DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Politikk & Religion
også no og mene
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [23 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
basse
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 04 Apr 2003
 ogsÃ¥ no og mene

okay..... va hadde skjedd viss dissa folka som sitter og styrer ting i dette øyeblikk bare hadde kreppert..... Twisted Evil

InnleggSkrevet: Ons 09 Apr 2003, 08:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Ã¥, huff...
enda mer kaos enn det allerede er...
iallefall i begynnelsen

InnleggSkrevet: Ons 09 Apr 2003, 23:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Da hadde Norge ikke lenger vært et av de få landene i verden med Relgiøst diktatur... Laughing
(Styrt av ordinert Prest)

InnleggSkrevet: Tor 10 Apr 2003, 01:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
humre, det ville nok den gode bondeviken ha likt å høre ja. Smile men kan vi ikke vente til carl i hagen blir statsminister og så puffe dem alle sammen ut av denne verden?

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 16:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Jeg håper virkelig ikke at Carl I. Hagen blir statsminister så lenge jeg lever...

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 19:47
maria
l33t
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Hvorfor ikke? Blir ikke verre enn vi har det nå... alt er dyrt, de fattige fratas alt av goder, barn blir gitt falske håp (bort med all mobbing innen 2004? HAHAHA!), mordere får gå fri etter et par år bak murene osv, osv.
Nå har de rotet lenge nok. På tide å la andre slippe til! Om de går på trynet og ikke får til det de påstår at de kan, så kan du jo glede deg over å være kvitt maset deres for godt?

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 19:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Hvorfor ikke?
Fordi Carl I. Hagen har en rekke holdninger overfor mennesker jeg finner ganske så motbydelige.

"Og Carl I. Hagen er stor og skjønn, og er så glad at du kommer." Fra "Vuggesang" av Odd Børretzen, en sang som er verdt å få med seg.

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 19:58
maria
l33t
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Vel, JegErMyeBedreEnnDere-holdningen til Bondevik og hans partifeller er ikke det spøtt bedre. Det er ikke noe å være bekymret for angående Hagen, han må tross alt få støtte fra flertallet i stortinget.

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 20:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

For å være helt ærlig er jeg ikke helt sikker på hva holdningen til Bondevik er.
Men han virker da utpreget mindre menneskefiendtlig enn Hagen.
Bondevik har iallefall samvittighetskvaler når det gjelder det å sende norske tropper ut i krig, og når det gjelder å støtte kriger.
Hagen synes det er utmerket å tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer ham selv.

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 20:58
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Hagen tåler så inderlig vel den urett som bringer ham støtte. Han er kanskje den verste opportunisten i norsk politikk. Det er det som er så farlig med ham, og grunnen til at jeg flytter fra landet tvert den dagen han blir statsminister.

Jeg har liten lyst til å styres av en værhane.

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 21:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Skal vi flykte sammen, Cafein? Smile

Skjønt det beste er kanskje om vi sørger for å aldri stemme på Hagen. Jeg må si jeg er svært så enig med deg.

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 21:06
Shealien
l33t
l33t

Jeg også har palner om å ikke være norsk lenger den dagen han får makten. jeg skal lyve til alle å si at jeg er svensk samtidig som jeg bor i danmark eller thailand eller noe.

norge ville vel heiet på bush hvis det hadde vært opp til hagen.

Men... det som er aller aller aller verst for et populært parti er å komme til makta.

NÃ¥r de ikke har noe makt kan de skryte masse av alt de ville ha gjort hvis..
Med makt kan alle få bevist hvor elendig de styrer alndet

Ingen liker jo KRF eller Høyre lenger, etter at de ble regjering. Og arbeiderpartiet er også på bunn etter makt for lenge. men det glemmer folk snart, og da blir Ap topp igjen. De har jo allerede begynt å gå hardt ut med "vi kunne gjort alt mye bedre" holdningen.

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 21:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

*si seg enig med Shealien*
Det er ikke den ting et parti mener det skulle få gjennomført, så lenge det er i opposisjon.
Men jeg har ennå til gode å høre noe parti forklare meg på en god måte hvorfor alle oljemilliardene skal stå på bok, og ikke brukes til noe fornuftig her til lands. Der har Carl I. Hagen sagt endel som forsåvidt kunne vært interessant å titte nærmere på. Men det gjør ham desverre ikke noe mer spiselig...

InnleggSkrevet: Tor 17 Apr 2003, 22:32
Shealien
l33t
l33t

fordi når det har gått tredve år så har ikke norge flere oljeinntekter og da må vi begynne å selge JÆVLI mye fisk hvis vi skal klare å fortsette å være rike, hvis vi ikke sparer noen av pengene. *lete opp avisartikkel*

20 - 30 milliarder tonn fisk for å være nøyaktig.

InnleggSkrevet: Fre 18 Apr 2003, 16:59
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Det er det som er så forstemmende... Ikke at jeg klarer det noe bedre selv, men... Nytenking? Noen? Vær så snill? Norge kan da være mer enn bare olje, fisk og trelast?

Og det er vanvittig mye penger Norge har til overs hvert år. Foreløbig brukes de ikke til å skape noe som helst, de bare formerer seg. Kunne man ikke brukt dem til å skape litt også, ikke bare spare opp til å bevare det som allerede er?

InnleggSkrevet: Fre 18 Apr 2003, 23:05
Shealien
l33t
l33t

det er jo fint om barna våre har litt å leve av også?

og mere penger. det er jo bare å finne opp noe helt nytt på linje med radioaktivitet så er vi i gang med pengemaskina igjen. Freakish jeg tror det kan være fremtiden å selge naturvenlige og miljøsparende energikonsepter jeg. Norge kunne vært flinke til slikt hvis vi bare hadde tatt nasjonen i nakkehåra og hoppet inn på den riktige veien. Smile

InnleggSkrevet: Lør 19 Apr 2003, 23:50
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Shealien skrev:
det er jo fint om barna våre har litt å leve av også?

Ja, det er nettopp det. Noe av pengene kunne bli brukt til å skape noe som neste generasjon ville kunne dra nytte av, og tjene enda mer penger på. Istedet bare sylter vi altsammen ned i utlandet. Fryktelig ide-fattig, spør du meg.

InnleggSkrevet: Søn 20 Apr 2003, 21:44
Shealien
l33t
l33t

vel, vi bruker dem ikke opp på tull i allefall da. og man kan heller spare dem og vente på verdens glupeste ide, enn å satse masse på det beste man kom opp med i farten.

InnleggSkrevet: Søn 20 Apr 2003, 23:53
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Så mye penger som vi sylter ned tror jeg vi har råd til å bruke noe av det på andre ting også...
Man kan jo gjøre begge deler.

InnleggSkrevet: Tir 22 Apr 2003, 01:02
Shealien
l33t
l33t

vi bruker jo litt av pengene i aksjermarkedet og taper masse penger på det for tiden da. det er jo _lurt_

InnleggSkrevet: Tir 22 Apr 2003, 10:07
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [23 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Politikk & Religion
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet