|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Iq-Sperre
Främling

Ble Medlem: 09 Apr 2005 Innlegg: 3 Bosted: Brain of Daniel
|
Ting som plager meg
Ta meg ikke feil, jeg er en koselig kar som liker det meste... men et par ting hater jeg virkelig:
1. KØNTRI av den typen hvor Heidi Hauge, Liv Marit Wedvik og Jenny Jensen gævvler ut! Det er hatefullt rett og slett!!!
2. JAMBA er rett og slett stygt!!! den personen som har laga det fortjener en time i do, (ja... I do)
3. Skjønnhetsreklame av alle slag er rett og slett patetisk og talentløst... "ja, for å selge mer så tar vi bilder av femti modeller, tar det beste av dem alle, slår det sammen, bilderedigerer dette, og samtidig gir halvparten av verdens befolkning lavere selvtillit"
4. Barnereklame er utrolig teit, veldig teit... fryktelig teit... jeg gremmes!
Takk for denne koselige lille utblåsningen... føl gjerne for å skrive inn litt tilbakemeldinger...
|
Skrevet: Tir 12 Apr 2005, 22:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Stiiine
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 14 Mar 2003 Innlegg: 267 Bosted: ødemarka
|
Glem ikke å hate Fagerstrand- vi bygger en drøm... 
|
Skrevet: Ons 13 Apr 2005, 10:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Iq-Sperre
Främling

Ble Medlem: 09 Apr 2005 Innlegg: 3 Bosted: Brain of Daniel
|
Fagerstrand!
Har ikke sett mye på det, men de delene av Reidar er jo de totalt beste scenene i drittsekk tv ever (Fagerstrand er, tror jeg, det kanskje mest drittsekk-tv jeg har sett, (selv om jeg ikke har sett så mye))
Men jeg misliker også at barbiedukker og Bratz dukker blir om til film, og det jeg misliker enda mer er at folk leier den også!!!
|
Skrevet: Ons 13 Apr 2005, 17:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Ting jeg vil legge til på lista;
- Arrogante mennesker, de som tror de er mye bedre enn alle andre.
- Fordommer, og de som bygger oppunder fremmedfrykt. Det å skjære alle under en kam.
- Besteforeldre og sånt som sier at; "Du kommer nok til å vokse av deg detta sosialisme-tullet! Det går så bra så"
Jeg liker detta "sosialisme-tullet", og jeg håper jeg aldri forandrer mening!
- De som veit akkurat hva jeg føler og syns, ofte bedre enn jeg veit det til og med. Og som er veldig flinke til å passe på å minne meg på det.
Nemlig 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Ons 31 Aug 2005, 16:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Ernesto Che Guevaras hode som en motegreie som plutselig skal være over alt. Hvor mange vet egentlig hvem han var.
|
Skrevet: Tir 29 Nov 2005, 12:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Zon - som smertestillende medikamenter på tube. Eller hva nå fankern det produktet heter. Har man hørt de reklamene mange nok ganger får man lyst på to globoid, og at noen skal ringe en neste morgen.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 29 Nov 2005, 20:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
*bite i hendene* Ikke... skrive... personlige... mening... om... smilies... på... forum... aaargh...
Puh. Vanskelig. Men jeg tror jeg klarte det.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 23 Jan 2006, 22:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Veronica skrev: | *bite i hendene* Ikke... skrive... personlige... mening... om... smilies... på... forum... aaargh...
Puh. Vanskelig. Men jeg tror jeg klarte det. |
Hvah!? Jeg er enig om vi snakker overforbruk, men de kan da være veldig nyttige til å klargjøre intensjoner/meninger/seriøsitet i innlegg, samt uttrykke følelser enkelt. Eller..?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 24 Jan 2006, 00:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Glahn skrev: | Zon - som smertestillende medikamenter på tube. Eller hva nå fankern det produktet heter. Har man hørt de reklamene mange nok ganger får man lyst på to globoid, og at noen skal ringe en neste morgen. |
Herre! Hvorfor må alle de nautene si "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen." istedetfor "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?"
Hvorfor i Hel*ete uttaler de et spørsmål med punktum???
|
Skrevet: Tir 24 Jan 2006, 00:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
OK, ikke alle smilies plager meg. Bare jallasmilies uten noen funksjon. Et grønt tryne som smiler, eller et gult som ruller øyne, o.l., er greit nok. Men et gult tryne som veiver "respect," eller en stor gul ball som bare gjøre mye rart og krever masse oppmerksomhet, er masete og plagsomt, og får meg til å føle meg gammel. Sukk.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 24 Jan 2006, 00:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
-fordommer. særlig de som er rettet mot bilen min eller hvem jeg FAKTISK er og trives med.
la bilen min være og la meg være!
jeg liker oss sånn!
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 24 Jan 2006, 04:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Folk har generelt en tendens til å plage meg. Å ikke ha penger plager meg. Å være sulten plager meg. I dag er jeg plaget. Hrmf.
|
Skrevet: Tir 24 Jan 2006, 18:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Det plager meg at kjæresten min kan være en egoistisk og arrogant dust!
Greitnok at du synes at morsdag er dritt, men jeg er vokst opp med å feire det, du kan da i det miste la meg få beholde noen av skikkenen fra der jeg kommer fra?!
Ok da, så liker du ikke valentinesday, men du kan da vel gidde å vise glede over at jeg kjøpte blomster til deg? Du kunne vel kansje ha vært hjemme og lagt deg sammen med meg når du vet at du skal jobbe de neste to nettene?
Når du måker snø, kan du måke for min bil også, slik jeg gjør for deg?
Når du legger sammen klær, kan du legge sammen alle, slik jeg gjør, og ikke bare dine egne?
Ja, jeg vet at du jobber natt og at det er slitsomt, men det betyr da for faen ikke at min jobb ikke er slitsom for det?
Når du begynner på jobb i 10.00 skjønner jeg at det kan være deilig å sove lenge, men hadde det kostet deg så mye ekstra å levere jentungen i barnehagen innimellom, slik at jeg slipper å stå opp kl 6 hver eneste morgen?
Og sist, men absolutt ikke minst, slutt å være så jævla nedlatende!
Jeg er ikke dum fordi jeg er jente og yngre enn deg!
Sorry folkens, det måtte bare ut. Dette plager meg.
|
Skrevet: Tor 16 Feb 2006, 18:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
At det ikke er Kosekveld (tm) så ofte som før, but then again, det er nok mest min egen feil.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Fre 17 Feb 2006, 09:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
*Sende klem til Pyro og si så-så*
Den mest humørsyke vinteren ever plager meg. Akkurat nå!
|
Skrevet: Fre 17 Feb 2006, 10:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Tror ikke helt at kjæresten din har helt skjønt at han er kjæresten din, jeg Pyro. Han har visst ikke skjønt at han bor sammen med deg heller.
Det synes jeg er plagsomt i seg selv.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 17 Feb 2006, 14:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Det plager meg at jeg føler meg som en super-kravstor kjæreste som bare syter og klager og aldri blir fornøyd.
Jeg liker ikke å føle meg slik.
Og så skulle jeg ønske at kjæresten min sa at jeg var deilig en dag. Husker ikke sist han sa det. Og trekke meg tett inntil seg mens han sier det. Da hadde jeg blitt glad da!
|
Skrevet: Fre 17 Feb 2006, 18:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Det plager meg at jeg har for dårlige karakterer til å lære meg teleport, det er feite meg 1 meter snø innenfor huset.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 18 Feb 2006, 12:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Det plager meg at det virker som om det er helt umulig for meg å være venn med ekser 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Lør 18 Feb 2006, 14:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Blazer
Varm i trøya

Ble Medlem: 18 Apr 2005 Innlegg: 60 Bosted: Gran
|
Det plager meg at folk plutselig helt uten grunn slutter å snakke med meg, og interessere seg for hva jeg har å si, når jeg fortsatt interesserer meg for hva de har å si. Hvis jeg er så himla kjedelig, hvorfor i det hele tatt prate med meg fra starten av?
Det plager meg også at ingen kan forklare meg hvorfor det skjer.
Argh!
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 03:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |