|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
Pyro skrev: | Arntis, er du fan av Rosenborg eller Rune Bratseth (ja, jeg vet han har gått ut i permisjon og at det er flere i admiistrasjonen der, men han er/var det kjente ansiktet utad)?
Jeg elsker MUFS pga av historien, de kjempet seg opp, og det fantastiske gamle laget med Cantona i spissen. Men man skifter ikke fotballlag. SÃ¥nn er det bare. |
He he he, nei jeg er ikke Bratseth-fan. Administrasjonen er jeg egentlig likeglad med. Det er lokalpatriotismen som i utgangspunktet er drivkraften bak mitt supporterskap, så jeg kan heller ikke bare "skifte" lag sånn uten videre (selv om jeg følger flere lag enn RBK). Sånt skal man da heller ikke gjøre, så du får plusspoeng for at du er tro gjennom onde, såvel som gode, dager.
Dette kommer forøvrig etter 2 x Wayne fucking Rooney mot Tottenham nå sist. Måtte han brenne evig. 
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Tir 18 Apr 2006, 10:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg sier som Pondus, bytt gjerne kone, men aldri fotballag.
Rosenborg kommer til å gjøre det bra i år. De fikk en skikkelig bitchslap i fjor og vil gjøre alt for å havne på toppen av tabellen igjen.
Serien blir spennende i år, ingen tvil om det!!!!
|
Skrevet: Tir 18 Apr 2006, 16:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Kæm ligg på toppen? 
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 07:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
He he he, næmmen, er det Rosenborg mon tro? Ja, sannelig! Og det etter kun to serierunder, gitt.
Pyro, det er faktisk nesten så jeg er redd for at Rosenborg kan komme til å punktere gullstriden ganske tidlig. I de foregående sesongene har jo RBK normalt sett startet ganske svakt og arbeidet seg opp, men nå kan det virke som om vårsløvheten forsvant allerede etter første halvtimen mot LSK. Jeg håper nesten at det ikke skjer. Det ville blitt tidenes antiklimaks for resten av fotball-Norge om den sesongen, som er spådd av så mange til å bli tidenes tetteste, jevneste og mest spennende, skulle bli avgjort av oss trønderne innen september nok en gang.
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 10:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Tittan skrev: | Kæm ligg på toppen?  |
Vet DU det?
Hehe, jeg holder med førstedivisjonslaget Bodø/Glimt, jeg. Og de tapte den forrige kampen. Mot Løv-Ham!!! Er det mulig... Jaja, en seier og et tap, det holder til en 9 plass på tabellen foreløpig. Men vi skal opp i elite igjen!
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 12:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Asfrith skrev: | Tittan skrev: | Kæm ligg på toppen?  |
Vet DU det?
|
Jeg har lovt Arnt at jeg skal bli mer interessert i fotball for da kan vi snakke om andre ting enn damer... Hvorfor føler jeg meg lurt nå? 
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 12:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
Tittan skrev: | Asfrith skrev: | Tittan skrev: | Kæm ligg på toppen?  |
Vet DU det?
|
Jeg har lovt Arnt at jeg skal bli mer interessert i fotball for da kan vi snakke om andre ting enn damer... Hvorfor føler jeg meg lurt nå?  |
Ikke ta det så tungt du Tittan. Det er tyngre at du har en B/G-supporter i familien... 
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 14:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
arntis skrev: |
Ikke ta det så tungt du Tittan. Det er tyngre at du har en B/G-supporter i familien...  |
Hey! Jeg er i alle fall ikke medgangssupporter...
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 15:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Jeg satser på at luften går ut av Rosenborgballongen før fellesferien. Opp som en hjort, ned som en lort sier nå jeg.
Beste moment'et jeg har hatt hittil var under kampen mellom VIF og Lyn nå sist. Dem spør ekle Kjetil Rekdal om han skal gjøre noen bytter, så svarer han "Nei, vi har begynt å få taket på dem igjen nå!" Akkurat i det han sier det scorer Lyn det andre og avgjørene målet!!!!!!!!!
Jeg lo så jeg grein!!!!!
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 16:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
Asfrith skrev: | arntis skrev: |
Ikke ta det så tungt du Tittan. Det er tyngre at du har en B/G-supporter i familien...  |
Hey! Jeg er i alle fall ikke medgangssupporter... |
Nei, det skal du da ha, tross alt. Du er åpenbart ikke fremmed for smerte 
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 21:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
Pyro skrev: | Jeg satser på at luften går ut av Rosenborgballongen før fellesferien. Opp som en hjort, ned som en lort sier nå jeg.
Beste moment'et jeg har hatt hittil var under kampen mellom VIF og Lyn nå sist. Dem spør ekle Kjetil Rekdal om han skal gjøre noen bytter, så svarer han "Nei, vi har begynt å få taket på dem igjen nå!" Akkurat i det han sier det scorer Lyn det andre og avgjørene målet!!!!!!!!!
Jeg lo så jeg grein!!!!! |
Håper du ikke er typen til å satse penger på sånt. Orker ikke tanken på å måtte ta trygdepengene ut av dine tårevåte hender...
Det mest imponerende jeg har sett i tippeligaen hittil i år, det må være Robbie Winters scoring mot LSK i går; et fantastisk løp og et kanonskudd av en scoring. Man må bare beundre.
|
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 21:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Selvom fotball som oftest er ufattelig tørt drar jeg til Barcelona og ser hjemmelaget gi grus om en uke Om jeg gleder meg..? Do i like pie..?
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tor 20 Apr 2006, 16:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
arntis skrev: | Håper du ikke er typen til å satse penger på sånt. Orker ikke tanken på å måtte ta trygdepengene ut av dine tårevåte hender...
|
Hva jeg bruker mine surt ervervede kroner til, er min sak, men du skal jaggu ikke komme her og kalle pngene jeg jobber og svetter for, for trygdepenger!!!!
Skulle jeg valgt meg en eneste suporterklubb jeg skulle vært medlem av, måtte det blitt Best uten ball. Du vet vel hvor dem holder til Arntis?
|
Skrevet: Tor 20 Apr 2006, 20:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Pyro skrev: | Skulle jeg valgt meg en eneste suporterklubb jeg skulle vært medlem av, måtte det blitt Best uten ball. Du vet vel hvor dem holder til Arntis? |
Det vet jeg! Og skulle jeg flytte dit, melder jeg meg inn selv 
|
Skrevet: Tor 20 Apr 2006, 22:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
Pyro skrev: | arntis skrev: | Håper du ikke er typen til å satse penger på sånt. Orker ikke tanken på å måtte ta trygdepengene ut av dine tårevåte hender...
|
Hva jeg bruker mine surt ervervede kroner til, er min sak, men du skal jaggu ikke komme her og kalle pngene jeg jobber og svetter for, for trygdepenger!!!! |
Beklager om du tok det ille opp Pyro, det var selvfølgelig ment i spøk.
Pyro skrev: | Skulle jeg valgt meg en eneste suporterklubb jeg skulle vært medlem av, måtte det blitt Best uten ball. Du vet vel hvor dem holder til Arntis? |
Aner ikke, faktisk. Er det Moss?
|
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 11:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Jeg tok det ikke ille opp, så bare slapp av.
Jeg ville aldri heiet på Moss! Best uten ball er en suporterklubb som hører til i Trondhjem. Når Rosenborg har hjemmekamper, stiller Best uten ball. Det som er spesielt med dem er at de alltid holder med motstanderen, uansett hvem det er...
|
Skrevet: Lør 22 Apr 2006, 11:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Pyro skrev: | Jeg tok det ikke ille opp, så bare slapp av.
Jeg ville aldri heiet på Moss! Best uten ball er en suporterklubb som hører til i Trondhjem. Når Rosenborg har hjemmekamper, stiller Best uten ball. Det som er spesielt med dem er at de alltid holder med motstanderen, uansett hvem det er... |
De kaller seg også "Heia Bortelaget" og har rosa vimpler og flagg 
|
Skrevet: Lør 22 Apr 2006, 16:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

|
Bodø/Glimt er nå det laget i 1. divisjon som scorer mest! Med dagens 5-1 seier over Hødd er de nå på full fart oppover tabellen, fra niendeplass forrige uke til fjerde nå. Snart tar vi igjen, og går forbi, Aalesund, Bryne og Strømsgodset! Heia Glimt! 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Søn 23 Apr 2006, 20:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
0-0 for svarte... Men Rekdal kom enda nærmere magesår pga den straffen som ikke ble dømt    
|
Skrevet: Søn 23 Apr 2006, 22:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
Pyro skrev: | Jeg tok det ikke ille opp, så bare slapp av.
Jeg ville aldri heiet på Moss! Best uten ball er en suporterklubb som hører til i Trondhjem. Når Rosenborg har hjemmekamper, stiller Best uten ball. Det som er spesielt med dem er at de alltid holder med motstanderen, uansett hvem det er... |
Faderrullan... jeg kjenner dem som "Heia Bortelaget". Vet godt hvem det er dah!
|
Skrevet: Søn 23 Apr 2006, 23:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |