|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Ennasus skrev: |
Jeg også Så kan jeg krølle meg sammen på soffaen, kjenne solen skinne på meg gjennom ruta, og bare ta livet med ro... Og når kvelden kommer er det ut å fly! |
Jeg og Pus (orginalt navn, jeg vet) brukte å ligge i solflekken fremfor stuevinduet til foreldrene mine. Der lå vi begge og sov. Pus var pute...
Jeg vil bli en veldig smart og vakker jente. En som er glad og fornøyd med seg selv, og har en katt. En katt som skal få gå som den vil, og få mye kos.
Og så skal jeg ha stort bibliotek. Med stige!
|
Skrevet: Man 06 Feb 2006, 22:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
Jeg vil også ha et stort bibliotek med stige, sånn rullestige (eller hva man velger å kalle det).
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Lør 11 Feb 2006, 17:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Dagen jeg dør skal jeg fryse personligheten min med alle erfaringer, etc. og gjenfødes. 70-80 nye år hadde ikke vært å kimse av.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 12 Feb 2006, 15:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sufline
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Des 2005 Innlegg: 40 Bosted: Kråkstad
|
Ennasus skrev: | Vaffeldyret skrev: | Jeg vil bli huskatt hos en god familie der jeg kan komme og gå som jeg vil  |
Jeg også Så kan jeg krølle meg sammen på soffaen, kjenne solen skinne på meg gjennom ruta, og bare ta livet med ro... Og når kvelden kommer er det ut å fly! |
Jeg joiner dere jeg.. Er lat nå, så en lat katt er nok idealet for meg... 
|
_________________ Du legger den over der, så den til siden, så den foran... Nei vent nå litt.... AAARGH!! Rydding! For noe tull!!
Skrevet: Man 20 Feb 2006, 18:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |