|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
loveanime
Främling

Ble Medlem: 29 Feb 2004 Innlegg: 17
|
Forslag...
Skal vi se da.. *prøve å komme med mer forslag*
1. Megazone
2. Kino
3. ReptilParken
4. Spa-tur
5. Tvister
6. Tur til frognerparken der vi kan se hvor mange vi får inn i den ene lille røde telefonkiosken
7. Aketur i korketrekkern!!
8. tur på cafe sør (slappe av?)
9. Bowling
10. DDR
11. Bingo
hva mer kan legges til? 
|
_________________ NÃ¥r du er LITT sulten... ikke VELDIG sulten.. Eller veldig mett...
Skrevet: Tor 16 Feb 2006, 12:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sufline
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Des 2005 Innlegg: 40 Bosted: Kråkstad
|
kake
ehmm... umm.... som en person som er allergiker og ikke tåler all slags, har jeg et spørsmål; Hva slags kake blir det? 
|
_________________ Du legger den over der, så den til siden, så den foran... Nei vent nå litt.... AAARGH!! Rydding! For noe tull!!
Skrevet: Tor 16 Feb 2006, 22:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moonshade
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005 Innlegg: 173
|
Jeg har fortsatt utrolig lyst til å komme, har større grunn til å ønske å komme meg til østlandet enn på lenge også..
Problemet er at jeg jobber med eksamen og har temmelig mye å gjøre i den forbindelse. Og når man så bor i Bergen og får kos besøk en hel uke like i forveien og kanskje ikke får gjort sååå mye da, så...
Tviler desverre sterkt på at jeg får det til.
Men til vanilla:
Jeg har ikke tid eller overskudd til å arrangere noe selv; men hvis du klarer å få i stand noe her i Bergen, er jeg sikker på at vi burde klare å samle litt folk.. Litt lettere å ta seg tid til ting når det ikke krever like mye tid og penger. Stå på 
|
Skrevet: Fre 17 Feb 2006, 12:47 Sist endret av Moonshade den Fre 17 Feb 2006, 12:51, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Tar jeg ikke feil blir det en form for marsipan/bløtkake-variant. Men det hadde jo uansett vært gøy om de som følte for det, bakte litt.
Er det noe veldig kake-relatert du er allergisk mot? Kanskje vi klarer å ekskludere det uten at den faller sammen 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Fre 17 Feb 2006, 12:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Moonshade skrev: | Jeg har fortsatt utrolig lyst til å komme, har større grunn til å ønske å komme meg til østlandet enn på lenge også..
Problemet er at jeg jobber med eksamen og har temmelig mye å gjøre i den forbindelse. Og når man så bor i Bergen og får kos besøk en hel uke like i forveien og kanskje ikke får gjort sååå mye da, så...
Tviler desverre sterkt på at jeg får det til.
Men til vanilla:
Jeg har ikke tid eller overskudd til å arrangere noe selv; men hvis du klarer å få i stand noe her i Bergen, er jeg sikker på at vi burde klare å samle litt folk.. Litt lettere å ta seg tid til ting når det ikke krever like mye tid og penger. Stå på  |
Jobbe med eksamen kan man gjøre på turen til og fra 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
Skrevet: Fre 17 Feb 2006, 13:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sufline
Varm i trøya

|
Jeg vil nå si at hvete, havre, bygg og rug er ganske kake-relatert... Jeg er nok desverre en av de som har cøliaki, så jeg skal nok sikkert klare meg uten kake..
|
_________________ Du legger den over der, så den til siden, så den foran... Nei vent nå litt.... AAARGH!! Rydding! For noe tull!!
Skrevet: Fre 17 Feb 2006, 18:17 Sist endret av sufline den Søn 19 Feb 2006, 15:24, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moonshade
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005 Innlegg: 173
|
Baj skrev: |
Jobbe med eksamen kan man gjøre på turen til og fra  |
Altså... Nå går jeg på kunsthøgskolen og må jobbe en del praktisk også, jeg da. Ikke så lett å trykke og sånn på toget, mystisk nok...
Men akkurat nå er det for så vidt den skriftlige delen som er problemet, så vi får se. Hadde vært gøy.
Men har litt å si hva som er av billetter og sånn også, om jeg så skulle finne ut at jeg fikk tid...
Sufline:
Det går fint an å lage glutenfrie kaker; rullekake, bløtkake, what ever.
Bare pass på å bruke riktig mel, selvfølgelig Mamma har laget masse kaker til farmor før, og hun har også cøliaki.
Bare skaff deg oppskrift og egnet mel, så går det så fint, så
(du får sende meg en hilsen hvis du trenger hjelp til å finne oppskrift, så kan jeg forhøre meg hjemme )
Lykke til!
|
Skrevet: Fre 17 Feb 2006, 21:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
vanilla
Främling

Ble Medlem: 05 Feb 2006 Innlegg: 4 Bosted: Bergen
|
Moonshade skrev: |
Men til vanilla:
Jeg har ikke tid eller overskudd til å arrangere noe selv; men hvis du klarer å få i stand noe her i Bergen, er jeg sikker på at vi burde klare å samle litt folk.. Litt lettere å ta seg tid til ting når det ikke krever like mye tid og penger. Stå på  |
Ja! får vel se ka eg kan få i gang eg da.. men.. trenger litt hjelp vil eg tro.. er ikke så flink m ideer å sånt.. hehe.. men..
|
Skrevet: Søn 19 Feb 2006, 19:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Paraplymeizter
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Feb 2006 Innlegg: 40 Bosted: Ski og Gjøvik
|
æÆÆÆ! Tror jeg har lyst, men jeg kjenner jo ikke en eneste EN som er påmeldt 
|
Skrevet: Man 27 Feb 2006, 22:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sufline
Varm i trøya

|
Paraplymeizter skrev: | æÆÆÆ! Tror jeg har lyst, men jeg kjenner jo ikke en eneste EN som er påmeldt  |
Det gjør da ingen verdens ting! Ofte er det slik at man blir bedre kjent med ukjente folk dersom man er uten noen man kjenner....
Og vi blir jo en gjeng med gale mennesker uannsett, så bare meld deg på sier jeg! 
|
Skrevet: Tir 28 Feb 2006, 17:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Paraplymeizter skrev: | æÆÆÆ! Tror jeg har lyst, men jeg kjenner jo ikke en eneste EN som er påmeldt  |
Litt av poenget med treff å er bli kjent med folk da...
On another note, det er ikke så lenge igjen, skal vi prøve å ferdigstille planene for kvelden?
|
Skrevet: Tir 28 Feb 2006, 22:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Paraplymeizter
Varm i trøya

|
jada, jeg vet jo det, men alikevel.
ahh, jeg får vel melde meg på nå da 
|
Skrevet: Tir 28 Feb 2006, 23:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sufline
Varm i trøya

|
Paraplymeizter skrev: | jada, jeg vet jo det, men alikevel.
ahh, jeg får vel melde meg på nå da  |
Yey. Slikt er bra
Men uhmm... Hvis man ikke har mye med penger, kan man la være å spise og bare være med på Mona Lisa..?
|
Skrevet: Ons 01 Mar 2006, 19:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Det går nok fint så lenge ikke alle gjør det 
|
Skrevet: Ons 01 Mar 2006, 19:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sufline
Varm i trøya

|
Phju... Takk. Er i litt penge-krise-situasjon...
|
Skrevet: Ons 01 Mar 2006, 19:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Paraplymeizter
Varm i trøya

|
Sitat: | Yey. Slikt er bra  |
ja, jeg regner med at dere er hyggelige, gale mennesker 
|
Skrevet: Ons 01 Mar 2006, 22:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Eg foreslår at vi hoppar strikk og leiker Tante Knute.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Lør 04 Mar 2006, 02:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Hoppe strikk er jeg klar for. Tar du med?
|
Skrevet: Lør 04 Mar 2006, 19:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Baj skrev: | Hoppe strikk er jeg klar for. Tar du med? |
Jess, det skal eg prøve på. Ser det ligg her på hylla.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Søn 05 Mar 2006, 02:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sufline
Varm i trøya

|
Lage engler i snøen, hvis det er noe av det i oslo da.... 
|
Skrevet: Man 06 Mar 2006, 21:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |