DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Idol 2006
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [25 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
okei, jeg har ikke fulgt med på idol, men når jeg leste artikkelen om denne fryktelige isprinsesse-Mali fra Trøndelag gikk det opp et lys for meg.. Jeg tror f..en meg jeg gikk i klasse med henne på vgs!!!!!
Hvis det er samme jente har hun forandret seg mye.

På skolen var hun alltid veldig stille og veldig rar. Ikke helt til å plassere. Hun var også litt sen av seg, i hvertfall i den sosiale utvikling..

Altså, jeg skal ikke sværge livet mitt på at det er henne, men hvor mange i Trondheim heter Mali, og har samme ansiktstrekk? Shocked

InnleggSkrevet: Man 23 Jan 2006, 21:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Idol er bare underholdende i de første rundende. Det trønderbæret med "designerkjolen" gjorde kvelden for meg og venninnene mine. Gudhjelpemeg, vi lo så vi grein. Mr. Green

InnleggSkrevet: Man 23 Jan 2006, 23:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg har nå fått bekreftet at det er henne. Tror jeg detter av stolen!
Rare Mali som var avholds, hadde måne og hjemmelaget permanent, og fortalte at hun hadde blitt fingret i rompa av en tyrker når hun var på syden ferie med moren sin.
Hun var mærkelig den gangen, og er det tydeligvis fortsatt, bare på en litt annen og mer utagerende måte..! Freakish

InnleggSkrevet: Tir 24 Jan 2006, 00:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Jeg har aldri sett på Idol og jeg skal aldri heller gjøre det av fri vilje. Jeg ser generelt ganske lite på tv, men må innrømme at denne primadonnaen Ennasus har gått i klasse med virker ganske interessant.

InnleggSkrevet: Søn 12 Feb 2006, 02:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Karete
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 03 Feb 2005
Idol var tøft første sesong - da vant den beste! Kurt vil alltid være den virkelige Idol-vinneren for meg, og jeg tror ikke at jeg vil glemme stemninga på hytta da han seilte forbi Kelly Clarkson og vant World Idol.

Jeg vil på samme tid ikke påstå at dette er noe av det største jeg har opplevd, men i Idol-sammenheng er det dèt som peker seg ut for min del!

Etter at Margaret tapte for KJARTAN, har Idol gått nedenom og hjem for min del, mildt sagt. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å velge en mann med så mye mer erfaring men allikevel ikke noe særlig særpreg i stemmen, mot Margaret som leverte noen fantastiske versjoner av bl.a. Björk's "It's Oh So Quiet" ..

Anyway, min mening. Nå er det altså.. Hva? Fjerde sesong eller noe sånt noe?

Herregud, at ikke folk blir lei, og at ikke TV2 innser at det ikke er noe poeng i å dra flere penger ut av ett allerede utbrent og tråkka på konsept! Shocked

Mr. Green

InnleggSkrevet: Tor 20 Apr 2006, 21:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [25 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet