Av
Främling
Ble Medlem: 11 Apr 2006 Innlegg: 19
Noen som spiller rollespill og har plass til 1 til? Noen her som spiller rollespill og har plass til en til i gruppa? Jeg er 15 år nybegyner og bor i Oslo nær Tvita.
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 15:37
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Hey, jeg har spillt rollespill i to år mer enn du har levd
*finner frem stokken og klager på gikta*
Dessverre bor jeg ikke i Oslo, ellers kunne du blitt med i gruppa vår... (Alder fra 17 til 35 allerede...)
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 22:35
darkfrog
l33t
Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
Jeg vil også gjerne prøve et brett rollespill, det ser så veldig kult ut jeg bor faktisk bare noen få steinkast unna Øyvind(Haugerud)så hvis det er noen i Oslo som gjerne vil gjøre en liten brettnjub glad så er det fint
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 20 Apr 2006, 13:31
Asfrith
Erkegranul
Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
Heyhey, jeg heter også Øyvind og har spilt rollespill to år lenger enn Øyvind har levd.
Hehe... Det var en artig setning å skrive det...
Skrevet: Tor 20 Apr 2006, 16:21
Øyvind
Främling
kult darkfrog, men vi bør vel ha med noen flere.
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 14:18
Øyvind
Främling
Hvor gammel er du?
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 14:18
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
darkfrog skrev: Jeg vil også gjerne prøve et brett rollespill, det ser så veldig kult ut jeg bor faktisk bare noen få steinkast unna Øyvind(Haugerud)så hvis det er noen i Oslo som gjerne vil gjøre en liten brettnjub glad så er det fint
Rollespill spilles ikke på brett...
_________________Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 18:56
Asfrith
Erkegranul
Zatharee skrev: darkfrog skrev: Jeg vil også gjerne prøve et brett rollespill, det ser så veldig kult ut jeg bor faktisk bare noen få steinkast unna Øyvind(Haugerud)så hvis det er noen i Oslo som gjerne vil gjøre en liten brettnjub glad så er det fint
Finnes mange rollespill som baserer seg på et spillbrett, og til og med deåde kan bruke brett for å gjøre det lettere...
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 21:21
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
Asfrith skrev: Zatharee skrev: darkfrog skrev: Jeg vil også gjerne prøve et brett rollespill, det ser så veldig kult ut jeg bor faktisk bare noen få steinkast unna Øyvind(Haugerud)så hvis det er noen i Oslo som gjerne vil gjøre en liten brettnjub glad så er det fint
Finnes mange rollespill som baserer seg på et spillbrett, og til og med deåde kan bruke brett for å gjøre det lettere...
Har aldri vært borti et rollespill som trenger brett for å spilles. Eller sett noen som har brukt et.. Men for all del, i enkelte tilfeller kan det sikkert fungere.
Anyways, for folk i Oslo-området som har lyst til å prøve rollespill så har man alltids Arcon. Anbefales!
_________________Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 21:44
Øyvind
Främling
Ingen som vil da eller?
Skrevet: Søn 23 Apr 2006, 14:07
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Har du prøvd å spørre på forumet hos rollespill.net ? Kanskje du har mer flaks der?
Skrevet: Man 24 Apr 2006, 09:23
Øyvind
Främling
Skal sjekke... Takk
Skrevet: Ons 26 Apr 2006, 13:00
Asfrith
Erkegranul
Jeg kidnapper denne tråden jeg. Jeg bor i nærheten av Oslo, og vli gjerne spille rollespill! Er det noen som har plass til en person til? En del erfaring fra deåde, men liker andre spill også
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 31 Okt 2006, 12:18
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
Asfrith skrev:
Et rollespill som er basert på et brettspill kan være så sin sak. Men det er ingenting som heter brettrollespill.
Det man bruker i D&D (og gjerne i andre rollespill hvor karakterene må kjempe litt) kalles på godt nynorsk for "battle map," ikke et brett. Samme greie i den forstand at begge deler er flatt og ligger på bordet/gulvet/hvor enn, men har ellers to ganske forskjellige formål.
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 31 Okt 2006, 23:37
Jaqo
Erkegranul
Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
Ã… bruke spillebrett i rollespill blir feil!
Hele poenget er jo å bruke fantasien!
Skrevet: Ons 01 Nov 2006, 00:24
Asfrith
Erkegranul
Jeje, spillebrett, battle map, krigsflate, rutenett, what eva!
Poenget mitt er i alle fall at jeg vil spille rollespill! Noen i Osloområdet som har plass til meg?
Skrevet: Ons 01 Nov 2006, 13:30
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende