|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Glahn skrev: | sufline skrev: | Skjønner ikke hvorfor pupper er så stort for noen gutter.... OOhh, flesk og melkeårer! Sexy! |
Og når noen snakker til deg er det bare lyder som kommer ut av munnen til vedkommende, et bilde av ei vakker jente er bare prikker med forskjellige farger eller gråtoner på en skjerm eller et papir, og herlig vin er bare druesaft som har gjæra.
Sorry - det forsøket på å redusere pupper til fett og melkekjertler bare funker ikke. |
Dessuten så er pupper beviselig mer enn bare fett og melkekjertler, bare se her:

|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Fre 03 Mar 2006, 13:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
ja gjør ikke det deg kåt, så vet ikke jeg. 
|
_________________ I was going to say something witty, but then I suddently realised; I couldn't be arsed.
Skrevet: Fre 03 Mar 2006, 14:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Så det er faktisk muskler i puppen. det var litt sært. Får dere noen ganger stå-pupp?
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 03 Mar 2006, 20:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
mathianus skrev: | Så det er faktisk muskler i puppen. det var litt sært. Får dere noen ganger stå-pupp? |
Har du ikke sett gutter som får brysta til å hoppe opp og ned da?
Kan jo ikke være så forskjell for jenter enn at de blir litt for tungt å løfte puppen med de musklene.
|
_________________ Mesteren i bål- og krysstissing
Skrevet: Fre 03 Mar 2006, 21:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Haaa skrev: | Har du ikke sett gutter som får brysta til å hoppe opp og ned da?
Kan jo ikke være så forskjell for jenter enn at de blir litt for tungt å løfte puppen med de musklene. |
http://www.metacafe.com/watch/68223/bouncy/
|
Skrevet: Lør 04 Mar 2006, 00:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Okt 2003 Innlegg: 178 Bosted: Trondheim
|
Jeg liker pupper jeg. Bryr meg egentlig ikke så mye om hva de består av.

|
_________________ Never me...
Skrevet: Lør 04 Mar 2006, 02:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Haaa skrev: | mathianus skrev: | Så det er faktisk muskler i puppen. det var litt sært. Får dere noen ganger stå-pupp? |
Kan jo ikke være så forskjell for jenter enn at de blir litt for tungt å løfte puppen med de musklene. |
Jeg har muskler i puppen (eller, det er vel egentlig BAK puppen, men..)
Jeg kan få de til å "hoppe" 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Lør 04 Mar 2006, 02:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Dette høres bare direkte gøy ut 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 05 Mar 2006, 10:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
hehe oki så kan vel noen jenter løfte puppene 
|
_________________ Mesteren i bål- og krysstissing
Skrevet: Søn 05 Mar 2006, 19:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
angeFatale skrev: | Haaa skrev: | mathianus skrev: | Så det er faktisk muskler i puppen. det var litt sært. Får dere noen ganger stå-pupp? |
Jeg har muskler i puppen (eller, det er vel egentlig BAK puppen, men..)
Jeg kan få de til å "hoppe"  |
jeg skulle bedt deg bevise det, om ikke temaet var så offentlig tabubelagt. Men siden jeg nettopp har sett det med egne øyne så får vel tvilen komme deg til gode 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 06 Mar 2006, 08:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
PÃ¥lpetulpe
Varm i trøya

Ble Medlem: 28 Jan 2006 Innlegg: 49 Bosted: Oslo
|
Jeg skulle gjerne fått mindre pupper jeg..
Synes de er i veien, Ofte skjønner man hvorfor noen typer kommer opp til deg og begynner å snakke md meg og hva er så positivt med store pupper??
Mener at puppene skal passe til kroppen, veit ikke om mine passer til min.. men mine er ikke no silikon greier ihvertfall.. min mening om silikon er at det er skikkelig stygt..
|
Skrevet: Søn 12 Mar 2006, 18:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sufline
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Des 2005 Innlegg: 40 Bosted: Kråkstad
|
Bare til opplysning;
Hmmm... Jeg har sagt min mening her før, og blitt sitert flere ganger... Når jeg nå ser hva jeg har skrevet blir jeg nesten flau Jeg var inne i en ikke-like-noe-periode, men jeg er enig med hva som er blitt skrevet;
gutters fascinasjon for pupper er bra, og størrelsen på brystene på en jente burde VIRKELIG være i sammenheng med resten av kroppen!!
Takk for seg!
|
_________________ Du legger den over der, så den til siden, så den foran... Nei vent nå litt.... AAARGH!! Rydding! For noe tull!!
Skrevet: Søn 12 Mar 2006, 20:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Pålpetulpe skrev: | Jeg skulle gjerne fått mindre pupper jeg..
Synes de er i veien, Ofte skjønner man hvorfor noen typer kommer opp til deg og begynner å snakke md meg og hva er så positivt med store pupper??
Mener at puppene skal passe til kroppen, veit ikke om mine passer til min.. men mine er ikke no silikon greier ihvertfall.. min mening om silikon er at det er skikkelig stygt.. |
På den lyse siden vet du veldig fort at de idiotene som snakker til deg bare fordi du har store pupper, ikke akkurat er noe å samle på.
At man kan synes de er i veien er jo forståelig - ikke at jeg kan vite hvordan det akkurat føles, men dog Men vær stolt av deg selv - det er hovedsaken 
|
Skrevet: Søn 12 Mar 2006, 21:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
PÃ¥lpetulpe
Varm i trøya

|
Glahn skrev: | Pålpetulpe skrev: | Jeg skulle gjerne fått mindre pupper jeg..
Mener at puppene skal passe til kroppen, veit ikke om mine passer til min.. men mine er ikke no silikon greier ihvertfall.. min mening om silikon er at det er skikkelig stygt.. |
På den lyse siden vet du veldig fort at de idiotene som snakker til deg bare fordi du har store pupper, ikke akkurat er noe å samle på.
At man kan synes de er i veien er jo forståelig - ikke at jeg kan vite hvordan det akkurat føles, men dog Men vær stolt av deg selv - det er hovedsaken  |
Hehe.. stolheten min er egentlig ikke å klage på.. Men alle har noe de irriterer seg over ved kroppen sin... kjæresten min har visst ikkenoe imot puppa mine.. Men han hadde likt meg like mye hvis jeg ikke hadde hatt no særlig heller..
Men jeg er fornøyd med meg selv, irritasjonene kommer når jeg skal gjøre spesielle ting.. som å løpe.. ikke gøy!
Jeg har brukt mye tid på å finne ut hvilke gutter som er best opptatt av storbrystede jenter..
Men jeg vil bare si til alle jenter som har små pupper.. dere erheldige på mange måter.. *missunelig*
*man vil jo ha det man ikke kan få *
|
Skrevet: Søn 12 Mar 2006, 21:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Jeg skal pent innrømme at jeg har problemer med å ikke titte på utrigninger og store bryster. På den andre siden har jeg store problemer med å ikke titte på og legge merke til bryster generelt
Men ja - alle har nok et eller annet de ikke er helt fornøyd med ved sin egen kropp. Og siden bryster er noe de fleste legger godt merke til, så... er det vel kanskje også noe jenter er lettere misfornøyd med enn mye annet?
|
Skrevet: Søn 12 Mar 2006, 21:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
PÃ¥lpetulpe
Varm i trøya

|
Glahn skrev: | Jeg skal pent innrømme at jeg har problemer med å ikke titte på utrigninger og store bryster. På den andre siden har jeg store problemer med å ikke titte på og legge merke til bryster generelt
Men ja - alle har nok et eller annet de ikke er helt fornøyd med ved sin egen kropp. Og siden bryster er noe de fleste legger godt merke til, så... er det vel kanskje også noe jenter er lettere misfornøyd med enn mye annet? |
Jeg tror det er idealet som bestemmer dette.. Jeg synes feks at en venninne har DEN fine kroppen, mens min er 3 hakk ned.. sånn er det nok for alle jenter.. så jenta ved siden av deg har liksom finere mage, sexy lår og større/mindre pupper.. bare se på stjerner.. "Perfekte" ikke etter min mening, men det går inn på deg fordet
|
Skrevet: Søn 12 Mar 2006, 21:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Pålpetulpe skrev: | Jeg tror det er idealet som bestemmer dette.. Jeg synes feks at en venninne har DEN fine kroppen, mens min er 3 hakk ned.. sånn er det nok for alle jenter.. så jenta ved siden av deg har liksom finere mage, sexy lår og større/mindre pupper.. bare se på stjerner.. "Perfekte" ikke etter min mening, men det går inn på deg fordet |
Min utheving.
Heldigvis ikke. Av og til finner man folk som er fornøyd med korppen sin, selv om den ikke er perfekt. Av og til snubler man over mennesker som ikke sammenligner seg med andre. Disse menneskene finnes. På en god dag er jeg en av dem. 
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Søn 12 Mar 2006, 22:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
PÃ¥lpetulpe
Varm i trøya

|
Zatharee skrev: | Pålpetulpe skrev: | Jeg tror det er idealet som bestemmer dette.. Jeg synes feks at en venninne har DEN fine kroppen, mens min er 3 hakk ned.. sånn er det nok for alle jenter.. så jenta ved siden av deg har liksom finere mage, sexy lår og større/mindre pupper.. bare se på stjerner.. "Perfekte" ikke etter min mening, men det går inn på deg fordet |
Min utheving.
Heldigvis ikke. Av og til finner man folk som er fornøyd med korppen sin, selv om den ikke er perfekt. Av og til snubler man over mennesker som ikke sammenligner seg med andre. Disse menneskene finnes. På en god dag er jeg en av dem.  |
Jeg kan si deg at jeg også er en av de heldige som er veldig glad i kroppen min spesielt på fine gode dager.. GIRLPOWER Kroppen min er ikke noe i nærheten av det som er idealet.. Finne klær er en UTFORDRING 
|
Skrevet: Søn 12 Mar 2006, 22:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Zatharee skrev: | Av og til finner man folk som er fornøyd med korppen sin, selv om den ikke er perfekt. Av og til snubler man over mennesker som ikke sammenligner seg med andre. Disse menneskene finnes. På en god dag er jeg en av dem.  |
Og derfor Zatharee, er du en helt 
|
Skrevet: Man 13 Mar 2006, 10:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg er enig i at pupper kan være i veien, selv om mine ikke er spesielt store.. Er ikke så opptatt av pupper egentlig jeg. Bare de henger sånn noenlunde på, og funker optimalt så skal jeg ikke klage.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Man 27 Mar 2006, 21:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |