DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Om forumet
Jeg blir gaal av systemet!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [15 Posts]  
Av Innlegg
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
 Jeg blir gaal av systemet!

Jeg blir gaaal av at nå jeg trykker på "Se innlegg siden forrige gang", så er det veldig få seriøse debatter på første side, bare en masse masse ordleker og spill! Klemmetråd og alt mulig! Det er veldig koselig det, men jeg finner ikke fram til ordentlige diskusjoner... Ingen måte se "innlegg siden forrige gang", som ikke omfatter diskusjoner på mer enn 2 sider?

InnleggSkrevet: Søn 16 Apr 2006, 18:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Join the club. Må nok bare lære å leve med det, dog hjernemasse delen er preferabel.

InnleggSkrevet: Man 17 Apr 2006, 17:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Jeg skal se hva jeg får gjort.

Hvis det er et generelt ønske at f.eks. lekegrinda skal ekskluderes fra oversikten over siste innlegg så post det her.

InnleggSkrevet: Ons 19 Apr 2006, 11:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Jeg synes det høres flott ut Razz hvis folk vil sjekke hva som skjer i lekegrinda, er det vel bare å sjekke der. Lekegrinda med sine 18.000 innlegg med bare 13 emner putter resten av forumet i skyggen...

InnleggSkrevet: Tor 20 Apr 2006, 06:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Jeg skjønner egentlig ikke problemet, når man logger inn blir jo kategorier og temaer med nye innlegg merket, så kan man kikke der man vil..?
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 21 Apr 2006, 08:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Optimist skrev:
Jeg synes det høres flott ut Razz hvis folk vil sjekke hva som skjer i lekegrinda, er det vel bare å sjekke der. Lekegrinda med sine 18.000 innlegg med bare 13 emner putter resten av forumet i skyggen...

Jeg er faktisk enig.

InnleggSkrevet: Fre 21 Apr 2006, 18:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Re: Jeg blir gaal av systemet!

Optimist skrev:
Jeg blir gaaal av at nå jeg trykker på "Se innlegg siden forrige gang", så er det veldig få seriøse debatter på første side, bare en masse masse ordleker og spill! Klemmetråd og alt mulig! Det er veldig koselig det, men jeg finner ikke fram til ordentlige diskusjoner... Ingen måte se "innlegg siden forrige gang", som ikke omfatter diskusjoner på mer enn 2 sider?

Er ikke det noe av poenget med DSGF da? Wink

Har nettopp oppdaga denne funksjonen selv, og må innrømme at jeg er flinkest til å bruke Lekegrinda. Men blir disse flytta fra lista, er det helt greit for min del, jeg finner dem nok uansett...

InnleggSkrevet: Fre 21 Apr 2006, 21:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

toth42 skrev:
Jeg skjønner egentlig ikke problemet, når man logger inn blir jo kategorier og temaer med nye innlegg merket, så kan man kikke der man vil..?

Det er jo sant, men det kan på den måten ta lang tid å finne fram til interessante debatter. Jeg liker å trykke på "innlegg siden sist" for å få en mye raskere oversikt. Men siden 97% av innleggene er fra lekegrinda, er det nesten ingen vits i. Jeg kunne jo bare gått rett inn på lekegrinda isteden, eller "se egne innlegg" for å leke videre..

InnleggSkrevet: Søn 23 Apr 2006, 10:31
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Jeg skal opprette flere leker i lekegrinda - det er da for galt at det kun er 13 tråder der Twisted Evil

Seriøst, jeg skjønner ikke helt problemet jeg... dsgf.no er dsgf.no - og de aller fleste er her for å leke, ikke for å være seriøse. For min del er dsgf et deilig avbrekk fra en seriøs hverdag Wink

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Man 24 Apr 2006, 11:20
Knappestøper
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mar 2006
kan man trykke på en "Se innlegg siden forrige gang"-knapp??

InnleggSkrevet: Tir 09 Mai 2006, 20:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Knappestøper skrev:
kan man trykke på en "Se innlegg siden forrige gang"-knapp??

Jepp, se øverst til høyre på forumsiden!

InnleggSkrevet: Tir 09 Mai 2006, 21:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
"Forrige gang", er det da forrige gang man logget inn, eller forrige gang man besøkte fra samme IP?
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 11 Mai 2006, 08:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Forrige gang betyr "nye uleste innlegg siden sist du var her uavhengig av hvor du måtte surfe fra".

InnleggSkrevet: Tor 11 Mai 2006, 08:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
En veldig kjekk knapp å ha, når man har oppdatert alle sine 'egne' tråder, og vil finne ut hva de andre snakker om.
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Tor 11 Mai 2006, 12:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Tittan skrev:
Jeg skal opprette flere leker i lekegrinda - det er da for galt at det kun er 13 tråder der Twisted Evil

Seriøst, jeg skjønner ikke helt problemet jeg... dsgf.no er dsgf.no - og de aller fleste er her for å leke, ikke for å være seriøse. For min del er dsgf et deilig avbrekk fra en seriøs hverdag Wink

Min helt!
Du tok ordene ut av min munn mannen!

InnleggSkrevet: Tir 16 Mai 2006, 11:14
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [15 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Om forumet
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet