DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gilmore Girls
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [13 Posts]  
Av Innlegg
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
 Gilmore Girls

Altså, det var ingen Gilmore Girls tråd her! Rolling Eyes

Jeg bare elsker Gilmore Girls! Og nå kommer snart sesong 6!!!
*gledeseg*

InnleggSkrevet: Tir 09 Aug 2005, 23:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Men når kommer denne fantastiske serien på sone2-dvd?? Jeg vil ha Gilmore Girls! *utolmodig*

InnleggSkrevet: Ons 10 Aug 2005, 09:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Åh, du det har jeg også lurt på...jeg aner ikke. Men jeg håper det skjer snart.
*også utålmodig*

InnleggSkrevet: Ons 10 Aug 2005, 10:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Jeg har sett litt på den. Hva er så bra med den?

InnleggSkrevet: Ons 10 Aug 2005, 21:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

mathianus skrev:
Jeg har sett litt på den. Hva er så bra med den?

Hmm...tja, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Det er jo to vanvittig søte kvinnelige hovedpersoner, om ikke annet. Det er lett å kjenne seg igjen i ting som skjer. Masse morsomme kommentarer og replikker. Personene er lette å bli glade i, og det er mange morsomme karakterer.

Personlig får jeg alltid lyst til å bli alenemor når jeg har sett mye Gilmore Girls, selv om jeg vet at det neppe ville vært like idyllisk i virkeligheten...

InnleggSkrevet: Ons 10 Aug 2005, 22:52
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg synes det blir litt som Dawsons Creek, med litt for mange veslevoksene kommentarer, alltid perfekt timet i forhold til hverandre osv. Alt blir litt for perfekt og oppstilt. Men det har da sin underholdnings verdi, for all del!

InnleggSkrevet: Fre 12 Aug 2005, 13:45
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
jeg synes det er utrolig hvor mye pisspreik ei mor og ei datter klarer å lire ut av seg på 45minutter, eller hvor lenge en episode varer.

ikke min smak disse folka.

InnleggSkrevet: Fre 12 Aug 2005, 14:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
det er jo strengt tatt en dramakomedie, så at de lirer av seg perfekt timet replikker er jo ikke så rart... det er liksom poenget. dessuten er det en ganske "smart" serie til å være amerikansk. liker gilmore girls, jeg.

InnleggSkrevet: Ons 07 Sep 2005, 20:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
slår ikke band of brother er jeg redd. selvom de stiller i litt forskjellig klasse. minner mye om hotel cæsar igrunn. byr bare på de intriger et voksenliv kan by på.

InnleggSkrevet: Fre 09 Sep 2005, 17:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
haibanker
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 17 Nov 2004
Jeg får ikke inn TVNorge på hybelen og er ilter som en ilder. Hvordan i helvete skal jeg liksom klare å komme meg gjennom søndager nå? Bææææsj!

InnleggSkrevet: Man 19 Sep 2005, 21:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

haibanker skrev:
Jeg får ikke inn TVNorge på hybelen og er ilter som en ilder. Hvordan i helvete skal jeg liksom klare å komme meg gjennom søndager nå? Bææææsj!

hva med å laste ned Gilmore girls? Så kan du se en episode hver søndag? (Eller en helt annen dag om du vil).

Jeg er allerede helt hekta på sesong 6, selv om jeg bare har kommet til episode 2...

InnleggSkrevet: Lør 24 Sep 2005, 12:54
sufline
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Des 2005

Det er kommet nye episoder av Gilmore Girls og jeg er sååååååå GLAD! Very Happy Liker det godt fordi de minner meg om meg og søstera mi... Vi er omtrent like ille som dem til å skravle.... Hoppido

InnleggSkrevet: Tir 14 Feb 2006, 20:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Eg fekk ikkje sett Gilmore Girls no på søndag, nokon som har lyst til å fortelle kva som skjedde?

InnleggSkrevet: Ons 15 Feb 2006, 11:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [13 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet