Deprecated: Implicit conversion from float 250861.99999999997 to int loses precision in /home/clients/d916b5fe1abb4c0bcbbf74b1fae9c043/sites/dsgf.no/forum/includes/bbcode.php on line 285
DSGF.no :: Vis Temaet - Bryster
DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Bryster
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 13 av 32 [639 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15, ..., 30, 31, 32 Neste
Av Innlegg
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Skulle ønske jeg hadde pupper, det være store eller små. Da hadde jeg nok fått greie på noen aav de større mysteriene i livet. Allikevel, puppen er jo der enten du vil eller ikke, og den forandrer seg heller ikke med mindre du forandrer den for alltid. Hånda mi f.eks. er helt fin som den er. Er det fordi det ikke er et fokus på skjønnheten av hender blant oss? Eller setter vi ikke pris nok på kroppen som den er? Kroppen min er dritkul, og jeg prøver å bruke den på alle måter jeg kan.

InnleggSkrevet: Tir 17 Jan 2006, 01:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Corvus
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006
Er det bare meg som ikke fatter hvorfor så mange vil ha dem STØRRE?
Lite lekkert med bryster som -når du tar av bh-en- ruller ut på knærne..
Nei, ellers takk!

InnleggSkrevet: Søn 19 Feb 2006, 14:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
ebby
Främling
Främling

Ble Medlem: 21 Feb 2006
verden i dag er jo et eneste stort kjøttmarked hvor fokus på kropp og utseende ER dominerende, om man liker det eller ikke. Det er jo blitt inprintet fra man er små at slik og slik skal man se ut og ikke se ut, og helt urealistiske bilder av både manne og damekropper (mest damekropper) tyter ut fra blader, filmer og media hver dag. Det at folk tar fettsuging, forstørrer puppene og legger seg under kniven er jo bare resultatet av et samfunn vi selv har utviklet. Jeg syns ikke det er rart i det hele tatt, men trist heller. Og det er jo ikke bare silikonballer det fører med seg, men en hau av psykiske lidelser og strev etter å være noen du egentlig ikke er for å tilfredstille folk og holdninger du egentlig ikke liker.
Og hvis du ser nøyere etter, så er det jo sånn at jo nærmere du er det kroppslige idealet som blir framstilt med store pupper, flat mage..osv, desto flere gutter er det som snur seg etter deg. *sintsint*

Samtidig er det jo bra at muligheten for inplantat finnes... for eksempel når det kommer til at folk har hatt brystreft og har måtte fjernet endel av puppen... eller dersom noen faktisk har såpass problemer med hvordan puppene ser ut at det går utover dagliglivet, og samlivet med en eventuell kjæreste.

InnleggSkrevet: Tir 21 Feb 2006, 18:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Wild
Främling
Främling

Ble Medlem: 29 Jun 2005

Puppene må passe til jentens proposisjoner!! Det er viktig.. tynne jenter med svææære pupper serbare feil ut... seriøst!! Og jenter bør like puppene slik de er,det er sånn de skal være,og hva skal gutter med pupper som er mye større enn hendene??? jeg bare spør...

InnleggSkrevet: Ons 22 Feb 2006, 14:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Moonshade
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005
mathianus skrev:
Skulle ønske jeg hadde pupper, det være store eller små. Da hadde jeg nok fått greie på noen aav de større mysteriene i livet. Allikevel, puppen er jo der enten du vil eller ikke, og den forandrer seg heller ikke med mindre du forandrer den for alltid. Hånda mi f.eks. er helt fin som den er. Er det fordi det ikke er et fokus på skjønnheten av hender blant oss? Eller setter vi ikke pris nok på kroppen som den er? Kroppen min er dritkul, og jeg prøver å bruke den på alle måter jeg kan.

Altså, nå skal jeg ikke påstå at jeg er noe typisk på noen måte når det kommer til hva man ser på, men...

Hender er faktisk noe av det jeg legger merke til først.
Hender og øyne. Sjelden jeg legger merke til/ser på torsoen/baken til gutta.
(og nei, det er selvfølgelig ingen oppfordring til å gjøre noe med hendene! Hender har et eget særpreg; det finnes så store individuelle forskjeller. Og det er nettopp det som gjør dem interessante)

InnleggSkrevet: Ons 22 Feb 2006, 19:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Moonshade skrev:
mathianus skrev:

Altså, nå skal jeg ikke påstå at jeg er noe typisk på noen måte når det kommer til hva man ser på, men...

Hender er faktisk noe av det jeg legger merke til først.
Hender og øyne. Sjelden jeg legger merke til/ser på torsoen/baken til gutta.
(og nei, det er selvfølgelig ingen oppfordring til å gjøre noe med hendene! Hender har et eget særpreg; det finnes så store individuelle forskjeller. Og det er nettopp det som gjør dem interessante)

Man kan se mye utifra hendene til gutter! En kan få litt innsight liksom.

InnleggSkrevet: Ons 22 Feb 2006, 23:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
For min del liker jeg ikke pupper og blir de stort større kapper jeg en del av.

InnleggSkrevet: Søn 26 Feb 2006, 18:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ronja skrev:
For min del liker jeg ikke pupper og blir de stort større kapper jeg en del av.

Du kan gi litt til meg du Wink

InnleggSkrevet: Søn 26 Feb 2006, 21:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Altså... pupper er generelt herlig Wink Både smått og stort.

InnleggSkrevet: Søn 26 Feb 2006, 22:39
sufline
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Des 2005
Skjønner ikke hvorfor pupper er så stort for noen gutter.... OOhh, flesk og melkeårer! Sexy! Tunge
Men om man liker store pupper eller ikke varierer jo veldig!! Når mine plutselig krympa Shocked ble typen litt skuffa.... Men for min del kunne jeg klart meg uten. De er veldig i veien når man ligger på magen!! Jeg blir gæren!

InnleggSkrevet: Man 27 Feb 2006, 21:12
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Og i gymmen, når jeg skal trene hesten og stort sett de fleste plasser.

InnleggSkrevet: Tir 28 Feb 2006, 13:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Ronja skrev:
Og i gymmen, når jeg skal trene hesten og stort sett de fleste plasser.

You don't know what you have/until you've really lost it *whistle-whistle-synge-med* Smile

InnleggSkrevet: Tir 28 Feb 2006, 19:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

sufline skrev:
Skjønner ikke hvorfor pupper er så stort for noen gutter.... OOhh, flesk og melkeårer! Sexy! Tunge

Og når noen snakker til deg er det bare lyder som kommer ut av munnen til vedkommende, et bilde av ei vakker jente er bare prikker med forskjellige farger eller gråtoner på en skjerm eller et papir, og herlig vin er bare druesaft som har gjæra.

Sorry - det forsøket på å redusere pupper til fett og melkekjertler bare funker ikke.

InnleggSkrevet: Tir 28 Feb 2006, 21:42
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Glahn skrev:
sufline skrev:

Og når noen snakker til deg er det bare lyder som kommer ut av munnen til vedkommende, et bilde av ei vakker jente er bare prikker med forskjellige farger eller gråtoner på en skjerm eller et papir, og herlig vin er bare druesaft som har gjæra.

Glahn beviser nok en gang hvorfor han er en Helt! (tm) Wink

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 28 Feb 2006, 22:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Glahn skrev:
sufline skrev:

Sorry - det forsøket på å redusere pupper til fett og melkekjertler bare funker ikke.

Du klarer alltid å få sagt de as Latter

InnleggSkrevet: Tir 28 Feb 2006, 23:17
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Takker og bukker Smile

Den dagen noen forsøker å redusere meg til en haug med hud, bein, litt muskler, slim, fett og vann - da blir jeg vred. Tilsvarende nekter jeg å gå med på at andre reduseres på samme måte. Greit nok at det ikke er alt ved ens fysikk man synes er like praktisk, men stolt okkesom synes jeg man kan være Smile

InnleggSkrevet: Ons 01 Mar 2006, 10:54
sufline
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Des 2005
Greit, jeg skjønner poenget, men jeg skjønner fortsatt ikke greia! Jeg er stolt av å være jente/kvinne (hva enn...) men gutters fascinering over pupper skjønner jeg bare ikke!
Men menn forstår seg ikke på kvinner, kvinner forstår seg ikke på menn... Sånn har det vel alltid vært..

InnleggSkrevet: Ons 01 Mar 2006, 18:56
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
sufline skrev:
Greit, jeg skjønner poenget, men jeg skjønner fortsatt ikke greia! Jeg er stolt av å være jente/kvinne (hva enn...) men gutters fascinering over pupper skjønner jeg bare ikke!
Men menn forstår seg ikke på kvinner, kvinner forstår seg ikke på menn... Sånn har det vel alltid vært..

Det er ikke noe du skal skjønne! Akkurat som at jeg ikke trenger å skjønne hvorfor jenter ikke skjønner fasinasjonen Wink

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 01 Mar 2006, 21:59
Zatharee

sufline skrev:

Jeg forstår fascinasjonen, og er glad for at den finnes, jeg. Smile

Og for å svare på det opprinnelige spørsmålet:
Baj skrev:
Hva er det med jenter og bryststørrelser? Hvorfor bryr dere dere så utrolig mye om størrelsen, det er da ikke så nøye. Ikke for mange gutters del hvertfall, og skulle det være noen så er de sikkert i puberteten uansett og har sett store bryster i et manneblad for de litt eldre.

Jeg tror dette fungerer etter omtrent samme prinsipp som gutters penisstørrelse-obsession. Mange jenter bryr seg ganske så lite om størrelsen, så lenge fyren vet hva han driver med. Og i den grad størrelsen betyr noe, så eksisterer konseptet "for stor" også. Razz

I følge en eller annen undersøkelse som en venn av meg som studerer sykepleie fant i en eller annen merkelig del av pensum, så ønsker faktisk de fleste menn som har komplekser med penisstørrelsen, å øke penisen i slapp, ikke erigert tilstand. Fra det kan man konkludere med at dem de ønsker å øke den for er andre menn (som kan de kan sammenligne seg med i dusjen, etc), og ikke fht. dama eller seksuell prestasjon.

Lurer på om det ikke er likt med jenter? At grunnen til at mange jenter er misfornøyd med puppene sine er at de sammenligner seg med andre jenter i stedet for å høre på hva guttene mener? Tror det kan være noe i det.

InnleggSkrevet: Ons 01 Mar 2006, 22:08
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Du er nok definitivt inne på noe der, Zatharee...

InnleggSkrevet: Fre 03 Mar 2006, 12:05
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 13 av 32 [639 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15, ..., 30, 31, 32 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet