|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
Tran med "sitronsmak"
Er det bare meg, eller smaker ikke tran med sitronsmak sitron i det hele tatt? Den smaker ikke tran heller, og det er kjempebra.... men er det noen her som syns den smaker sitron?

|
Skrevet: Søn 13 Nov 2005, 17:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
ja, endelig, det må ut til folket. Tran med sitronsmak smaker overhodet ikke sitron i det hele tatt. Jeg føler meg lurt.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 14 Nov 2005, 16:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
man får jo litt sånn sitron ettersmak da ?
men det smaker jo mye bedre enn tran a natural... 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 09 Des 2005, 07:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
nei, det smaker bare harskt fiskefett 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 09 Des 2005, 16:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indy
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Mar 2006 Innlegg: 76 Bosted: Bjølsen (Hospital)
|
Har ikke smakt Tran med "sitron" smak, men Tran generelt smaker ikke godt... og jeg har ikke tall på antall ganger jeg har fått berkninger av å ha tatt Tran når jeg var yngre. Selv tran-piller funka dårlig. Heia Tran ja :p
(fun fact: bor faktisk for tiden på Tranby :p hehe)
|
_________________ "How much wood would a woodchuck chuck, if a woodchuck would chuck wood?" -Guybrush Treepwood
Skrevet: Tor 16 Mar 2006, 02:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cheetah
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Jul 2005 Innlegg: 173 Bosted: Lødingen/Melbu
|
Tran med sitronsmak er godt!
Det smaker sitron. Jeg går å raper opp sitron etter en stund jeg har drukket det. Men det er da bare når jeg ikke spiser noe til det da...
|
Skrevet: Man 17 Apr 2006, 16:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Qystein
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Mar 2006 Innlegg: 106 Bosted: Levanger
|
åhh,, imotsetning til tran piller, hvor man raper opp ettersmak av fisk (på en dårlig måte det)
|
_________________ When there's no more room in hell,
the dead will walk the earth.
Skrevet: Ons 10 Mai 2006, 11:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
Det var værre i gamle dager folkens. Da fantes det bare tran med transmak, og i tillegg hadde den klumper. Under krigen måtte de tilogmed bruke tran til å steke med. 
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 14:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
mmmm.. tran-marinert biff.. mm.. sammen med poteter stekt i tran.. høres fryktelig ut! 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 14:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Det aller verste er likevel at på 60-tallet fant norske tranforskere (ja, de finnes) opp tran HELT UTEN SMAK. Ingen fiskesmak, ingen fiskelukt, ingen sure fiskeoppstøt. Men på 60-tallet var nordmenn så gale at de sa at tran SKAL smake vondt, så derfor finnes det ingen smakløs tran lenger...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 18:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
| Asfrith skrev: | | Det aller verste er likevel at på 60-tallet fant norske tranforskere (ja, de finnes) opp tran HELT UTEN SMAK. Ingen fiskesmak, ingen fiskelukt, ingen sure fiskeoppstøt. Men på 60-tallet var nordmenn så gale at de sa at tran SKAL smake vondt, så derfor finnes det ingen smakløs tran lenger... |
De har laget en i Danmark, men den har ikke kommet på markedet enda, fordi produsenten lager dyrefor.. Er noen regler mot sånnt, men de har laget den i samarbeid med forskere (vet ikke om de var tran forskere, men.. )
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 20:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
| Asfrith skrev: | | Det aller verste er likevel at på 60-tallet fant norske tranforskere (ja, de finnes) opp tran HELT UTEN SMAK. Ingen fiskesmak, ingen fiskelukt, ingen sure fiskeoppstøt. Men på 60-tallet var nordmenn så gale at de sa at tran SKAL smake vondt, så derfor finnes det ingen smakløs tran lenger... |
De har laget en i Danmark, men den har ikke kommet på markedet enda, fordi produsenten lager dyrefor.. Er noen regler mot sånnt, men de har laget den i samarbeid med forskere (vet ikke om de var tran-forskere, men.. )
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 20:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
Den smaker ikke sitron, den smaker ikke tran. Den smaker OK, jeg tar den daglig uten problemer 
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 21:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
Kapsler er å foretrekke, synes jeg...
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Fre 12 Mai 2006, 11:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Tran smaker æsj uansett. Men i hvert fall ikke sitron! Sitron meg midt i et sted der sola aldri skinner! Tran er tran.
|
_________________ Everybody's Fool
Skrevet: Tor 22 Jun 2006, 22:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
tran smaker ekkelt, tran med sitron smak smaker heller ikke så godt...
tar ikke tran hver dag og har aldri gjort det, ikke bare pga smaken men rett og slett fordi jeg ikke gidder (Latskap er genienes dyd)
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 10:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Ikke smakt den med "sitronsmak", ikke prøvd vanlig siden jeg var liten (og det er fortrengt minne), bare spist i kapsler, men jeg er nødt til å spise noe samtidig, ellers kjenner jeg transmak resten av dagen uansett hva jeg gjør...
Jirh!!! 
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 20:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
| Zylfia skrev: | Ikke smakt den med "sitronsmak", ikke prøvd vanlig siden jeg var liten (og det er fortrengt minne), bare spist i kapsler, men jeg er nødt til å spise noe samtidig, ellers kjenner jeg transmak resten av dagen uansett hva jeg gjør...
Jirh!!!  |
Kjenner til det, ja... *grøss*
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 22:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |