|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Roskilde Festival??
Noen som skal dit? Fikk nettopp billetten i posten..! Gleder meg masse! Junior Senior! HEE!11
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Lør 14 Mai 2005, 13:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
Skal prøve.
prøvd noen ganger nå.
kommer liksom aldrig lengre en kristiania.
|
Skrevet: Lør 14 Mai 2005, 13:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Erhm.. Flere enn meg som skal alene til Roskilde? evt. noen som trenger enda et medlem i gruppa si?
Jeg trenger sårt å føle tilhørighet. Kan ikke gå rundt der og suse, mutters alene. Og full.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Fre 17 Jun 2005, 01:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
For å ta det opp på nytt, hvem skal til roskilde til sommern?
Vi snakker Guns N' Roses, Roger Waters oooog Bob Dylan!
For ikke å snakke om masse annet bra.
|
Skrevet: Søn 19 Mar 2006, 20:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Puseklatt
Varm i trøya

Ble Medlem: 26 Mar 2006 Innlegg: 48 Bosted: Oslo
|
jeg vil... men mangler foreløpig kæsj...... og noen å dra med... og telt og sovepose og penger.... penger penger penger... Men hadde jeg hatt det hadde jeg gledelig betalt MASSE penger for å se Dylan
|
Skrevet: Man 27 Mar 2006, 00:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Jeg kan hjelpe deg med alt Puseklatt, bortsett fra penger, telt og sovepose. 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 16 Apr 2006, 18:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg skal selvfølgelig på Roskilde. Aner ikke om jeg skal med eller uten følge enda, for jeg kjenner alltid noen som skal..
Men hvis det er noen andre som trenger en lekekamerat, stiller jeg gjerne opp!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Søn 16 Apr 2006, 23:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Så skal det sies at det ikke er vanskelig å få seg noen nye venner der.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 17 Apr 2006, 23:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Nei, man er aldri alene på roskildefestivalen 
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 18 Apr 2006, 13:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Og når det kommer til stykke, både jeg og Ennasus er jo der gogogo
|
Skrevet: Lør 22 Apr 2006, 00:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg er også der.
Og veldig mange andre jeg kjenner også.
OT:
mathianus; vet du om Magnus skal?
|
Skrevet: Lør 22 Apr 2006, 10:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Håper det, er ikke helt sikker på hvem som er med enda. Men er en av oss der, er ikke den andre langt unna.
|
Skrevet: Tir 25 Apr 2006, 03:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Jeg har fått tilbud om å jobbe 4 timer om dagen i en olivenbod.. Mot betaling av billett.. Men vet altså ikke. Er det vits i å risikere å miste gode konserter for å få "gratis" billett..?
|
Skrevet: Tir 02 Mai 2006, 03:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Tsk, vanskelig å si. På den annen side høres det jo veldig greit ut rent økonomisk, men det kan kanskje ødelegge en del av festival opplevelsen? Jeg er en av de hippiene som (nesten) drar dit like mye for å henge med folk som for å høre på musikk. Men nå er det ikke sikkert jeg får dratt 
|
Skrevet: Tir 09 Mai 2006, 23:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
De tre første årene jeg dro handlet det mest om folkene og festen, men de siste to årene har musikken blitt mye viktigere. Eller dvs. begge deler har jo alltid vært viktig, men nå henger jeg mer på festivalområdet enn på campen. Prøver å få med minst en 3-4 konserter om dagen.
Det er jo dumt hvis man går glipp av de beste fordi man må jobbe.. Men det vil jo være en ny måte for meg å oppleve Roskilde festivalen på da.
-Hvorfor er det du kanskje ikke kan reise likevel Mathianus?
Jeg må bare dra.. Det er døds kjipt å sitte i København når alle andre er på festivalen. Det blir helt tomt her! Har prøvd det en gang..
|
Skrevet: Tor 11 Mai 2006, 20:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Ennasus skrev: | De tre første årene jeg dro handlet det mest om folkene og festen, men de siste to årene har musikken blitt mye viktigere. Eller dvs. begge deler har jo alltid vært viktig, men nå henger jeg mer på festivalområdet enn på campen. Prøver å få med minst en 3-4 konserter om dagen.
Det er jo dumt hvis man går glipp av de beste fordi man må jobbe.. Men det vil jo være en ny måte for meg å oppleve Roskilde festivalen på da.
-Hvorfor er det du kanskje ikke kan reise likevel Mathianus?
Jeg må bare dra.. Det er døds kjipt å sitte i København når alle andre er på festivalen. Det blir helt tomt her! Har prøvd det en gang.. |
Yeah, men kan lett kombineres, ta med folka på konsert
Tviler på at jeg får fri fra jobben + at det er noen sosiale ubekvemligheter jeg obligatorisk ble født inn i her hjemme som jeg antagelig må delta i som er midt under roskilde festivalen.
|
Skrevet: Lør 13 Mai 2006, 02:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
magnon
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 47
|
Jeg skal!
Skulle gjerne ha møtt en del dsgf'ere der, men tror jeg snart ikke får annet å gjøre der enn å møte folk 
|
Skrevet: Lør 03 Jun 2006, 16:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Jeg har kjøpt billett, så nå er det ingen vei tilbake 
|
Skrevet: Ons 14 Jun 2006, 22:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Puseklatt
Varm i trøya

Ble Medlem: 26 Mar 2006 Innlegg: 48 Bosted: Oslo
|
jeg har billett
selv om jeg ikke har noen penger... men det blei penger til billett alikevel.
Hipp hurra 
|
Skrevet: Tor 15 Jun 2006, 16:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |