DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hvem er du for en?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Av Innlegg
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Hvem er du for en?

På mirc hender det iblant at det spretter frem en sånn
søt liten pm greie hvor et vilt fremmed menneske spør:
Hvem er du?

Hva slags svar ønsker man da?
Navn?
Kjønn?
Alder?
Annet?

InnleggSkrevet: Søn 28 Okt 2001, 20:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
dybvik
Gjest

Re: Hvem er du for en?

jeg pleier bare svare "jeg er megselv" så blir dem sure.. men dem om det. dem som spør alt for dumt.

InnleggSkrevet: Man 29 Okt 2001, 12:01
    Til Toppen 
RoR
Gjest

vel, en "hvem er du for en?" er da mye bedre enn en ASL i det minste. hva man svarer er jo en annen sak.

InnleggSkrevet: Man 29 Okt 2001, 20:35
    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Bedre enn ASL, men teit.. *sukk*

Jeg er forresten en kosete sukkersøt ung dame i følge en gjeng fjortizzer som har vært elever på et kurs jeg har vært leder på i helga..

Og så er jeg visst en norsk versjon av baby spice.. skal man ta det som et komplimang eller? Og kan noen bekrefte/avkrefte det?

InnleggSkrevet: Tir 30 Okt 2001, 11:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Nix bsd

Du er DEFFENTLIG ikke noe baby spice. Du er mere sånn moden kinne i kåpe, litt stille og filosoferende. Med sine kreative sider. Du er som en klar høstdag, du kjære Anne-Stine min, ikke som en overfladisk klissete baby spice.

InnleggSkrevet: Tir 30 Okt 2001, 12:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Re: Nix bsd

Hmm.. da har jeg lært noe om meg selv i dag. Klare høstdager er ganske fine.. Takk, Jentepust Smile *klemme*

InnleggSkrevet: Tor 01 Nov 2001, 15:09
Tullerusk
Gjest

Heisan:)

Du må ta de fleste (les: ikke alle) ord og uttrykk ment til deg som et kompliment (det skrives vel egentlig sånn?). Hvis det egentlig ikke er et kompliment, så går det an å vri og vende på det oppe i hode slik at hjernen din oppfatter det som noe positivt, og på den måten ikke blir tynget av stundens alvor (denne teknikken holder deg oppreist i visse situasjoner).

På en annen side: hvem gidder å bruke så mye krefter og energi på negative uttrykk? Det er jo mye mer hyggelig å komme med komplimenter. Men på en tredje side: Mange sender ut negative uttrykk fordi de er interessert/fascinert av vedkomne man sender uttrykkene til! Og på den fjerde siden: man sender også ut negative uttrykk som en vits (les: ironi).

Det finnes sikkert også flere sider angående denne saken!

Dette er et svar på et innlegg, så det behøves ikke svar til dette igjen:), men hvis du absolutt vil kan du jo selvfølgelig gjøre det. Jeg kan jo ikke stoppe deg:)

InnleggSkrevet: Lør 08 Des 2001, 21:52
    Til Toppen 
Strider
Gjest

Øyh, dette skulle være en diskusjon om irc, ikke om en filosoferende BSD girl i kåpe?

MUHAHAHAAHHAAH

#%&#¤&%&!"#%!"

"I have killed many threads by now"

InnleggSkrevet: Tor 03 Jan 2002, 15:27
    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Trodde du ja!

MUHAHAHAAHHAAH

InnleggSkrevet: Fre 04 Jan 2002, 11:23
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet