DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Ghettosmurfer!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 3 [51 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
 Ghettosmurfer!

De var der i går også, på butikken.
Spilte på automaten. Jeg sa no sånt som "Nei, fy, dere er ikke gamle nok," som jeg har sagt til dem ørten ganger før. De spilte videre. Jeg trakk ut kontakten.
SÅ, en times tid etter, kommer det en litt eldre ghettosmurf (rundt 16), som er så "tøff" at han går bak automatene og plugger inn kontakten igjen, og begynner å spille. Sukk.
Det positive i denne tragiske hendelsen, var at jeg trakk ut kontakten (igjen) mens han fortsatt hadde penger på maskina. Rolling Eyes

Og ja, samme dag hørte jeg verdens fæleste ringelyd.
Det stod en mann i slutten av tyveårene i kassa og handlet noen varer (doh), og bak ham stod et par fjortisjenter. En mobil ringer, og etter et par sekunder gjenkjenner jeg den skrekkelige melodien fra Rosa helikopter-sangen som terroriserte landet i fjor sommer. Jeg tenker "Gaaakk! Fjortisfaen! Dø!"
Så begynner mannen å lete litt i lommene, og tar fram mobilen sin...
Da ble jeg bare lei meg.

InnleggSkrevet: Ons 16 Apr 2003, 07:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
basse
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 04 Apr 2003
hehe..... dakar... er dem fæle med deg... Very Happy

(det ekke ille ment det bare datt in i hue mitt)

InnleggSkrevet: Ons 16 Apr 2003, 15:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Man skal ikke spøke med slikt! Ghettosmurfer er fæle! Yikes

InnleggSkrevet: Ons 16 Apr 2003, 15:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
basse
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

tjaaaaa... ok da...

InnleggSkrevet: Ons 16 Apr 2003, 16:05
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
*grøss* Shocked får nesten vondt jeg vero. Av å tenke på slik.

InnleggSkrevet: Ons 16 Apr 2003, 23:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

De var der i går igjen.
Og jeg trakk ut kontakten. Igjen.
De plugget den inn. Igjen.
Jeg trakk den ut, igjen. Så trakk jeg også ut den delen som går inn i automaten, og tok med meg ledninga bak kassa.

Hah!
1-0 til butikkdama! Mr. Green Twisted Evil

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 13:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
maria
l33t
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Haha, så genialt! Jeg heier på butikkdama Mr. Green

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 16:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Heia butikkdama. Neste gang baj og fido er i trondheim må vi ta med supporterutstyr og popcorn til romulslia! Mr. Green hatter har vi jo alt.

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 17:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
;D

- sånt sliter, forresten..

Var engang en teiting som skifta prislapper og prøvde å prute og prute. Men, oh, så synd, det går ikke an å prute til meg, sorry..!

InnleggSkrevet: Fre 18 Apr 2003, 09:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

tror jeg også skal begynne å prute på daglivare. Mr. Green sikkert veldig fruktbart Freakish

InnleggSkrevet: Fre 18 Apr 2003, 17:09
basse
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

*kos deg* Twisted Evil

InnleggSkrevet: Fre 18 Apr 2003, 18:53
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Det har jeg faktisk opplved selv.
Hvis det er en mangel på en vare, som butikken ikke får erstatning for, kan det faktisk funke.

Ellers kan du risikere å bli svartelistet i butikken. Freakish

InnleggSkrevet: Fre 18 Apr 2003, 19:17
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

bruker å si nei hvis de spør etter småpenger da for hvis de ikke kan gi igjen så må de runde nedover. Twisted Evil hahaha... vel, som regel ikke så slem da. jeg vet jo veldig godt selv hvordan det er med lite mynt.

forøvrig. bruker man å ta med spisebordet fra stua ut på verandaen når det er finvær hvis man ikke har noe utebord? Og hvorfor i h****** er det så sinnsykt mange som spør om det oppe hos meg på jobb?! Mad

InnleggSkrevet: Fre 18 Apr 2003, 22:50
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Heldigvis er slik flytting av spisebord altfor upraktisk på jobben min.
Sitter man ute og spiser, bruker man gjerne noen paller, eller en tom bruskasse som bord. Slikt er jo enkelt å få tak i på en butikk.

Pruting på priser går det, hvis det er en vare som er gått over dato, eller en innmari moden frukt eller noe slikt. Eller en pose med noe det har gått høl på. Og det hender jeg tar en spansk en på varer som ikke scanner - er det kø gidder jeg ikke lage mas bare av den grunn. Finner heller på en pris som virker rimelig, og som kunden ihvertfall ikke taper på. I slike tilfeller tror jeg nemlig det lønner seg mest i lengden å gi service.

InnleggSkrevet: Fre 18 Apr 2003, 23:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Glahn skrev:

Pruting på priser går det, hvis det er en vare som er gått over dato, eller en innmari moden frukt eller noe slikt. Eller en pose med noe det har gått høl på.

Niks. Funker ikke. Fordi:

- Har varen gått over dato, er den gratis (hos Bunnpris). Hva er det vel da å prute på? Wink
- Frukt får man erstatning for, så butikker vil tape på å selge dem billigere mot å sende dem tilbake.
- Pose med hull (o.a.) er brekasjevare, og det gies det også erstatning på. Igjen dermed ikke lønnsomt å selge varen billigere. Tunge

InnleggSkrevet: Lør 19 Apr 2003, 15:17
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Det vil jo funke hvis du handler hos Glahn da :)

InnleggSkrevet: Lør 19 Apr 2003, 21:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Veronica skrev:
Glahn skrev:

Pruting på priser går det, hvis det er en vare som er gått over dato, eller en innmari moden frukt eller noe slikt. Eller en pose med noe det har gått høl på.

Niks. Funker ikke. Fordi:

- Har varen gått over dato, er den gratis (hos Bunnpris). Hva er det vel da å prute på? Wink
- Frukt får man erstatning for, så butikker vil tape på å selge dem billigere mot å sende dem tilbake.
- Pose med hull (o.a.) er brekasjevare, og det gies det også erstatning på. Igjen dermed ikke lønnsomt å selge varen billigere. Tunge

Faktisk er det fint lite vi får erstatning for. Derfor lønner det seg for oss, og derfor tjener vi mer på å selge veldig modne bananer til halv pris, enn å ikke selve dem i det hele tatt. Tilsvarende med de fleste brekkasjevarer.

InnleggSkrevet: Lør 19 Apr 2003, 23:02
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Dere trenger å bli organisert. Freakish

Forøvrig fikk jeg trekke ut kontakten igjen i går.
Det gikk skuffende udramatisk for seg; jeg tror de har begynt å skjønne tegninga. Jeg trenger ikke engang å gå mot maskinen lenger, men bare gi dem "nå skal jeg plugge ut systemet"-gliset, så går de. Twisted Evil

Det vi derimot hadde, var en schvine full fyr, som prøvde å kjøpe øl. Da vi sa nei, la han pengene på disken, tok ølen og sprang. Sjefens sønn sprang faktisk etter, innhentet fyren (nå er ikke sjefens sønn noen atletisk mann, men fyren kunne knapt stå stødig, aller minst springe), og hentet tilbake ølet.

Det er aldri en kjedelig dag på Bunnpris.

InnleggSkrevet: Søn 20 Apr 2003, 15:09
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

humre. når jeg en gang skal lage en såpeserie så kan jeg sikkert hente masse inspirtasjon fra det stedet Mr. Green

InnleggSkrevet: Søn 20 Apr 2003, 18:23
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Fulle mennesker som vil kjøpe øl er noe av det mer ubehagelige ved jobben...
Og noen ganger har man lyst til å ta en liten alvorsprat med kara som kommer innom og handler ørten øl hver dag også. Som han som kjøper 14 flasker Rignes hver dag...

InnleggSkrevet: Søn 20 Apr 2003, 22:09
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 3 [51 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet