|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
Jeg blir gaal av systemet!
Jeg blir gaaal av at nå jeg trykker på "Se innlegg siden forrige gang", så er det veldig få seriøse debatter på første side, bare en masse masse ordleker og spill! Klemmetråd og alt mulig! Det er veldig koselig det, men jeg finner ikke fram til ordentlige diskusjoner... Ingen måte se "innlegg siden forrige gang", som ikke omfatter diskusjoner på mer enn 2 sider?
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Søn 16 Apr 2006, 18:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Join the club. Må nok bare lære å leve med det, dog hjernemasse delen er preferabel.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 17 Apr 2006, 17:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Jeg skal se hva jeg får gjort.
Hvis det er et generelt ønske at f.eks. lekegrinda skal ekskluderes fra oversikten over siste innlegg så post det her.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 19 Apr 2006, 11:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

|
Jeg synes det høres flott ut hvis folk vil sjekke hva som skjer i lekegrinda, er det vel bare å sjekke der. Lekegrinda med sine 18.000 innlegg med bare 13 emner putter resten av forumet i skyggen...
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Tor 20 Apr 2006, 06:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Jeg skjønner egentlig ikke problemet, når man logger inn blir jo kategorier og temaer med nye innlegg merket, så kan man kikke der man vil..?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 08:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Optimist skrev: | Jeg synes det høres flott ut hvis folk vil sjekke hva som skjer i lekegrinda, er det vel bare å sjekke der. Lekegrinda med sine 18.000 innlegg med bare 13 emner putter resten av forumet i skyggen... |
Jeg er faktisk enig.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 18:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Re: Jeg blir gaal av systemet!
Optimist skrev: | Jeg blir gaaal av at nå jeg trykker på "Se innlegg siden forrige gang", så er det veldig få seriøse debatter på første side, bare en masse masse ordleker og spill! Klemmetråd og alt mulig! Det er veldig koselig det, men jeg finner ikke fram til ordentlige diskusjoner... Ingen måte se "innlegg siden forrige gang", som ikke omfatter diskusjoner på mer enn 2 sider? |
Er ikke det noe av poenget med DSGF da?
Har nettopp oppdaga denne funksjonen selv, og må innrømme at jeg er flinkest til å bruke Lekegrinda. Men blir disse flytta fra lista, er det helt greit for min del, jeg finner dem nok uansett...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 21:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

|
toth42 skrev: | Jeg skjønner egentlig ikke problemet, når man logger inn blir jo kategorier og temaer med nye innlegg merket, så kan man kikke der man vil..? |
Det er jo sant, men det kan på den måten ta lang tid å finne fram til interessante debatter. Jeg liker å trykke på "innlegg siden sist" for å få en mye raskere oversikt. Men siden 97% av innleggene er fra lekegrinda, er det nesten ingen vits i. Jeg kunne jo bare gått rett inn på lekegrinda isteden, eller "se egne innlegg" for å leke videre..
|
Skrevet: Søn 23 Apr 2006, 10:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jeg skal opprette flere leker i lekegrinda - det er da for galt at det kun er 13 tråder der
Seriøst, jeg skjønner ikke helt problemet jeg... dsgf.no er dsgf.no - og de aller fleste er her for å leke, ikke for å være seriøse. For min del er dsgf et deilig avbrekk fra en seriøs hverdag 
|
Skrevet: Man 24 Apr 2006, 11:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knappestøper
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mar 2006 Innlegg: 106 Bosted: Her et sted
|
kan man trykke på en "Se innlegg siden forrige gang"-knapp??
|
_________________ "This is bat-country!"
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 20:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Knappestøper skrev: | kan man trykke på en "Se innlegg siden forrige gang"-knapp?? |
Jepp, se øverst til høyre på forumsiden!
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 21:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
"Forrige gang", er det da forrige gang man logget inn, eller forrige gang man besøkte fra samme IP?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 08:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Forrige gang betyr "nye uleste innlegg siden sist du var her uavhengig av hvor du måtte surfe fra".
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 08:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
En veldig kjekk knapp å ha, når man har oppdatert alle sine 'egne' tråder, og vil finne ut hva de andre snakker om.
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 12:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Tittan skrev: | Jeg skal opprette flere leker i lekegrinda - det er da for galt at det kun er 13 tråder der
Seriøst, jeg skjønner ikke helt problemet jeg... dsgf.no er dsgf.no - og de aller fleste er her for å leke, ikke for å være seriøse. For min del er dsgf et deilig avbrekk fra en seriøs hverdag  |
Min helt!
Du tok ordene ut av min munn mannen!
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tir 16 Mai 2006, 11:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: