|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005 Innlegg: 1698 Bosted: PÃ¥ et isflak
|
arntis skrev: | Jeg må stå opp kl 5 for å rekke jobb kl 7. Har følelsen av at jeg er først opp av alle i hele verden (utrolig bitter av den grunn, naturlig nok). |
Jeg må opp klokken kvart på seks for og rekke ti på sju-toget. Småbittert noen ganger, det også. 
|
Skrevet: Ons 25 Jan 2006, 22:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 817 Bosted: Trondheim
|
sharee skrev: | Jeg nøys i dag sånn at det føltes som om drøveln løsna...  |
He he he, har du noengang prøvd å tvinge hele nyset ut gjennom nesa? Da henger både drøvelen og ganen løst etterpå, mens ansiktet ser ut som man har gått femmila på ski 
|
_________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Skrevet: Tor 26 Jan 2006, 08:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
arntis skrev: | sharee skrev: | Jeg nøys i dag sånn at det føltes som om drøveln løsna...  |
He he he, har du noengang prøvd å tvinge hele nyset ut gjennom nesa? Da henger både drøvelen og ganen løst etterpå, mens ansiktet ser ut som man har gått femmila på ski  |
Har gjort det et par ganger mens jeg har hatt drikke i munnen. Kakao gjennom nesa er ingenting i forhold til sprit gjennom nesa.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 26 Jan 2006, 08:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
sharee skrev: | arntis skrev: | sharee skrev: | Jeg nøys i dag sånn at det føltes som om drøveln løsna...  |
He he he, har du noengang prøvd å tvinge hele nyset ut gjennom nesa? Da henger både drøvelen og ganen løst etterpå, mens ansiktet ser ut som man har gått femmila på ski  |
Har gjort det et par ganger mens jeg har hatt drikke i munnen. Kakao gjennom nesa er ingenting i forhold til sprit gjennom nesa. |
Ooof! Det er bare nasty! Fikk meg til å tenke på det bildet som sirkulerte på nettet før i tiden, av en kis som kanonspyr ut gjennom både munn og nesebor. Nasty shit!
|
Skrevet: Tor 26 Jan 2006, 09:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg nøys så kontaktllinsa mi hoppa ut en gang...
Jeg nyser rart. Svogeren min ler så han griner hver gang...
|
Skrevet: Tor 26 Jan 2006, 17:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
arntis skrev: | Jeg må stå opp kl 5 for å rekke jobb kl 7. Har følelsen av at jeg er først opp av alle i hele verden (utrolig bitter av den grunn, naturlig nok). |
Jeg står opp en halvtime etter deg for å rekke skole kl 8 O_o
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Tor 26 Jan 2006, 23:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
de få gangene jeg begynner 07:30 står jeg opp 07. da har jeg god tid på badet. gjør sjeldent noe særlig fram til 09 i helgene, så da kan jeg kose meg med en frokost og en røyk 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tor 26 Jan 2006, 23:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
Se! Det er ikke en kjeft av dere som står opp før meg! Argh!!! 
|
Skrevet: Fre 27 Jan 2006, 08:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jeg sto opp klokka 1400 i går jeg... og i natt har jeg vært på jobb... Føkkings skitjobb som plutselig trenger meg som nattevakt når jeg har satt av hele natta til dataspilling
Jaja, blir lønn av det da... 
|
Skrevet: Fre 27 Jan 2006, 08:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
arntis
Veronica

|
Tittan skrev: | Jeg sto opp klokka 1400 i går jeg... og i natt har jeg vært på jobb... Føkkings skitjobb som plutselig trenger meg som nattevakt når jeg har satt av hele natta til dataspilling
Jaja, blir lønn av det da...  |
Ja, dårlig gjort ass! 
|
Skrevet: Fre 27 Jan 2006, 11:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
ipoden min er fucka. den hang seg opp også vil den ikke åpnes igjen gjennom itunes.. og den er helt ny! argh
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 27 Jan 2006, 12:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Se! På grunn av nattevakten med påfølgende soving på dagtid våknet jeg NÅ! Klokka er 18:11 på ettermiddager ffs!! 
|
Skrevet: Fre 27 Jan 2006, 18:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
jeg fikk ennå flere ekstravakter på jobben. og nestensjefen min har fylt ut noen dager for meg på timelista mi, så jeg får endel penger i februar like vel!
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Fre 27 Jan 2006, 23:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg kan ikke huske sist gang jeg var så fyllesyk som i går (og i dag også ). Jeg skal aldri mer drikke 12 øl, komme ranglende dritings hjem klokka 7 om morgenen, og bli fyllesyk rundt 8-tiden på søndag kveld hvor jeg ender med å henge over do skåla.
Jeg sværget, som så mange ganger før, til porselensguden, at jeg aldri mer ville helle innpå med så store mengder alkohol igjen. I hvertfall ikke før neste helg..
Uansett, disse triste omstendighetene gjorde det utrolig hardt for meg å stå opp kl. 06:30 i dag morgest... Jah.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Man 06 Feb 2006, 21:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Ennasus skrev: | Jeg kan ikke huske sist gang jeg var så fyllesyk som i går (og i dag også ). Jeg skal aldri mer drikke 12 øl, komme ranglende dritings hjem klokka 7 om morgenen, og bli fyllesyk rundt 8-tiden på søndag kveld hvor jeg ender med å henge over do skåla.
Jeg sværget, som så mange ganger før, til porselensguden, at jeg aldri mer ville helle innpå med så store mengder alkohol igjen. I hvertfall ikke før neste helg..
Uansett, disse triste omstendighetene gjorde det utrolig hardt for meg å stå opp kl. 06:30 i dag morgest... Jah. |
Herre, tar gjerne formen din i din skrivende stund x10 i bytte mot meg idag. Slutta å drikke klokka 02.00 natt til fredag, og allikevel kjennes det ut som jeg har glasskår i svetten, hjernen min har bestemt seg for å utvide horisontene sine og realiserer seg selv ved å dunke seg opp i kraniet gjentatte ganger, magen min minner litt om den følelsen du får av å stirre inn i chatten på dansebandjukebox i 2timer, uten å delta og jeg blir bare kvalm når jeg puster
. Fra nå av kan det bare gå en vei, og det er ut på badet. btw, noen bør finne opp en pakkeløsning ala seng/bad/fyll aka bed&breakfast makeover. Jeg stiller gjerne opp med subsidier til den kreative..
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 11 Feb 2006, 01:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Hehe, høres ut som om du har det på samme måte som jeg hadde det sist søndag, før jeg begynte å be til den O store porselensguden
Livet er hardt
*Trøste på mathianus*
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Lør 11 Feb 2006, 02:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Jeg prøver å si til meg selv, gidd whine, njub, men det er snart 24 timer siden sist jeg skrev her og jeg er fortsatt like dårlig.. Ennasus/Susanne, jeg takker deg 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 12 Feb 2006, 00:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Yes da, ny fredag, ny fyllesjuke. Noen ting slår aldri feil..
|
Skrevet: Fre 17 Feb 2006, 18:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Nesa mi klør
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Søn 19 Feb 2006, 22:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Jeg visste ikke at jeg hadde Pelle Politibil på playlista, men så hadde jeg det, og nå blei jeg skikkelig gla 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Søn 19 Feb 2006, 23:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |