DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Dataspill kjeder meg. Hjelp.
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [17 Posts]  
Av Innlegg
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Dataspill kjeder meg. Hjelp.

Jeg har et lite problem.. jeg har mange spill liggende på harddisken
GuildWars
NFSMW
Dungeon Siege II
Black & White II
The Movies
UT2004
Fahrenheit
Shadowgrounds
Battlefield 2

men det frister ikke å spille noen av dem.. Hva har jeg gjort galt? Er det noen andre spill dere kan anbefale?

InnleggSkrevet: Søn 08 Jan 2006, 20:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
haha, den følelsen har jeg hatt mange,mange ganger. Men ta det med ro, det går over. Skader tross alt ikke å la være å spille en periode heller.

InnleggSkrevet: Tir 10 Jan 2006, 12:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
GTA: SA og Max Payne I og II er avhengighetsdannende.. for ikke å snakke om Halflife I og II..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 10 Jan 2006, 13:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Jeg er på fjerde året med Anarchy Online... Rolling Eyes

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 10 Jan 2006, 16:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005
World Of Warcraft er jo alltids å anbefale, hvis du har penger nok Wink

InnleggSkrevet: Ons 11 Jan 2006, 12:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
selg spillsammlingen din på Ebay og kjøp deg en DS med Mario Kart...og eventuelt en USB connector hvis du ikke har Wi-Fi hjemme fra før Very Happy

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Søn 15 Jan 2006, 19:16
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
Selv er jeg hekta på GTA: San Andreas på PC, og jeg er redd det kommer til å gå mange lange måneder før jeg går lei.

Det du trenger å gjøre er å, som Mathianus hintet frempå, ta deg en god og lang pause fra dataspill.

Gå en tur, jogg en tur, få deg dame, robb en bank, hvasomhelst...
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Ons 25 Jan 2006, 13:42
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Eh... kanskje ikke robb en bank?

Leste i avisen i dag at banker har blitt alt for sikre, så det er bedre å brekke seg inn i spillemaskiner... (Og det bør man gjøre før Giske får det som han vil og fjerner seddelinntaket...)

Sa du for mye GTA:SA?? NEVVAH!! Twisted Evil

GTA:SA er et kongespill forresten... og om du blir lei av å være småkriminell kan du jo teste FEAR... *brrr*
Små, asiatiske jenter med pannehåret nedover øynene ER skummelt!!! (Trust me, I was married to one Shocked )

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 25 Jan 2006, 13:51
arntis
Veronica
Veronica

Tittan skrev:
Små, asiatiske jenter med pannehåret nedover øynene ER skummelt!!! (Trust me, I was married to one Shocked )

Gift med jenta fra Ringu... *ROFLMAO*

InnleggSkrevet: Ons 25 Jan 2006, 14:37
toth42
Cowboy
Cowboy

arntis skrev:
Selv er jeg hekta på GTA: San Andreas på PC, og jeg er redd det kommer til å gå mange lange måneder før jeg går lei.

Hvor langt erru kommet, da..? Jeg sliter med det siste av fly-oppdragene, å fly de derre flyene gjennom de derre ringene er fankern ikke lett! Jeg skal liksom hindre et fly i å lande på Las Venturas ved å ta det igjen bakfra, men mitt propellfly er jo mye tregere enn jet-ene deres!

InnleggSkrevet: Fre 27 Jan 2006, 09:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Enhver person med litt selvrespekt drar frem gamle Lucasarts- og Sierraklassikere in times of boredom og leihet. Bedre medisin skal man lete lenge etter.

InnleggSkrevet: Fre 27 Jan 2006, 10:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
arntis
Veronica
Veronica

toth42 skrev:
arntis skrev:

Hvor langt erru kommet, da..? Jeg sliter med det siste av fly-oppdragene, å fly de derre flyene gjennom de derre ringene er fankern ikke lett! Jeg skal liksom hindre et fly i å lande på Las Venturas ved å ta det igjen bakfra, men mitt propellfly er jo mye tregere enn jet-ene deres!

Åh, jeg er ikke i nærheten av der du er. Jeg skal til å gjennomføre siste oppdrag i Los Santos. Skal bare gjøre unna Vigilante-underoppdraget først, så jeg får utvidet helse. Problemet er at jeg får det ikke til, og jeg blir mer og mer frustrert. Jeg kommer sjelden lenger enn til nivå 9 (av 12), før jeg enten blir drept, eller bilen/motorsykkelen konker, eller politiet klarer å ta meg.
Jeg bruker vanligvis motorsykkelen, da den gir meg mere bevegelsesfrihet, men...

InnleggSkrevet: Fre 27 Jan 2006, 11:03
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005
GTA: San Andreas er fett spill det, men etter å ha runna det to ganger er det ikke særlig gøy lenger...runna det på playstation 2 ca et år siden Smile

InnleggSkrevet: Fre 27 Jan 2006, 11:38
toth42
Cowboy
Cowboy

zaphod skrev:
GTA: San Andreas er fett spill det, men etter å ha runna det to ganger er det ikke særlig gøy lenger...runna det på playstation 2 ca et år siden Smile

Hva legger du i å runde? Utføre absolutt alle oppdrag?

InnleggSkrevet: Fre 27 Jan 2006, 13:30
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Monkey Island 3(Curse of Monkey Island som det også heter)Sam and Max og Day of the Tentacle er sikkelig,sikkelig morsome spill...skaff deg en DOS emulator som Scum(tror det var det den het)og skaff deg de,du kommer ikke til og angre Wink (tror også kansje Monkey Island 3 kan spilles uten DOS emulator,men jeg spiller de på 98 maskinen min så jeg vet ikke helt Razz )

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Lør 28 Jan 2006, 21:01
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Scumm funker fint på more or less alle Lucasartsspill. Abandonloader er også en flott emulator Smile

InnleggSkrevet: Lør 28 Jan 2006, 21:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Haha, Monkey Island 3. Feite, jeg har så gode minner fra det. Men skal du ha det morro en 30-40 timer så blåser du støv av en playstation (2) og spiller Final Fantasy 7,9 og 10(10-2).

InnleggSkrevet: Søn 12 Feb 2006, 02:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [17 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet