DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hey, det er fredag.
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [16 Posts]  
Av Innlegg
ellWood
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005
 Hey, det er fredag.

Det er fredag,Aight.
Er det noen som har en go vits eller en morsom link?
Er ikke mer gøy en man lager selv vettu.

her er en fra endelig fredag i dagbladet. ikke så morsom men det er en start. ; )

Se opp for nerder!

En lastebilsjåfør fraktet en last med computere da han passerte en veikro. Han stoppet for å ta en kopp kaffe, og på turen inn merket han et skilt i vinduet der det sto : NERDER INGEN ADGANG.

Han satt seg godt til rette ved et bord, og etter ei lita stund kom servitøren bort og snuste på ham.

'Jeg synes det lukter nerd av deg', sa servitøren strengt. 'Hva slags bransje driver du i?'

'Nerd? Jeg? Jeg er da en real lastebilsjåfør! Computerlukten kommer fra lasten min.'

'Ålreit, lastebilsjåfører er reale mannfolk', samtykker servitøren og serverer ham.

Plutselig går døren opp, og inn kommer en fyr med laptop, briller, ufikse klær og altfor korte bukser. Servitøren griper straks en hagle og blåser stakkaren inn i evigheten.

'Hva i huleste var vitsen ved det?' spør lastebilsjåføren.

'Det er jaktsesong på nerder', forklarer servitøren. 'De holder på å overbefolke hele området, så det er fritt frem for å skyte dem. Du trenger ikke jaktkort eller noen ting.'

Sjåføren undrer seg, men drikker kaffen og drar videre. Underveis kjører han over en hump i veien så dørene til containeren åpner seg og alle computerne ramler ut. En flokk nerder strømmer straks til og begynner å forsyne seg.

Sjåføren ber dem pelle seg vekk, uten resultat. Så husker han hva servitøren sa om jaktsesong på nerder. Han griper revolveren i hanskerommet og fyrer løs så nerdene faller i tur og orden.

FÃ¥ minutter etter stanser en politimotorsykkel ved siden av og politimannen ber ham stoppe.

'Hva er i veien?' spør lastebilsjåføren. 'Det er jaktsesong på nerder nå!'

'Sant nok', sier politimannen. 'Men det er forbudt å jakte med åte!'

InnleggSkrevet: Fre 03 Jun 2005, 12:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
ellWood
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Og denne linken er jo litt go om du er Warcraft fan.
www.brobex.com/wow/

Aight Wink

InnleggSkrevet: Fre 03 Jun 2005, 12:46
ellWood
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

En annerledes oppsigelse

Til slutt denne uka bringer vi nok en ønskereprise (jepp, du gjettet riktig, det er redaksjonen som har ryddet i arkivene og ønsket seg denne selv). Nettverksadministratoren Darryl Brewer fikk nok av sin udugelige sjef. Her er oppsigelsen:

Kjære Mr Baker,

Som en ansatt i en institusjon med høy kompetanse, har jeg noen få og svært grunnleggende forventninger. Det viktigste blant disse er at min nærmeste overordnede har en intellekt som rangerer over et ordinært jordekorn. Etter din konsistente og irriterende trakassering av mine medarbeidere og meg selv under våre daglige gjøremål, kan jeg konkludere med at du er en av de få ekte genetisk ødslene i vår tid.

Å be meg, en nettverksadministrator, å forklare hver eneste lille nyanse av alt jeg gjør hver gang du tilfeldigvis sklir innom mitt kontor er ikke bare bortkastet tid, men også sløsing med dyrebar oksygen. Jeg ble ansatt fordi jeg kan å drifte nettverk, mens du tydeligvis ble ansatt for å underholde meg og andre ansatte som forgjeves observerer dine forsøk på å forstå konseptet bak 'klipp og lim' for hundrede gang.

Du vil aldri forstå datamaskiner. Noe så utrolig enkelt som binære tall gir deg fremdeles for mange valg. Du vil heller ikke forstå hvorfor folk hater deg, men jeg skal forsøke å forklare det til deg selv om jeg er sikker på at dette vil være like effektivt som å fortelle deg hva en IP er.

Din skinnende nye iMac har mer personlighet enn du noensinne vil ha. Du vandrer rundt i bygningen hele dagen, hjelpeløst på utkikk etter feil hos andre. Du har et skarpt og ubrukelig utseende som trolig har fungert for deg på intervjuet, men nå som du faktisk har et ansvar dekker du deg bak overarbeidede medarbeidere hvor du håper deres talent vil dekke opp for din blendende uskikkethet.
I en verden av ledelsesutvikling, er du den blågrønne algen som alle andre spiser. Ledere som deg er et trist bevis på Dilbert-prinsippet.
Når jeg ser at denne situasjonen trolig ikke kommer til å endre seg uten at du får en full frontal lobotomioperasjon, ser jeg meg nødt til å levere min oppsigelse. Imidlertid har jeg noen få avskjedstanker:

1. Når noen ringer deg for en referanse til en ansettelse, er det ulovlig å gi meg en dårlig anbefaling. Det meste du kan gjøre for å skade meg er å si 'Jeg ønsker ikke å kommentere personen'. Jeg vil sørge for at venner ringer deg over de neste par årene for å sørge for at du greier å holde deg ærlig, da jeg vet du ikke er kapabel til å gjøre det selv.

2. Jeg har alle passordene til hver eneste konto i alle systemer, og jeg vet alle passordene du har brukt i de siste fem årene. Hvis du bestemmer deg for å bli plagsom, kommer jeg til å publisere din 'favorittliste' som jeg beleilig lagret når du sørget for at jeg sikkerhetskopierte dine unyttige filer. Jeg mener bestemt at begreper som 'Lolita' normalt sett ikke blir sett noe særlig positivt på av administrasjonen.

3. Når du lånte digitalkameraet for å 'ta bilder av din mors bursdag', så utelot du å nevne at du egentlig skulle ta nakenbilder av deg selv i speilet. Du glemte selvfølgelig å slette de som den techno-idioten du faktisk er. La det være nok å si at jeg aldri har sett så merkelige handlinger utført med en ketchupflaske, men jeg kan forsikre deg at disse bildene er blitt kopiert og lagret på et sikkert sted i påvente av min anbefaling i en glødende forfattet attest. (Vennligst forsøk å benytte stavekontrollen, da jeg hater å korrigere dine feil.)

Takk for din tid, og jeg forventer min attest på mitt skrivebord innen kl 08:00 i morgen tidlig. Et ord om dette til noen, og alle dine småsyke motbydelige besettelser vil bli gjort tilgjengelig for publikum. Aldri kødd med din nettverksadministrator! Hvorfor? Fordi de vet hva du gjør med all din fritid.

Vennlig hilsen
Darryl Brewer

(Dagbladet endelig fredag)

InnleggSkrevet: Fre 17 Jun 2005, 10:40
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
YESS! endelig er det fredag: http://www.strategypage.com/humor/articles/military_jokes_20057151.asp

og en til ja:

http://www.dontyawngame.com/

tror jeg gir meg på topp Smile

InnleggSkrevet: Fre 12 Aug 2005, 11:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
ellWood
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/08/19/440664.html

For de som ikke finner frem selv...(idioter ass)
Nei da Cool

InnleggSkrevet: Fre 19 Aug 2005, 10:47
ellWood
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Litt fredags morro fra endelig fredag på dagbladet.no Cool

A priest and a rabbi are seated together on a plane. After a while, the priest turns to the rabbi and asks:

- Is it still a requirement of your faith that you not eat pork?

The rabbi responds:

- Yes, that is still one of our beliefs. The priest then asks:

- Have you ever eaten pork? To which the rabbi replies:

- Yes, on one occasion, I did succumb to temptation and tasted a ham sandwich. The priest nodded in understanding and went on with his reading.

A while later, the rabbi spoke up and asked the priest:

- Father, is it still a requirement of your church that you remain celibate? The priest replied:

- Yes, that is still very much a part of our faith. The rabbi then asked him:

- Father, have you ever fallen to the temptation of the flesh? The priest replied:

- Yes, rabbi, on one occasion I was weak and broke with my faith. The rabbi nodded understandingly. He was silent for about five minutes, and then he said:

- Beats a ham sandwich, doesn't it?

InnleggSkrevet: Fre 02 Sep 2005, 09:52
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Latter

Jaa, endelig fredag! Og jeg stuker foran data'n.
Life's great, isn't it? Very Happy

Bush visits school

On a propaganda tour through the United States, President George Bush visits a school and explains his political actions. Afterwards he invites the children to ask him questions.

Little Bob rises to speak. “Mr. President, I have got three questions to ask”

1. How did you win the election although you had less votes than Gore?
2. Why do you want to attack the Iraq without reason?
3. Don't you think that the nuclear bomb on Hiroshima was the biggest terrorist attack of all times?

Just in that moment the bell for the break rings and the children run out of the classroom. When they come back from the break President Bush encourages them again to ask questions.

This time Joey rises to speak. “Mr. President, I have got five questions to ask”

1. How did you win the election although you had less votes than Gore?
2. Why do you want to attack the Iraq without reason?
3. Don't you think that the nuclear bomb on Hiroshima was the biggest terrorist attack of all times?
4. Why did the bell ring 20 minutes earlier today?
5. Where is Bob???

Forskjellige fyllesjuker

Enstjerners fyllesjuk
Ingen smerter. Ingen spesiell kvalmhetsfølelse. Du er kapabel til å fungere relativt greit. Imidlertid er du fremdeles uttørket. Du kan drikke 5 glass med vann og fremdeles føle deg tørst. Av en eller annen årsak føler du for en burger med pommes frites.

Tostjerners fyllesjuk
Ingen smerter, men noe er definitivt galt. Du kan muligens se grei ut, men du har en mental kapasitet på høyde med en stiftemaskin. Kaffeskvetten du heller ned øker bare brumlingen i magen, som fremdeles jobber med kebaben du slengte i kroppen kl 03:00 på et lugubert gatekjøkken. Det er definitivt destruktive krefter på vei gjennom ditt tarmsystem.

Trestjerners fyllesjuk
En lettere hodepine. Magen føles bedriten. Du er definitivt ikke produktiv. Hver gang en dame går forbi får du pusteproblemer da hennes parfyme minner deg om de fargerike shottene dine alkoholiserte venner veddet du ikke greide å drikke. Livet ville vært bedre om du akkurat nå hadde vært hjemme i din egen sofa med repriser av Ricky Lake. Du har kastet i deg 4 kopper med kaffe, en liter med vann, 3 isteer og en Cola Light - likefullt har du ikke vært på do og urinert en eneste gang.

Firestjerners fyllesjuk
Livet suger. Hodet banker. Du kan ikke snakke for raskt i fare for å spy. Sjefen din har allerede kjeftet deg huden full fordi du har møtt opp sent og gitt deg en leksjon fordi du stinker alkohol. Du har pene klær på deg, men det skjuler ikke det faktum at du har kun barbert den ene siden av ansiktet. Øynene dine ser ut som en gigantisk blodåre, og selv håret gjør vondt. Lukkemuskelen er i en evigvarende krampe, og den første av rundt 5 avføringer du kommer til å ta i løpet av dagen vil bringe frem tårer i øynene på alle som går inn på toalettet.

Femstjerners fyllesjuk
Du har et ekstra hjerteslag i hodet, noe som faktisk forstyrrer den fremmede personen som har blekket ut i senga di. Vodkadamp tyter ut fra porene og gjør deg svimmel. Du kaster opp når du forsøker å pusse tennene da magen tror du prøver å spise mat. Den vonde smaken etter dodraugen må forbli i kjeften. Kroppen din har mistet evnen til å generere spytt, og tunga er i ferd med å kvele deg. Ethvert forsøk på å gjennomføre en avføring resulterer i en brannslangelignende uttømming med en merkelig dupp som lukter verre enn om djevelen selv hadde krabbet opp der bak og dødd på seg. Eneste hensikt med denne duppen er å sørge for at toalettvannet skvetter i retur opp i bakenden. Samtidig kommer svimmelhet med påfølgende svettetokter som påkrever at du må snu stilling, før du har fått tørket deg, og oppkasten gir seg ikke før den siste gule klumpen med galle kommer opp fra magesekken. Prosedyren gjentar seg ubønnhørlig hvert femte minutt.

InnleggSkrevet: Fre 02 Sep 2005, 22:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
ellWood
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Vitenskapens 15 grunnleggende prinsipper

Murphys lov: Hvis noe kan gå galt, så går det galt - til det værst tenkelige tidspunkt.

Patricks teorem: Om et eksperiment ser ut til å forløpe tilfredsstillende er det et tegn på at det er brukt gale instrumenter.

Skinners konstant: Den størrelse som multiplisert eller dividert med, lagt til eller trukket fra det oppnådde resultat gir den ønskede verdi.

Femfingerpostulatet: Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater.

Flaples lov om livløse tings abnormitet: Ethvert livløst objekt kan formodes konstruert på en uhensiktsmessig måte av grunner som er totalt uforståelige eller endog mystiske.

Allens aksiom: Når alt går galt, er det på tide å lese bruksanvisningen.

De forsvunne delers prinsipp: Når det ned smådeler fra arbeidsbordet, er sannsynligheten for å finne dem igjen proporsjonal med størrelsen på delene og omvendt proporsjonal med deres betydning for fullføringen av det påbegynte arbiedet.

Følgesetningen om utjevning: Et eksperiment kan ansees vellykket dersom ikke mer enn 50% av de observerte måleverdiene må forkastes for å oppnå en viss overensstemmelse med teorien.

Gimpersons lov: Sannsynligheten for at en bestemt hendelse skal inntreffe er omvendt proporsjonal med ønskeligheten av den.

Materialbestillingsprinsippet: Nødvendige forsyninger til eksperimentet i går bør ikke bestilles senere enn i morgen middag.

Hovedprinsippet: Pr. definisjon, når en undersøker det ukjente, vet man ikke hva som kommer til å hende.

Ketterins regel: Det fungerer ikke, men det fungerer ikke av en annen grunn enn den man tror er årsaken til at det ikke fungerer.

Ubetydelighetsfaktoren: Intet eksperiment er noen gang en komplett fiasko, det kan i alle fall tjene som dårlig eksempel.

Andersens lov: Det som en har reservedeler til, går aldri i stykker.

Pugis postulat: Det vanskelige blir gjort hver dag, det umulige koster litt mer.

InnleggSkrevet: Fre 30 Sep 2005, 10:47
ellWood
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

HAHAHAAHAHAHAHHAHAHAAH Laughing Laughing

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/12/16/452432.html

InnleggSkrevet: Fre 16 Des 2005, 15:30
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
http://snabbstart.com/film/adam-ferrara---standup.aspx
Genialt, han formulerer det så fantastisk bra...

InnleggSkrevet: Fre 16 Des 2005, 16:17
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
håhåhå, den var go'.
New one: http://www.twistedmojo.com/la.html

InnleggSkrevet: Fre 16 Des 2005, 16:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

http://snabbstart.com/film/ovetande-blir-skraemda.aspx
Og så i likhuset da... Laughing

InnleggSkrevet: Fre 16 Des 2005, 16:57
Gnomulfen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005
Sjekk ut Nrk sine urrørt, dei har en del kos av det slaget.

Spes en vestkantgutt eg bare digge. Inge finne navn... (Pausemusikk) Øyvind Loven... Man må like den mannen der.

More to come, the friday has just been invented

InnleggSkrevet: Lør 17 Des 2005, 00:17
ellWood
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

http://www.wu-wien.ac.at/usr/h00d/h0050355/monkey_smell.mpeg

http://www.wu-wien.ac.at/usr/h00d/h0050355/exercise.mpeg

http://www.wu-wien.ac.at/usr/h00d/h0050355/elearsch.mpeg

Ja, jeg vet, en dag for tidlig....Men på den nye fuckings jobben har de ei DSGF som standard i lunsj pausen:(

InnleggSkrevet: Tor 23 Feb 2006, 19:21
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
http://www.hastalasiesta.org/bilder/anagramOslo.jpg

InnleggSkrevet: Fre 24 Feb 2006, 10:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

AAHHHHH! TGIF

http://snabbstart.com/film/eklips---human-beat-box.aspx
En sånn skulle man alltid hatt på fest, både for ren underholdning, og sånn i tilfelle stereoen svikta...

http://snabbstart.com/film/frank-caliendo---standup.aspx
Fy flate, han ser ut som Bush når han gjøre seg til da!

InnleggSkrevet: Fre 03 Mar 2006, 15:19
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [16 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet