreløpig forgjeves etter kjæreste; begynner etterhvert å vurdere å gi opp - istedet satse på å surre rundt i håp om å finne noen. Sånn helt tilfeldig.

Han har prøvd å unngå sentimentalitet; håper han har klart det - til en viss grad, ihvertfall.

Ønsker dere alle en fin dag.

Farvel

InnleggSkrevet: Tir 02 Mai 2006, 16:26
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
mathianus skrev:
klarer ikke dy meg, du ble kastet ut av militæret, eid Smile

Nei, det er omvendt, militæret ble selveid. Jeg har spilt utalje stratetgispill og kunne fint ha klart og lede en krig av meg selv.
Hæren hadde hatt godt av en som meg, men de kastet meg ut...SELVEID Very Happy hæ?offtopic?

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Ons 03 Mai 2006, 17:15
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Da var det vel på høy tid å presentere meg her og:

Thomas Dragvoll Jacobsen her.
Studerer på HiST for tiden. Har planer om å bli lærer.
Er 26 år, og liker å blande kort og snu timeglass.
Jeg skriver dikt, prøver så godt jeg kan å nyte livet, og er en dagdrømmer.
Ellers er musikk en stooooooooooor del av livet mitt. Trives ikke dersom jeg ikke får lov til å synge...
Film er hobby'n, og nå skal jeg stikke og bake boller...

InnleggSkrevet: Tir 04 Jul 2006, 13:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Hei, folkens! Jeg heter Gunstein. Er 25 år, blir trafikkskolelærer om ett år og gleder meg til å begynne på studiene i Stjørdal igjen til høsten.

Er fra Larvik, født og oppvokst på en av Vestfolds mange "gulrot- farmer".

Spiller i det Oslo- baserte bandet Grand Fetish, og det er hobby nummer 1. Gått musikklinja, folkehøgskole med utøvende musikk og har spilt bass i 12 år nå. Av favorittband kan nevnes Toto, Guns n` Roses, Iron Maiden, Muse, Coldplay og Pink Floyd. Og selvfølgelig gode, gamle Beatles.

Er det noe mer, er det bare å spørre Laughing

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 18:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Har skrevet her før, men det er lenge siden jeg var veldig aktiv på DSGF.

Hei. Jeg heter Johan og er snart 29. I to år har jeg jobbet i et firma som heter Conoptica AS. (www.conoptica.com). Der har jeg stillingen som Engineer, Service & Support.
Ellers driver jeg som så mange andre med diverser ting:
- foto
- trening
- fotb

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 20:54
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
oi..her var det lenge siden jeg hadde skrevet gitt.. jaja...

oppdatering kommer;

Jeg er fortsatt Carina, har rukket å bli 20 årWink
Som knaskerot er jeg også ferdig utdannet trafikklærer neste år, bare at jeg studerer i Sverige;)
Jeg er mamma til Balder på snart 8 år.. Han er en forvokst kosete beagle.
jeg har en lillebror på 16 år og en lillebror på 6 uker, snart 7 Wink
han på 16 heter Kristoffer Robin (LOL) og han på 7 uker heter Nickolas.
C'n står for Carina og K'n står for Kristoffer (niCKolas)
tja? hva mer er det å si ? joda, jeg kjører fortsatt bil Razz (hAHAHA)

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 22:49
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Kan jo føye til at jeg har 3 eldre brødre, og alle er gift og har fått unger. Så de venter bare på meg. Trist tanke...

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 23:03
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
Re: Presentasjonsrunde

ash skrev:
Spesialiteter:
Jeg kan flytte, stenge og slette tråder og innlegg innenfor noen av forumene

det kan jeg også. så pass dere folkens Twisted Evil

InnleggSkrevet: Tir 11 Jul 2006, 17:00
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Ojojoj! Kansje på tide å skrive noe skikkelig her. Forrige prenentasjonen av meg og mitt var en heller laber kvalitet på, så da får man prøve å gjøre bedre inntrykk ved å skjule det som en oppdatering.

Jeg heter Eirin. Jeg har rukket å bli 22 vintre gammel. Jeg har en nydelig datter som blir 4 år i oktober. Jeg kommer til å være skole-mamma før fylte 25 og tanken på det er litt skummel.
Jeg elsker Tigere. Jeg har en tiger på kroppen, og utenpå kroppen har jeg, i skrivende stund, en jakke med tiger på.
Jeg liker myke ting. Myke kjærester som liker å bli kost på er det beste som finnes. Myke hender og stemmer ligeså.
Mørke stemmer gjør godt for mine ører, og har alltid fasinert meg.
Jeg liker også snille øyne. Og omtenksomme mennesker. Men jeg liker ikke så veldig godt å bli sett på, føle meg studert. Da blir jeg redd for at folk ser etter feil og enda reddere for at dem skal finne dem.
Jeg er glad i ord. Mennesker med et krydret sprog er en sann fryd å snakke med.
Og så liker jeg musikk! Musikk er noe av det beste mitt humør vet!

Min største glede her i livet er min store lille stolthet. Mitt lille Lommerusk kan smelte det iseste hjerte. Hun er nydelig.
Jeg er stolt av valget jeg tok, og har ikke angret et sekund. jeg elsker barn, og vil ha en hel liten drøss (3 kansje?).
jeg håper også på å bli gift en dag, men en fantastisk mann som liker å kysse.

Det var vel en litt fyldigere rapport?

Forresten! Klem!

InnleggSkrevet: Tir 11 Jul 2006, 22:37
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 9 av 12 [236 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9, 10, 11, 12 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Hilsener & Hyllester
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet