|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
Skulder-au! Gode råd?
Skuldrene mine verker som fy.... Det sier "knekk-knekk-knekk" når jeg ruller på dem. Jeg trenger massasje.
Men...... massasjetimen som jeg hadde bestilt, måtte jeg avbestille siden jeg plutselig fikk skikkelig influensa. Og han kameraten min som liksom skulle massere meg reiser plutselig til Kirkenes i en uke!
Jammen, jammen, jeg har vondt nåååå!!! Eh... og i forrige uke. Og uka før der igjen. Og...
*surmule og klaaage og syte*
Noen gode råd? Noen steder i Oslo som masserer billig? Noe annet som kan hjelpe?
|
Skrevet: Man 14 Nov 2005, 22:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005 Innlegg: 1698 Bosted: PÃ¥ et isflak
|
Nakkevarmeputeting kan hjelpe litt.
Her hjemme har vi ei pute fylt med kirsebærsteiner, som det bare er å slenge i ovn eller mikro.
Ellers går det vel an og bruke varmeflaske, varme håndklær, eller katta.
Dette kan lindre og myke opp litt, men kurere helt kan det ikke.
|
Skrevet: Tir 27 Des 2005, 16:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
heh skulderauer osv er noe forbanna møkk, særlig når armene streiker under løft osv.. et godt råd er å bruke pc litt mindre i disse periodene og gå. hvis du tillter deg selv å slenge litt på armene så hjelper dette veldig. Er sjeldent noen som masserer meg, men jeg kommer meg igjennom de bedritne periodene ved å gå litt, konse på å senke skuldre, bevege dem, varme dem (selvom nedisning kan hjelpe det og, da man fjerner hevelsene) osv osv. men ja. pass på holdning og bruk pc'n mindre. 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 17 Jan 2006, 10:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |