|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Gilmore Girls
Altså, det var ingen Gilmore Girls tråd her!
Jeg bare elsker Gilmore Girls! Og nå kommer snart sesong 6!!!
*gledeseg*
|
Skrevet: Tir 09 Aug 2005, 23:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Men når kommer denne fantastiske serien på sone2-dvd?? Jeg vil ha Gilmore Girls! *utolmodig*
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Ons 10 Aug 2005, 09:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Åh, du det har jeg også lurt på...jeg aner ikke. Men jeg håper det skjer snart.
*også utålmodig*
|
Skrevet: Ons 10 Aug 2005, 10:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Jeg har sett litt på den. Hva er så bra med den?
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 10 Aug 2005, 21:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
mathianus skrev: | Jeg har sett litt på den. Hva er så bra med den? |
Hmm...tja, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Det er jo to vanvittig søte kvinnelige hovedpersoner, om ikke annet. Det er lett å kjenne seg igjen i ting som skjer. Masse morsomme kommentarer og replikker. Personene er lette å bli glade i, og det er mange morsomme karakterer.
Personlig får jeg alltid lyst til å bli alenemor når jeg har sett mye Gilmore Girls, selv om jeg vet at det neppe ville vært like idyllisk i virkeligheten...
|
Skrevet: Ons 10 Aug 2005, 22:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg synes det blir litt som Dawsons Creek, med litt for mange veslevoksene kommentarer, alltid perfekt timet i forhold til hverandre osv. Alt blir litt for perfekt og oppstilt. Men det har da sin underholdnings verdi, for all del!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 12 Aug 2005, 13:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
jeg synes det er utrolig hvor mye pisspreik ei mor og ei datter klarer å lire ut av seg på 45minutter, eller hvor lenge en episode varer.
ikke min smak disse folka.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Fre 12 Aug 2005, 14:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
det er jo strengt tatt en dramakomedie, så at de lirer av seg perfekt timet replikker er jo ikke så rart... det er liksom poenget. dessuten er det en ganske "smart" serie til å være amerikansk. liker gilmore girls, jeg.
|
Skrevet: Ons 07 Sep 2005, 20:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
slår ikke band of brother er jeg redd. selvom de stiller i litt forskjellig klasse. minner mye om hotel cæsar igrunn. byr bare på de intriger et voksenliv kan by på.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 09 Sep 2005, 17:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haibanker
Spitzy (!)

Ble Medlem: 17 Nov 2004 Innlegg: 109 Bosted: Ei polsk hores armhule
|
Jeg får ikke inn TVNorge på hybelen og er ilter som en ilder. Hvordan i helvete skal jeg liksom klare å komme meg gjennom søndager nå? Bææææsj!
|
_________________ http://www.fattern.kvanneid.com - musikken min råkker mora di sine såkker.
Skrevet: Man 19 Sep 2005, 21:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
haibanker skrev: | Jeg får ikke inn TVNorge på hybelen og er ilter som en ilder. Hvordan i helvete skal jeg liksom klare å komme meg gjennom søndager nå? Bææææsj! |
hva med å laste ned Gilmore girls? Så kan du se en episode hver søndag? (Eller en helt annen dag om du vil).
Jeg er allerede helt hekta på sesong 6, selv om jeg bare har kommet til episode 2...
|
Skrevet: Lør 24 Sep 2005, 12:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sufline
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Des 2005 Innlegg: 40 Bosted: Kråkstad
|
Det er kommet nye episoder av Gilmore Girls og jeg er sååååååå GLAD! Liker det godt fordi de minner meg om meg og søstera mi... Vi er omtrent like ille som dem til å skravle.... 
|
Skrevet: Tir 14 Feb 2006, 20:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Eg fekk ikkje sett Gilmore Girls no på søndag, nokon som har lyst til å fortelle kva som skjedde?
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Ons 15 Feb 2006, 11:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |