|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
| songbird skrev: |
Få stadig høre at jeg ser 17 ut.
Jeg er 20. |
Kjenner til den følelsen.
Da jeg var 21 og bare et par uker fra 22, var jeg på en fest hvor jeg møtte jenta som samme kveld viste seg å skulle bli min nå-værende kjæreste. Vi skulle på by'n og stod ute og venta på drosje da hu plutselig brøt ut :"Ska DU værra med??? E itj du bare 17 da???"
Det må forøvrig nevnes at dette var første gang vi pratet sammen... Hadde ikke engang introdusert meg...!
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Lør 22 Apr 2006, 15:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Hæ? Jeg trodde du var rundt 18 jeg tommelom Hehe... :p
|
Skrevet: Lør 22 Apr 2006, 15:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Tittan skrev: | Hæ? Jeg trodde du var rundt 18 jeg tommelom Hehe... :p |
Look who's talking!!!

|
Skrevet: Søn 23 Apr 2006, 17:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg skulle kjøpe røyk for bedre halvdel i går. Jeg kom kjørende alene inn på bensinstasjonen, likevel ble jeg spurt om legg... Dustedama!
|
Skrevet: Søn 23 Apr 2006, 20:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
| Pyro skrev: | | Jeg skulle kjøpe røyk for bedre halvdel i går. Jeg kom kjørende alene inn på bensinstasjonen, likevel ble jeg spurt om legg... Dustedama! |
Ta det som et kompliment. Det er det jeg gjør når jeg blir legga for å kjøpe vin på Polet. Jeg ER 26...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Søn 23 Apr 2006, 21:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Asfrith skrev: | | Pyro skrev: | | Jeg skulle kjøpe røyk for bedre halvdel i går. Jeg kom kjørende alene inn på bensinstasjonen, likevel ble jeg spurt om legg... Dustedama! |
blir legga for å kjøpe vin på Polet. Jeg ER 26... |
Samme her!
Jaja, vi slipper iallefall å bekymre oss for rynker med det første... 
|
Skrevet: Søn 23 Apr 2006, 21:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
| Asfrith skrev: | | Pyro skrev: | | Jeg skulle kjøpe røyk for bedre halvdel i går. Jeg kom kjørende alene inn på bensinstasjonen, likevel ble jeg spurt om legg... Dustedama! |
Ta det som et kompliment. Det er det jeg gjør når jeg blir legga for å kjøpe vin på Polet. Jeg ER 26... |
... og du får maaaange komplimenter i løpet av en dag 
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Man 24 Apr 2006, 10:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Jeje, gni det inn... Folk flest tror i alle fall at jeg er over 20, nå...
Hehe, en venninne av meg på lærerhøgskola i byen var på praksis på en ungdomsskole, og slapp ikke inn på lærerværelset. De trodde hun var under 16. Hun VAR 22... DET har ikke jeg opplevd, i alle fall...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Man 24 Apr 2006, 13:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Jeg er med på sånn konfirmasjonsopplegg for tida - som leder altså - og der prata jeg med en annen leder som også er 25 år. En gang han kom på prestekontorert i den menigheten han var leder i for å høre hvor konfirmantene var (eller.no sånt) fikk han til svar: "Hvilken menighet er du konfirmant i da??" Ja, som sagt, han var 25...
|
Skrevet: Søn 30 Apr 2006, 09:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
I det siste har faktisk alle gjetta seg korrekt fram til at jeg er (minst) 18 år. Jeg fatter det ikke.. det begynte omtrent samtidig med russetida tror jeg.
Før det gjetta folk alt fra 16 til "voksen", avhengig av sveis, klær og folk jeg gikk sammen med.
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Søn 30 Apr 2006, 13:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
| Jaqo skrev: | Jeg er med på sånn konfirmasjonsopplegg for tida - som leder altså - og der prata jeg med en annen leder som også er 25 år. En gang han kom på prestekontorert i den menigheten han var leder i for å høre hvor konfirmantene var (eller.no sånt) fikk han til svar: "Hvilken menighet er du konfirmant i da??" Ja, som sagt, han var 25... |
Hahaha!! Var det Sagen som spurte? 
|
Skrevet: Man 01 Mai 2006, 16:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Jeg fant ut at folka på gardermoen mener at jeg ihvertfall ser ut som om jeg er over 18, noe som er ganske greit. Med mindre boarding-passet viser sånt.
Skulle kjøpe røyk for ei klassevenninne (woohoo, jeg får lov til sånt!), og de spurte ikke etter noe legitimasjon. Kjøpte en sixpack litt etterpå, fortsatt ikke noe forespørsel.
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Man 01 Mai 2006, 17:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Deidara
Främling

Ble Medlem: 25 Apr 2006 Innlegg: 13
|
Er 17, men hvis jeg er på toget sammen med lillesøsteren min tror billettpersonen alltid at jeg er under 15.
Ikke det at det hjelper så mye, da to barnebilletter er like dyrt som en voksen pluss et gratis barn. 
|
Skrevet: Man 01 Mai 2006, 18:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
For 1 mnd siden ble jeg tatt for å være 15år, og jeg er snart 18 nå.
Og i fjor på denne tiden ca, da ble jeg tatt for å være 19 og da var jeg 16
Og alle tror min LILLE søster som er netopp fylt 16, er store søsteren min...
Jeg er egentlig ikke så liten som alle tror jeg er.
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Man 01 Mai 2006, 20:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Tittan skrev: | | Jaqo skrev: | Jeg er med på sånn konfirmasjonsopplegg for tida - som leder altså - og der prata jeg med en annen leder som også er 25 år. En gang han kom på prestekontorert i den menigheten han var leder i for å høre hvor konfirmantene var (eller.no sånt) fikk han til svar: "Hvilken menighet er du konfirmant i da??" Ja, som sagt, han var 25... |
Hahaha!! Var det Sagen som spurte?  |
Var nok ikke det, dog det hadde vært typisk ham... 
|
Skrevet: Tir 02 Mai 2006, 15:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
På DNT-tur i helgen ble jeg tatt for å være 17!! Jeg er 24, snart 25..... Enten er jeg barnslig, eller så er det bare noe med friluftsantrekk/regnjakke og mangel på sminke som får meg til å se mye yngre ut enn det jeg er. Jaja, kommer til å være glad for det der når jeg blir eldre. 
|
Skrevet: Man 22 Mai 2006, 19:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
siv_elisabeth
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003 Innlegg: 92 Bosted: Bergen
|
Ta det som et kompliment. Det er det jeg gjør når jeg blir legga for å kjøpe vin på Polet. Jeg ER 26... |
Jeg blir spurt om legg for å kjøpe RØYK!
Og jeg er 25!!
|
Skrevet: Man 22 Mai 2006, 20:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
| siv_elisabeth skrev: | | Asfrith skrev: | | Pyro skrev: | | Jeg skulle kjøpe røyk for bedre halvdel i går. Jeg kom kjørende alene inn på bensinstasjonen, likevel ble jeg spurt om legg... Dustedama! |
Jeg blir spurt om legg for å kjøpe RØYK!
Og jeg er 25!! |
I say again, ta det som et kompliment. Etter hvert slutter de å spørre (i alle fall håper jeg det), og da må vi bare innse at vi begynner å bli gamle... *sukk*
|
Skrevet: Man 22 Mai 2006, 20:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Det at jeg alltid blir bedt om legg er en ting, men når dama spør om det når jeg kommer kjørende alene og kjøper røyk...
|
Skrevet: Man 22 Mai 2006, 20:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Er ikke det bare å slutte å røyke? Problem solved!
(OK, så skinner det litt gjennom at jeg ikke tåler tobakksrøyk, men men...)
|
Skrevet: Man 22 Mai 2006, 20:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |