|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
HÃ¥r er jo ikke urensligt.. Det er jo mer av kosmetiske grunner man fjerner dem.. Er det ikke?
Man skal ikke være alt for renslig heller. Men de aller fleste oppegående (unge) mennesker i dag har vel et ok forhold til renslighet.
Jeg vasker heller ikke håret vær dag, og man trenger ikke å overdrive såpebruken.
Jeg elsker å dusje, og blir alltid stående for lenge (særlig hvis det er kaldt og vinter), det er absolutt ikke bra, særlig fordi jeg har problemer med tørr hud..
Når jeg var yngre hadde jeg også en venninne som ikke akkurat var særlig delikat, når det kommer til hygienen. Hun valgte også å spraye seg med parfyme, og tykke lag med sminke..Men for henne kom rensligheten med alderen, men krigsmalingen er der fortsatt..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 28 Mar 2006, 20:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
| Ennasus skrev: |
Når jeg var yngre hadde jeg også en venninne som ikke akkurat var særlig delikat, når det kommer til hygienen. Hun valgte også å spraye seg med parfyme, og tykke lag med sminke..Men for henne kom rensligheten med alderen, men krigsmalingen er der fortsatt.. |
Ikke for å være ekkel, men om jeg hadde truffet den venninna di på byen ville jeg ikke tatt i henne med en stjålen tang engang. Krigsmaling og skral hygiene må være det ultimate turnoff.
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Ons 29 Mar 2006, 11:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Nå har jeg sett bruk av ordet krigsmaling her en hel del ganger.. så noen:
Definer krigsmaling?
Selv er jeg glad i å sminke øynene mine, og jeg legger ofte på et veldig veldig forsiktig lag med lys-rosa (faktisk) småskimrende rouge på kinna. bruker enten brun eller rødrosa lipgloss oppå en vanlig leppepommade.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Ons 29 Mar 2006, 14:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Skal ikke være stygg å legge ut bilde av henne, men det hadde vært det perfekte eksempel på krigsmaling...! Ikke noe galt med hygienen hennes nå, tror jeg..
Men ja; tykke lag sparkel i ansiktet, som synes.. Og alt for mørk øyenskygge og masser av maskara. Altså så det nesten ligner en maske det hele. Usj.
Liker selv å sminke meg, men det skal jo ikke være for overdrevent..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 29 Mar 2006, 23:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
| Mareth skrev: | | Definer krigsmaling? |
"Sminke på!" ropte sersjanten min alltid når det var på tide med kammo-krem. Da skal man smøre på et tykt lag med grønn, brun-ish og sort krem, slik at hele ansiktet er dekket. Det er krigsmaling!
Altså, utrolige mengder med sminke = krigsmaling
|
Skrevet: Tor 30 Mar 2006, 07:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Hvis man på en halv meters avstand kan se at det ligger et lag med noe utenpå huden, det er ikke noe særlig.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 30 Mar 2006, 08:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Jeg bruker brun og svart øyenskygge Og en hel del mascara. ofte bruker jeg eyeliner også.
Jaja, resten av krigsmalinga mi synes ikke SÃ… godt da..
|
Skrevet: Tor 30 Mar 2006, 13:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg tror det var Hab som kom med et genialt selvsitat angående dette med jenter med krigsmaling. Han endte opp med å spørre seg selv om det han så var en vaskebjørn eller ei jente.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 31 Mar 2006, 11:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
JEg føler meg egentlig litt truffet her. sånn på øyesminke-fronten. For det jeg bruker mest tid på er å sminke øya mine. Eller.. altså. Jeg vasker og renser ansiktet morgen og kveld med religiøs overbevisning, og jeg smører inn hele kroppen med fuktighetskrem og jojobaolje etter hver dusj. for jeg har også et irriterende problem med tørr hud. og da snakker vi TØRR.. Det er vel kanskje dette jeg bruker mest tid på. Og øyensminke. og hårvask 2-3 ganger i uka. Hmmm
*fundere*
|
Skrevet: Søn 02 Apr 2006, 12:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg har ikke sagt at man ikke kan gjore begge deler da, jeg satt bare aa funderte paa hva de fleste mener er det som bor prioritere forst!
Dessuten kommer man egentlig ikke veldig langt med at flere skal fortelle noyaktig hvor mye sminke de bruker, hva som er mye eller hva som er lite, det varierer fra person til person, noen er fine med lite, noen trenger mer.
|
Skrevet: Søn 02 Apr 2006, 13:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Men de fleste her er vel enige om at renslighet kommer før sminke..?
Bedre å være nydusja, enn skitten og sminka.
|
Skrevet: Søn 02 Apr 2006, 16:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
siv_elisabeth
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003 Innlegg: 92 Bosted: Bergen
|
| Mareth skrev: | Nå har jeg sett bruk av ordet krigsmaling her en hel del ganger.. så noen:
Definer krigsmaling?
Selv er jeg glad i å sminke øynene mine, og jeg legger ofte på et veldig veldig forsiktig lag med lys-rosa (faktisk) småskimrende rouge på kinna. bruker enten brun eller rødrosa lipgloss oppå en vanlig leppepommade. |
Krigsmaling: http://www.soland.org/htdocs/gallery/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=1428
Jeg tviler på at sminken din kan defineres som krigsmaling Mareth, du er jo kjempesøt! 
|
Skrevet: Søn 09 Apr 2006, 20:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Seriøst røde øyne!! 
|
Skrevet: Søn 09 Apr 2006, 20:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
| siv_elisabeth skrev: | | Mareth skrev: | Nå har jeg sett bruk av ordet krigsmaling her en hel del ganger.. så noen:
Definer krigsmaling?
Selv er jeg glad i å sminke øynene mine, og jeg legger ofte på et veldig veldig forsiktig lag med lys-rosa (faktisk) småskimrende rouge på kinna. bruker enten brun eller rødrosa lipgloss oppå en vanlig leppepommade. |
Krigsmaling: http://www.soland.org/htdocs/gallery/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=1428
Jeg tviler på at sminken din kan defineres som krigsmaling Mareth, du er jo kjempesøt!  |
hoho, serri...! nei, sånn er jeg da ikke
http://www.baj.no/gallery/moi/colIMG_4424 der er min type krigsmaling. overkommelig da m.a.o hehe. ok nok ot her.
Jeg setter en dusj og sminke veldig høyt begge deler, er en smule avhengig av sminke. og dusj.. 
|
Skrevet: Lør 15 Apr 2006, 23:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
| Voon skrev: | http://www.baj.no/gallery/moi/colIMG_4424 der er min type krigsmaling. overkommelig da m.a.o hehe. ok nok ot her.
Jeg setter en dusj og sminke veldig høyt begge deler, er en smule avhengig av sminke. og dusj..  |
Jeg må bare si... ROWR! 
|
Skrevet: Man 17 Apr 2006, 20:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
| Glahn skrev: | | Voon skrev: | http://www.baj.no/gallery/moi/colIMG_4424 der er min type krigsmaling. overkommelig da m.a.o hehe. ok nok ot her.
Jeg setter en dusj og sminke veldig høyt begge deler, er en smule avhengig av sminke. og dusj..  |
Jeg må bare si... ROWR!  |
Jeg støtter siste taler: ROWR! 
|
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 14:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
| Tittan skrev: | | Glahn skrev: | | Voon skrev: | http://www.baj.no/gallery/moi/colIMG_4424 der er min type krigsmaling. overkommelig da m.a.o hehe. ok nok ot her.
Jeg må bare si... ROWR!  |
Jeg støtter siste taler: ROWR!  |
Helt enig! Definitivt ROWR! 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 21:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|

|
Skrevet: Fre 21 Apr 2006, 22:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
| Voon skrev: |  |
Ikke en gang lat som at du ikke tenkte at noen kom til å digge det bildet Du er LEKKER på det 
|
Skrevet: Lør 22 Apr 2006, 23:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
| Tittan skrev: | Ikke en gang lat som at du ikke tenkte at noen kom til å digge det bildet Du er LEKKER på det  |
Direkte hundre prosent enig 
|
Skrevet: Søn 23 Apr 2006, 09:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |