DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
jeg vil ha krĂžller!
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [11 Posts]  
Av Innlegg
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
 jeg vil ha krĂžller!

ikke alle er sÄ heldige Ä ha langt bÞlgete/krÞllete hÄr, og er det noe jeg Þnsker meg er det nettopp det!
jeg vet bare ikke helt hvordan... for permanent er dyrt, og uansett om noen sier at det er den eneste mÄten, sÄ har jeg ikke rÄd. har prÞvd krÞlltang, men da blir krÞllene altfor smÄ og puddel-aktige.
ogsÄ er det ruller... jeg prÞver og prÞver og prÞver, men hÄret blir aldri ordentlig krÞllete. selvom jeg har de i hÄret leeenge.

sÄ er det noen som har et fantastisk rÄd, som kan gi meg litt krÞller nÄ og da?

InnleggSkrevet: Man 23 Jan 2006, 19:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
det hjelper ogsÄ Ä ta gele i vÄtt hÄr ogsÄ fÞner du hÄret mens du stÄr med hodet opp/ned og og tar hÄnda di sÄnn oppover i hÄnda (krÞlle deg liksom)..uÊÊ..vanskelig Ä forklare..hehe

InnleggSkrevet: Man 23 Jan 2006, 20:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Det er flere mÄter Ä bruke ruller pÄ, noen mer effektive enn andere. Det er ikke bare et spÞrsmÄl om Ä rulle opp hÄret, men forbehandling og etterbehandling. PrÞv fÞlgende:

1. Vask hÄret
2. Mens det ennÄ er fuktig, ha i litt gel eller skum
3. La det tĂžrke litt, men ikke helt
4. Rull opp hÄret
5. La hÄret tÞrke fullstendig mens rullene er i. Bruk gjerne hÄrfÞner.
6. Spray pÄ litt hÄrspray, for ytterligere hold.
7. Ta ut rullene.
8. Spray pÄ litt mer
9. Gre hÄret forsiktig

NÄr du ruller opp, ikke har for mye hÄr rundt hver rull, slik at det blir tykt. Det kan det ta nesten en hel dag fÞr de innerste lagene tÞrker.

Lykke til! Smile

InnleggSkrevet: Man 23 Jan 2006, 23:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
hehe, vaske hÄret pÄ kvelden sette det i en lÞs hestehale. stÞrsteparten tÞrkner over natta, og resten tÞrker nÄr du tar ut strikken uten Ä bÞrste. SÞren meg ikke et rett hÄrstrÄ pÄ mitt hode etter det.

InnleggSkrevet: Tir 24 Jan 2006, 04:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
Mareth skrev:
hehe, vaske hÄret pÄ kvelden sette det i en lÞs hestehale. stÞrsteparten tÞrkner over natta, og resten tÞrker nÄr du tar ut strikken uten Ä bÞrste. SÞren meg ikke et rett hÄrstrÄ pÄ mitt hode etter det.

hadde det bare vÊrt sÄ enkelt! nÄr jeg gjÞr det har jeg kanskje et par steder i hÄre mitt med fall i, hvis ikke jeg er uheldig og fÄr hÄr som bare stikker ut i vilden sky.

InnleggSkrevet: Tir 24 Jan 2006, 16:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Therese skrev:
Mareth skrev:

hadde det bare vÊrt sÄ enkelt! nÄr jeg gjÞr det har jeg kanskje et par steder i hÄre mitt med fall i, hvis ikke jeg er uheldig og fÄr hÄr som bare stikker ut i vilden sky.

hoho, mean hear Razz det er visst ikke bare bare nÄr ikke det funker da nei Wink

InnleggSkrevet: Tir 24 Jan 2006, 22:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Vask hÄret fÞr du legger deg, ha i styling, sÄ fletter du det. SÄ kan du legge deg og la natten gjÞre underverker.
Men dette gir deg bare bÞlger eller fall da, ikke krÞller. HÄper det hjelper likevel.

InnleggSkrevet: Tir 24 Jan 2006, 22:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg har samme Þnske, og litt samme som problem som Therese...noe som har fÞrt til at jeg ender opp med Ä flette hÄret omtrent hver eneste gang jeg har vasket det...sÄ gÄr ,sn med det til det er helt tÞrt, og da har jeg nesten-krÞller/bÞlger. Det blir iallfall ganske fint...

Men jeg mÄ inrÞmme at jeg Þnsker meg permanent...det er bare sÄ dyrt. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tir 24 Jan 2006, 23:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

For mange Är sidan kjÞpte eg papillottar, og dei funka ganske bra. Tok skum eller spray eller kva det no var i hÄret, og rulla det opp i papillottane. SÄ hadde eg krÞllar til eg vaska hÄret. Veit ikkje om dei sel sÄnne framleis.

InnleggSkrevet: Ons 25 Jan 2006, 20:59
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
jeg har litt krÞller,det er helt forferdelig Neutral skjÞnner ikke hvorfor folk vil ha det,helt rett hÄr er myyye penere syntes jeg

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Ons 25 Jan 2006, 22:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Jeg har krÞller i massevis. Stoooort hÄr!
Som en kompis sa, Eli hagen hadde vĂŠrt misunnelig...
Defor elsker jeg rettetangen min.... Men noen dager er krĂžllene helt greie da.

InnleggSkrevet: Tor 26 Jan 2006, 17:12
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [11 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet