DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
World of Warcraft
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 4 av 12 [236 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, ..., 10, 11, 12 Neste
Av Innlegg
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
det må ha vært en utrolig ubrukelig pally i tilfellet,hvilket lvl var dere?fordi hvis pallyen hadde plate og tapte mot rougen(sett at roguen ikke var mange lvl'er over eller 70% epix)så burde han ikke spille pally Razz

forøverig har jeg sluttet og spille WoW,sluttet litt før 1.9 kom ut,men liker og blande meg inn i WoW diskusjoner fordet ^^

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Lør 25 Feb 2006, 00:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Det er en ting jeg lurer på, hvorfor starter folk så mange karakterer uten å få noen av de høyt nok opp i level til at det blir morsomt?

WoW starter ikke skikkelig før level 55...

Har level 60 hunter og 40 Druid all på Emerald Dream, MC blir gjort på ca 3.5 time, ennå ikke tatt Nefarion, men godt mulig han går ned i morgen. Starta med AQ denne uka, tatt de tre første bossene.

InnleggSkrevet: Lør 25 Feb 2006, 18:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

vel,folk slutter fordi det blir utrolig ensidig etterhvert,jeg sluttet fordi jeg syntes det ble kjedelig,kjedelig og ta samma instance gang på gang på gang for at det itemet du vil ha skal droppe,og det er ikke engang sikkert du får det,hvis noen har høyere DKP en deg så sliter du jo Razz
men det var utrolig gøy så lenge det varte

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Lør 25 Feb 2006, 23:26
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
darkfrog skrev:
det må ha vært en utrolig ubrukelig pally i tilfellet,hvilket lvl var dere?

Jepp, det er hele poenget mitt... Han var sinnsykt dårlig, og i tillegg ble han sur fordi jeg og roguen pratet sammen og "ble kjent". Til slutt sa han noe sånn som: "Det er lett å se at dere ikke liker meg fordi dere snakker sammen, så nå drar jeg."
Og vi var lvl 14 eller så...

haakoo: Såvidt jeg vet begynner spillet på level 1 Wink (Sorry, jeg måtte bare...)
Får å svare seriøst på spørsmålet ditt, siden jeg har 5 figurer fra lvl 7 - 21: Jeg har nettopp startet å spille WoW, og prøver å finne ut hvilken class jeg synes det er mest gøy å spille. Derfor har jeg så mange "små" - men jeg kommer til å levle opp rogue, mage og priest, og la resten ligge til siden.

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Søn 26 Feb 2006, 15:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

omfg,ikke lvl opp mage,du kommer til og bli spamma ned med "omfg maek liek teh crystal water plxplx" på et konstant basis.folk ser bare på mage'es som brusautomater Wink spill rogue,de er tøffe og spille med,og jeg kan gi deg et par bra kombotips på highlvl Very Happy roguen min var ganske uslåelig når jeg hadde Thistle Tea(var dum nok til og velge mining/skinning istedenfor herb/mining så det var sjelden jeg hadde thistle...which reminds me; velg herb/et eller annet som proff,det er det beste for rogues Very Happy )

InnleggSkrevet: Søn 26 Feb 2006, 18:35
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Nåja, rogues blir spammet med spm om å åpne diverse lockboxes hele tiden. Det er vel så slitsomt i grunn. Dessuten kan man jo bare ignorere dem som maser. Jeg gir av prinsipp ikke vann til noen som bruker ordet "plx" i spørsmålet feks Razz

Jeg har forresten 60 mage og 60 druid på stormrage, horde.

InnleggSkrevet: Man 27 Feb 2006, 04:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

jeg ble nesten aldri spurt om og åpne lockbox for noen jeg Sad bare når jeg sa "picking all your boxes at AH bridge" i general chatten...men det er bare og ignorere ja,forøverig burde alle se Crystal water and you.

InnleggSkrevet: Man 27 Feb 2006, 08:56
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Jeg fikk det nesten alltid, spilte på Burning Blade som forsåvidt er proppa fullt. Men nå har jeg ikke nett lenger så de får dirke dritten sjæl Smile

Char's btw: 60 undead rogue, Burning Blade. Combat spec, med i Fallen From Grace, eneste MC guilden jeg er med i atm.

60 Hunter: pure PvP og irriterende imba å spille i BG's med, bare lyst å wipe hele char'en i frustrasjon over hvor frustrerende kjipt det må være å spille mot Smile Også på BB.

60 Priest, men bare lvl'a den selv fra 40-60. Eneste alliance char'en, fikk den av brutter og var en stund med i Axemen faktisk. oO the l33tness.

InnleggSkrevet: Tir 28 Feb 2006, 19:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Marilla
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004
Eyh, Ravencrest! Har en 48 warlock der nå. Har endel venner i Axemen, de har nå tatt MC på 1t 10min. Very Happy

Også levler jeg sakte. Smile

InnleggSkrevet: Ons 01 Mar 2006, 11:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
Jeg lvler antageligvis saktere enn.. ja. alle.

har to chars paa Stormreaver,
main:
Crispa
lvl 38 night elf druid, skinning og herbalism
/ har holdt paa med denne siden august, men pga pauser pga manglende maskinvare osv, har det tatt tiiiid. og naa er jeg uten maskinvare IGJEN. blaeh.

Crispating
lvl 10 gnome mage, tailoring og skinning (kun fordi at jeg ville pr0ve ut no annet, spiller ikke saa mye paa denne)

har en char paa Ravencrest, som jeg spiller sjeldent med,
Crispaling (tror jeg)
lvl 16 dwarf priest

.. Litt hekta kanskje, ja..

InnleggSkrevet: Fre 17 Mar 2006, 18:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

uææææ, gnom :O "friends dont let friends be gnomes" Razz gnomer er fæle,de er bare morsome og mobbe...fikk nesten lyst til og starte og spille igjen bare så jeg kunne mobbe gnomene

InnleggSkrevet: Fre 17 Mar 2006, 19:12
haakon
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 17 Mar 2006
Min human warrior på balnazzar dinga nettop 58. Jeg har også en tauren druid level 4 på Bloodscalp.

InnleggSkrevet: Fre 17 Mar 2006, 22:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005
Har btta server til Doomhammer nå jeg Very Happy

en lvl 24 Gnome Mage atm.
har skinning og herbalism (MONEY!)

er med i "Knights of fury" som er en rimelig nyoppstarta guild med ca 30 medlemmer....

InnleggSkrevet: Ons 29 Mar 2006, 14:29
haakon
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Jeg dinger 60 i dag!\o/

InnleggSkrevet: Tor 30 Mar 2006, 09:08
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Så det er ingen som spiller på Emerald Dream?

Bregolas - level 60 hunter
Fimbrethil - level 43(tror jeg) druid
Folca - level 23 (pensjonert) mage

InnleggSkrevet: Lør 08 Apr 2006, 20:41
haakon
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Jeg sløste nettop 2timer i DM og fikk ikke noe, argh.

InnleggSkrevet: Lør 08 Apr 2006, 22:35
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Hum, to timer i DM og ingenting... Hva med mer enn 20 turer til MC før Ancient Petrified Leaf dukker opp? Razz

InnleggSkrevet: Søn 09 Apr 2006, 00:30
darkfrog
l33t
l33t

jeg har startet med blanke ark på Lauging Skull.
29 pally, jeg skal gjøre endel WSG før jeg lvl'er videre Very Happy

InnleggSkrevet: Søn 09 Apr 2006, 11:34
haakon
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

haakoo skrev:
Hum, to timer i DM og ingenting... Hva med mer enn 20 turer til MC før Ancient Petrified Leaf dukker opp? Razz

Jeg har bare vært i MC to ganger nå, men skal til onsdagen. Det kan bli kos, jeg har nok DKP for og at jeg kan få noen Might deler også:].

InnleggSkrevet: Søn 09 Apr 2006, 15:27
siv_elisabeth
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003
haakoo skrev:
Det er en ting jeg lurer på, hvorfor starter folk så mange karakterer uten å få noen av de høyt nok opp i level til at det blir morsomt?

Fordi det tar alt for mye tid av alt annet.
Jeg spiller 1-2 måneder i strekk når jeg først spiller. Og så kan det da gå flere måneder uten at jeg spiller i det hele tatt.

Jeg har spilt siden beta'n (nå og da i perioder selvsagt) og det høyeste jeg har rukket å komme er lvl 35 med en mage (*kose mage*)

Har jo hele tiden gledet meg til å få en mount, men det ser jo ut til at det skal ta en del tid før jeg kommer der.
Heh, jeg så frem til å bli høy nok i lvl til å komme til Stranglethorn Vale, fordi jeg hørte at det skulle være et kult sted.
DER TOK JEG FEIL GITT!
Faen jeg hater de jævla hordene som ikke har bedre ting å gjøre på enn å drepe meg.

InnleggSkrevet: Søn 09 Apr 2006, 19:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 4 av 12 [236 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, ..., 10, 11, 12 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet