|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
jeg vil ha krøller!
ikke alle er så heldige å ha langt bølgete/krøllete hår, og er det noe jeg ønsker meg er det nettopp det!
jeg vet bare ikke helt hvordan... for permanent er dyrt, og uansett om noen sier at det er den eneste måten, så har jeg ikke råd. har prøvd krølltang, men da blir krøllene altfor små og puddel-aktige.
også er det ruller... jeg prøver og prøver og prøver, men håret blir aldri ordentlig krøllete. selvom jeg har de i håret leeenge.
så er det noen som har et fantastisk råd, som kan gi meg litt krøller nå og da?
|
Skrevet: Man 23 Jan 2006, 19:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
det hjelper også å ta gele i vått hår også føner du håret mens du står med hodet opp/ned og og tar hånda di sånn oppover i hånda (krølle deg liksom)..uææ..vanskelig å forklare..hehe
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 23 Jan 2006, 20:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Det er flere måter å bruke ruller på, noen mer effektive enn andere. Det er ikke bare et spørsmål om å rulle opp håret, men forbehandling og etterbehandling. Prøv følgende:
1. Vask håret
2. Mens det ennå er fuktig, ha i litt gel eller skum
3. La det tørke litt, men ikke helt
4. Rull opp håret
5. La håret tørke fullstendig mens rullene er i. Bruk gjerne hårføner.
6. Spray på litt hårspray, for ytterligere hold.
7. Ta ut rullene.
8. Spray på litt mer
9. Gre håret forsiktig
Når du ruller opp, ikke har for mye hår rundt hver rull, slik at det blir tykt. Det kan det ta nesten en hel dag før de innerste lagene tørker.
Lykke til! 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 23 Jan 2006, 23:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
hehe, vaske håret på kvelden sette det i en løs hestehale. størsteparten tørkner over natta, og resten tørker når du tar ut strikken uten å børste. Søren meg ikke et rett hårstrå på mitt hode etter det.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 24 Jan 2006, 04:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
| Mareth skrev: | | hehe, vaske håret på kvelden sette det i en løs hestehale. størsteparten tørkner over natta, og resten tørker når du tar ut strikken uten å børste. Søren meg ikke et rett hårstrå på mitt hode etter det. |
hadde det bare vært så enkelt! når jeg gjør det har jeg kanskje et par steder i håre mitt med fall i, hvis ikke jeg er uheldig og får hår som bare stikker ut i vilden sky.
|
Skrevet: Tir 24 Jan 2006, 16:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
| Therese skrev: | | Mareth skrev: | | hehe, vaske håret på kvelden sette det i en løs hestehale. størsteparten tørkner over natta, og resten tørker når du tar ut strikken uten å børste. Søren meg ikke et rett hårstrå på mitt hode etter det. |
hadde det bare vært så enkelt! når jeg gjør det har jeg kanskje et par steder i håre mitt med fall i, hvis ikke jeg er uheldig og får hår som bare stikker ut i vilden sky. |
hoho, mean hear det er visst ikke bare bare når ikke det funker da nei 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 24 Jan 2006, 22:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Vask håret før du legger deg, ha i styling, så fletter du det. Så kan du legge deg og la natten gjøre underverker.
Men dette gir deg bare bølger eller fall da, ikke krøller. Håper det hjelper likevel.
|
Skrevet: Tir 24 Jan 2006, 22:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg har samme ønske, og litt samme som problem som Therese...noe som har ført til at jeg ender opp med å flette håret omtrent hver eneste gang jeg har vasket det...så går ,sn med det til det er helt tørt, og da har jeg nesten-krøller/bølger. Det blir iallfall ganske fint...
Men jeg må inrømme at jeg ønsker meg permanent...det er bare så dyrt. 
|
Skrevet: Tir 24 Jan 2006, 23:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
For mange år sidan kjøpte eg papillottar, og dei funka ganske bra. Tok skum eller spray eller kva det no var i håret, og rulla det opp i papillottane. Så hadde eg krøllar til eg vaska håret. Veit ikkje om dei sel sånne framleis.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Ons 25 Jan 2006, 20:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
jeg har litt krøller,det er helt forferdelig skjønner ikke hvorfor folk vil ha det,helt rett hår er myyye penere syntes jeg
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 25 Jan 2006, 22:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg har krøller i massevis. Stoooort hår!
Som en kompis sa, Eli hagen hadde vært misunnelig...
Defor elsker jeg rettetangen min.... Men noen dager er krøllene helt greie da.
|
Skrevet: Tor 26 Jan 2006, 17:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |